Swedbank - Ļoti slikta apkalpošana
Tātad atnācu ar tēvu uz konsultāciju konta atvēršanai, ieejot viss kārtībā konsultants iedeva numuriņu, bet tālāk pieņemšanas konsultanta attieksme bija ļoti ciniska, tēvs ir gados un nesaprot tik daudz jaunajās tehnoloģijās, bankās un šādās lietās, lēnām cenšos viņu iemācīt. Konsultants uzreiz atteica man palīdzēt tēvam jebkāda veidā un aizdzina prom, sakot, ka runās tikai ar klientu. Tālāk sarunā ar tēvu izvēlējas runāt citā valodā, kaut uz konsultācijas pieteikšanu bija noteikta tēvam ērtā valoda. Uzdevu kādu jautājumu uzreiz pretīga attieksme ar bez maz vai dzīšanu prom. Tēvam kontu atvēra, bet internetbanku pat nepiedāvāja atvērt, kaut tas bija viens no iemesliem konta atvēršanas, par cik tēvam vajadzīgs ieiet e-veseliba un tam līdzīgi. Pajautāju kāpēc nepiedāvājat uzreiz tēvam atvērt internetbanku, un šī teica viņš tur tāpat neko nesaprot un ko es te vispār diktēju savus noteikumus un šāda attieksme, lai tikai ātrāk atkratītos no klienta. Kamēr gaidīju novēroju kopumā konsultantu attieksmi. Un varu teikt kopumā attieksme pret cilvēkiem nav slikta, bet pret veciem cilvēkiem attieksme pilnīgi savādāka, īpaši dažiem no konsultantiem. Runā citā tonī, pavirši atbild, ja klients kaut ko nesaprot, uzreiz attieksme ir drausmīga. Vai tā mums būtu jāattiecas pret veciem cilvēkiem? Vai viņi ir pelnījuši tādu attieksmi pēc savas dzīves ieguldīšanas mūsu nākotnē?
Комментарии (1)
Banka vienmēr iedomājas, ka ja kāds ir atnācis kopā ar pavadoni (tā viņi to sauc) tad noteikti cilvēks ir ietekmēts no kādas trešās personas un iespējams, nav spējīgs pastāvīgi apzināties ko dara. Tāpēc bankas "izdzen" pavadoni un mēģina saprast, vai cilvēks ir pats pieņēmis lēmumu, ka viņam ir nepieciešams konts un vai viņam ir pietiekami zināšanu, lai lietotu, kaut vai to pašu internetbanku. Un ja bankas darbinieks redz, ka cilvēks vispār nezina, kas ir internets, tad protams nekāda runa par Internet banku nevar būt. Zināmā mērā tas ir saprotami, jo ļoti liels daudzums cilvēku kļūst par krāpšanas upuriem un tad bankas saņem pārmetumus par to, ka kā jūs "aklam" pieslēdzāt internetbanku.
Nezinu, kā cīnīties ar šo. Protams var aizvest pie notāra un uzrakstīt speciālu pilnvaru, taču arī šeit banka ir pacentusies, lai sarežģītu darbības uz pilnvaras pamata, pieprasot katru reizi 12.-EUR par pārbaudi.
Laikam ir jādomā par cietiem identifikācijas līdzekļiem. Piemēram Mobīlais e-paraksts. Tas būs daudz praktiskāks nekā visu laiku ņemties ar banku augstprātību un paštaisnumu