Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde

PMLP
Адрес: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3
Rīga
Latvia - LV-1026
(Rīgas 1. Nodaļa)
Телефон: 8300
Информация: Rīgas 2. Nodaļa
Telefons:+371 67612167; +371 67602136
Email:[email protected]
Fakss: +371 67612167; +371 67439647
Adrese:Jura Alunāna ielā 1, Rīgā, LV-1010

Rīgas 3. Nodaļa
Telefons:+371 67609953
Email: [email protected]
Fakss: +371 67609955
Adrese: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga

Rīgas 4. Nodaļa
Telefons: +371 67037627
Email: [email protected]
Fakss: +371 67037610; +371 67037622
Adrese: Daugavpils ielā 31, Rīga, LV-1003
Время работы: 9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Политика/Госструктуры  •  Государственные учреждения
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

6%
Жалобы
35
Разрешенные
0
C ответами
9
Посмотреть статистику

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Жалобы и отзывы

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana

Ļoti lēna apkalpošana Katru reizi uz daudziem cilvēkiem darbojās tikai viena kase tiem, kas atnāca taisīt pasi. Galarezultātā, kas atnācis paņemt pasi, jāgaida visi, kas pasi taisa. Atnācu šodien otra paņemt pasi, beigās ilgi gaidīju, kamēr visi uztaisīs pasi. Otrā kase atvērās, kur bija Zenta Više, pieņēma pirmo cilvēku un sēdēja ar viņu pusstundu un vēlāk aizvēra kasi un aizgāja. Strādāja tikai viena meitene. Katru reizi tāda problēma. Zenta više nav kompetents darbinieks, kam svarīgs tikai savs laiks un savas vēlmes, pret visiem izturas rupji.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Valoda

Valoda Labdien, krievu tautai pieprasa apgūt latviešu valodu, pat 70. G pensionāram! Rīgā ir daudz sabraukuši indieši, tie kuri neprot latviešu val. Ko tad Latvija nepieprasa indiešiem? Kāpēc ir tāds naids pret parasto tautību krieviem, tā ir diskriminācija, jo Latvijā taču norāda geiropa, to un dara! Nedrīkst kurināt naidu pret krieviem, jo viņi ir cilvēki, kāpēc tad Latvija ne pieprasīja krievu tautai, pēc 92. G lai apgūtu latviešu val.? Pēc tam dzīs ārā latviešus ar tādu ļaunumu, latviešu val. Ir...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Qticket

Qticket Doma par iestāšanos Rindā attālināti ir laba, bet viņa totāli nestrādā. Precīzāk laiks kurš tiek aprēķināts cik ilgi ir jāstāv Rindā! Es nezinu uz kādiem aprēķiniem/mērījumiem ir aprēķināts ka vienu klientu var apkalpot 3 min. Vai veicot laika uzskaiti tika ņemti vērā dažādi faktori, kā piemēram, dokumenta noformēšana bērnam, vecam cilvēkam utt. Un aprēķināts vidējais laiks. Protams neaizmirstot ieskaitīt laiku personām kuras savu vizīti ir pieteikušas jau mēnešus iepriekš. Es ar 100%...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana, garas rindas un nav informācija par īpašu rindas kārtību

Ļoti lēna apkalpošana, garas rindas un nav informācija par īpašu rindas kārtību Ierados PMLP ap 11:45-12:00 Jūrmalā, sēdēja protams 7-8 cilvēki priekšā, nevarēja saprast vai rindā, vai pēc pieraksta. Pieeju pie aparāta, mēģinu dabūt numuru lai iestātos rindā, bet nevar neko uzspiest. Pēc kādām 5min kad jau grasījos ķert rokā kādu konsultantu tikai 1 sieviete, kura pati gaidīja uz sola, pateica ka šodien vairs nav iespējams iestāties rindā un jānāk agri no rīta cerībā ka paspēs. Ko nozīmē vairs nav iespējams? Nekur nekādas informācijas, ne lapiņas par kādu īpašu kārtību. Kā...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pilnīgs bardaks ar izsaukumiem

