Swedbank - Pensionāres diskriminācija, Karīna Krotova
Labdien!
Pilna sirds un sāpes dvēselē!
Pārsteidza situācija swedbankā (28.04.2024, akropoles filiāle, Latgales iela 257) , konkrēti karīnas krotovas (ja atceros pareizi) rīcība, cik ļoti nelaipni un neprofesionāli darbinieki, kam klients nerūp un situācijai risinājumu arī nepiedāvāja, tikai to, ka nedos kodu kalkulatoru un viss. Manai mammai (83 g.) nepieciešams bija nomainīt kodu kalkulatoru, bankas darbiniece karīna krotova, ja atceros pareizi, to atteicās darīt, jo mamma nepateica, kas ir kodu kalkulators, vienreiz gadā iesniedzam vid deklerāciju, ko es palīdzu izdarīt, diezgan saprotami, ka es pat neprasītu viņai to atcerēties, ja ir kas palīdz, iepriekšējā reizē, pirms pieciem gadiem, swedbankas darbiniekam tas bija saprotams, parasti iestādes ir pateicīgas, ka ir kas pensionāriem palīdz, bet tagad strādā robati. Es tiešām apsveru iet no šīs bankas prom, jo nekad ar kaut ko tādu necilvēcisku neesmu saskārusies, arī tas, ka mamma nevar daudz staigāt, katrīnai krotovai likās viss ar smaidu. Mana kļūda bija tā, ka es biju godīga un gribēju palīdzēt, vajadzēja atstāt mammu, lai apmāca, kas ir kodu kalkulators un visu izstāsta, tad redzētu, kā viņa mācētu strādāt ar klientiem, vieglāk ir atteikt, lai netraucētu pildīt savus robota pienākumus, jo apmācības piedāvājums no viņu puses arī netika nevienā brīdī piedāvāts, tikai tas, ka nedos kodu kalkulatoru.
Комментарии (1)
Jā Akropolē ir viena klientu konsultante, kura paraksti pie ieejas atrodas. Tiešām nelaipana mātīte. Uzvedas tā it kā zeme ap viņu grieztos un viņa visu par visiem zina labāk un saporot kas kuram vajadzīgs.
Swedbank - aizvāciet lūdzu to tanti, viņa tiešām aizbaida daudzus klientus ar savu augstprādību un vīzdegunību.