Pilnīgs bardaks ar izsaukumiem Pilnīgs bardaks PMLP 3. nodaļā. Uztaisu iesniegumu latvija.lv izsaukumam TUA (4 gadi) registrēšanai sievai. Mana kļūda bija to adresēt 3. nodaļai, jo tur grasījamies izgatavot jaunu TUA. Iesniedzu 21. jūnijā, vajadzēja bišķi agrāk (UA beidzas 11. augustā), bet vienalga tas bija pietiekami agri lai visu laikā paspētu. Pēc likuma izsaukumu dara līdz 2 darba dienām. (un 30 dienai pašai reģistrēšanai). Iesniedzot, e-pastā automātiski atnāk ka iesniegums apstrādē, un ka paziņos, ja kavēsies. Bija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss ĻOTI SLIKTS SERVISS! Tika pazaudēta UA karte, atnācam uz PMLP lai noformētu jauno karti. Teica lai mēs sūtītu iesnieumu pa pastu. Atbildi gaidījām mēnesi. Beidzot mums iedeva pierakstu uz konkrēto laiku, ierodamies 10 min pirms mūsu laika, gaidam jau stundu, pa priekšu vēl 10 numuriņi, teica gaidīt savu kārtas numuru. Stundas laikā izgāja tikai divi numuriņi. Uz lūgumu mūs pieņemt savlaicīgi mums teica lai mēs gaidītu savu numuru un neko nevar izdarīt.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Bardaks

Bardaks Šodien 17.05 vēlējos iestāties Rindā eid kartes noformēšanai. Ap plkst 14.20 izmantojot programmu qticket gribēju iestāties Rindā, programma rāda, ka Rindā ir 5 cilvēki un tai pat laikā izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā. Ap plkst 15.00 skatos programmā, ka Rindā nav neviena cilvēka, bet arī tad programma izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā! Ja Rindā nav cilvēku, tad kāpēc nevaru iestāties?...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta attieksme pret klientiem

Slikta attieksme pret klientiem PMLP- vieta, kur acīm redzami klientu apkalpošanas centra darbinieki NECIENĪGI izturās pret klientiem, un savu nepatiku, dusmas adresē uz klientiem (cilvēkiem, kuri vēršas pēc palīdzības!). Vieta, kur valda negatīva attieksme pret visie, to starp arī kā darbinieki komunicē savā starpā, aizrādot, kā kādam būtu jākonsultē klients. Un to visu, dziemžēl, var dzirdēt un redzēt klienti, gaidot savu kārtu. Vai tiešām iepriekš nevar izvērtēt kadidātus uz šo pozīciju, vai novērtēt ilgi strādājošu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Biju ar bērnu (3gadi) , bērnam vajadzēja uz tualeti, kuras nav! Apkalpošana ari bija ne īpaši patīkama, pie lodziņa apkalpoja rupja sieviete. Vietas nebija kur nolikt ne somu, ne jaku (kamēr regulēju bērnu fotografēšanai) pussēdus stāvoklī uz krēsla. Un beigas-foto sanāca tikai 1. Gb. (nebija iespējas uzvelēties labāko foto) , jo viņiem ķeras dators!

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien plkst 12:45 atnākot uz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde 4. nodaļu - lai atjaunotu savu pilsoņu pasi. Bet bija ievērojama ļoti interesanta birokrātijas scēna. Aizejot aukšā uz 2 stāvu (pases nodaļa), redzēju ka daudz cilvēki vienkārši stāv arā koridora. Piegāju pie informācijas centra darbinieces klāt, lai pateiktu ka atnācu atjaunot pasi. Sākumā sanēmu atbildi ka: Nestrādā aparāts kas izsniedz biļetes. Pēc tam man darbiniece teica - "Sēdiet gaidiet, varbūt kāds iznāks un izsnieg...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes

rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes 1 janvārī visiem jābūt ID kartei ! jau vairākus mēnešus mēģinu tikt rindā un pasūtīt ID karti. starp ziemassvētkiem n jauno gadu - elektroniskā rindā iestāšanās nav iespējama - jau 8.34 - vietu nav. Aizejot stāvēt dzīvajā - numuriņus jau nevar paņemt dienas sākumā ( 30 decembris). Visiem saīsināts darba laiks. TV - bija paziņojums , k rindas mazas lai iet un formē. Interesanti par ID kartes neesamību arī izdomās kādu soda naudu? P.S> ir iespējams braukt no Rīgas uz Jēkabpili šodien - tur esot mazākas rindas.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apmeklējuma pieteikšana

Apmeklējuma pieteikšana Vēlējos šodien pieteikties rindā un personu apliecinošu dokumentu noformēšanu. Apmeklējot PMLP pieraksta mājas lapu redzēju iestādes darba laiku 8 - 16. Atprasoties no darba agrāk, nedaudz pirms darba laika beigām devos uz PMLP lai iestāties rindā uz dokumentu noformēšanu. Pieejot pie numuriņa paņemšanas aparāta secināju, kad opcija "Pases, eID, uzturēšanās atļaujas kartes noformēšana (foto, biometrijas dati) vai ieraksti jau izdotā pasē" ir atspējota un/vai nedarbojas. Nekur uz ekrāna nebija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nepieejamas tualetes telpas

Nepieejamas tualetes telpas Labdien, vēlos izteikt sašutumu par to, ka nodaļā nav pieejamas nevienas tualetes telpas! Mēs stāvam Rindā eid noformēšanai jau no plkst 9.00, šobrīd ir 11: 30 un nekādu iespēju nokārtot dabiskās vajadzības! Tiešām? Vai šī ēka ir būvēta bez tualetes telpas?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošanas serviss

Apkalpošanas serviss Sāksim ar to, ka sazvanīt PMLP Nodaļu nav iespējams vispār. Piezvanot nodaļas vadītājai Diānai Bikovai, tiksiet nolamāts par atļaušanos viņai zvanīt, tā, ittkā tas būtu viņas privātais tālr. Nr. Un zvanītu viņai plkst. 00: 00 naktī. Rindas ilgst 4h garumā, ja paveicas. Valsts iestādē. Kā izņemt dokumentus, kas apmaksās man brīvdienu darba vietā?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Liepājas Pmpl, gribēju atjaunot pasi. Tā kā pieraksts pieejams tikai pēc diviem mēnešiem. Tad braucu gaidīt “dzīvajā” Rindā. Ierados plkst 9: 00. Un priekšā bija pielikta liela zīme, ka dzīvo rindu visu dienu vairs nepieņem, jo ir jau noteikts skaits cilvēku. Telpā sēdējā aptuveni 10 cilvēku. Tas nozīme, ka tikai tik pieņem? Ko dara pārējo visu dienu līdz plkst 16: 00? Tas nekur internetā noradīts nebija. Visur rakstīts, ka ir dzīva Rinda. Tad kāpēc nenorāda, ka dzīva Rinda līdz 10 cilvēkiem...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Pastāvīgas uztērēšanas atļaujas noformēšanas vizīti pēc iepriekšējo pierakstu pirmo reizi gaidījām 2 stundas, pēc ka bija atteikts pakalpojumā, jo darba laiks jau tuvojas beigām! Darbinieku nelaipnība un nekompetence, diemžēl, ir valsts iestādes vizītkarte: (

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss 2 dienas pēc kārtas mēģinu sazvanīt no 8 rīta līdz 15.00, neviens numurs no trim neatbild vai aizņemts. Zvanu pa 60-70 reizēm. Uz e-pastu arī neviens negrib ne atbildēt ne pārzvanīt. Tas ārprāts kaut kāds. Valsts iestāde! Kur vērsties lai dabūt vismaz kaut kādu info?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pateicība!

Pateicība! Labdien! Vēlos izteikt vislielāko pateicību PMLP. Rīgas 1.nodaļas darbiniecēm - nodaļas vadītājai, Annai Rudavinai, Mārītei un Evijai. Paldies par operatīvu darbu ar dokumentu noformēšanu un izsniegšanu. Paldies par atsaucību un sapratni! Sirsnīgs paldies! Ar Cieņu, Baiba

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Vilšanās rādās saņemot uzturēšanas atļauju pēc pieraksta, kad visi dokumenti jau nokārtoti. Redzot tbc www.datamed.lv izsniegto apliecinājumu par negatīvu rezultātu, darbiniece ar pirkstu baksta papirā un Saka - tas mums neder, nav zilā zīmoga, nav paraksta, elektroniski neder! Brauciet atpakaļ kur to dabūjāt! Pat ja tas būtu normāli digitalizācijas laikmeta kur darbojas elektroniskie eparaksti, tad būtu labi to zināt iepriekš. Saņemot ua e-pasta arī bija rakstīts - uzrādīt negatīvu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai

Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai Nevienā no pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Rīgā un apkārt Rīgai (Ogrē, Jelgavā, Jūrmalā utt) nevar veikt pierakstu, lai pasūtītu bērniem pases. Rindas kārtībā viņi vairs nepieņem, tikai pēc pierakta - bet brīva pieraksta nav līdz maijam, tālāk pieraksts nav pieejams. Ir vietas Rēzeknē un Daugavpilī un man daudzbērnu ģimenes māmiņai jābrauc 2reiz uz Daugavpilī, lai izveidotu bērniem pases! Es nesaprotu kas notiek, Latvijas pilsoņi vairs netiek apkalpoti, lai pasūtītu pases? !? Esmu šokā!...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы