Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde

PMLP
Адрес: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3
Rīga
Latvia - LV-1026
(Rīgas 1. Nodaļa)
Телефон: 8300
Информация: Rīgas 2. Nodaļa
Telefons:+371 67612167; +371 67602136
Email:[email protected]
Fakss: +371 67612167; +371 67439647
Adrese:Jura Alunāna ielā 1, Rīgā, LV-1010

Rīgas 3. Nodaļa
Telefons:+371 67609953
Email: [email protected]
Fakss: +371 67609955
Adrese: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga

Rīgas 4. Nodaļa
Telefons: +371 67037627
Email: [email protected]
Fakss: +371 67037610; +371 67037622
Adrese: Daugavpils ielā 31, Rīga, LV-1003
Время работы: 9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Политика/Госструктуры  •  Государственные учреждения
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
23
Разрешенные
0
C ответами
2
Посмотреть статистику

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Жалобы и отзывы

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nepieejamas tualetes telpas

Nepieejamas tualetes telpas Labdien, vēlos izteikt sašutumu par to, ka nodaļā nav pieejamas nevienas tualetes telpas! Mēs stāvam Rindā eid noformēšanai jau no plkst 9.00, šobrīd ir 11: 30 un nekādu iespēju nokārtot dabiskās vajadzības! Tiešām? Vai šī ēka ir būvēta bez tualetes telpas?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošanas serviss

Apkalpošanas serviss Sāksim ar to, ka sazvanīt PMLP Nodaļu nav iespējams vispār. Piezvanot nodaļas vadītājai Diānai Bikovai, tiksiet nolamāts par atļaušanos viņai zvanīt, tā, ittkā tas būtu viņas privātais tālr. Nr. Un zvanītu viņai plkst. 00: 00 naktī. Rindas ilgst 4h garumā, ja paveicas. Valsts iestādē. Kā izņemt dokumentus, kas apmaksās man brīvdienu darba vietā?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Liepājas Pmpl, gribēju atjaunot pasi. Tā kā pieraksts pieejams tikai pēc diviem mēnešiem. Tad braucu gaidīt “dzīvajā” Rindā. Ierados plkst 9: 00. Un priekšā bija pielikta liela zīme, ka dzīvo rindu visu dienu vairs nepieņem, jo ir jau noteikts skaits cilvēku. Telpā sēdējā aptuveni 10 cilvēku. Tas nozīme, ka tikai tik pieņem? Ko dara pārējo visu dienu līdz plkst 16: 00? Tas nekur internetā noradīts nebija. Visur rakstīts, ka ir dzīva Rinda. Tad kāpēc nenorāda, ka dzīva Rinda līdz 10 cilvēkiem...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Pastāvīgas uztērēšanas atļaujas noformēšanas vizīti pēc iepriekšējo pierakstu pirmo reizi gaidījām 2 stundas, pēc ka bija atteikts pakalpojumā, jo darba laiks jau tuvojas beigām! Darbinieku nelaipnība un nekompetence, diemžēl, ir valsts iestādes vizītkarte: (

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss 2 dienas pēc kārtas mēģinu sazvanīt no 8 rīta līdz 15.00, neviens numurs no trim neatbild vai aizņemts. Zvanu pa 60-70 reizēm. Uz e-pastu arī neviens negrib ne atbildēt ne pārzvanīt. Tas ārprāts kaut kāds. Valsts iestāde! Kur vērsties lai dabūt vismaz kaut kādu info?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pateicība!

Pateicība! Labdien! Vēlos izteikt vislielāko pateicību PMLP. Rīgas 1.nodaļas darbiniecēm - nodaļas vadītājai, Annai Rudavinai, Mārītei un Evijai. Paldies par operatīvu darbu ar dokumentu noformēšanu un izsniegšanu. Paldies par atsaucību un sapratni! Sirsnīgs paldies! Ar Cieņu, Baiba

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Vilšanās rādās saņemot uzturēšanas atļauju pēc pieraksta, kad visi dokumenti jau nokārtoti. Redzot tbc www.datamed.lv izsniegto apliecinājumu par negatīvu rezultātu, darbiniece ar pirkstu baksta papirā un Saka - tas mums neder, nav zilā zīmoga, nav paraksta, elektroniski neder! Brauciet atpakaļ kur to dabūjāt! Pat ja tas būtu normāli digitalizācijas laikmeta kur darbojas elektroniskie eparaksti, tad būtu labi to zināt iepriekš. Saņemot ua e-pasta arī bija rakstīts - uzrādīt negatīvu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai

Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai Nevienā no pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Rīgā un apkārt Rīgai (Ogrē, Jelgavā, Jūrmalā utt) nevar veikt pierakstu, lai pasūtītu bērniem pases. Rindas kārtībā viņi vairs nepieņem, tikai pēc pierakta - bet brīva pieraksta nav līdz maijam, tālāk pieraksts nav pieejams. Ir vietas Rēzeknē un Daugavpilī un man daudzbērnu ģimenes māmiņai jābrauc 2reiz uz Daugavpilī, lai izveidotu bērniem pases! Es nesaprotu kas notiek, Latvijas pilsoņi vairs netiek apkalpoti, lai pasūtītu pases? !? Esmu šokā!...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Šodien sanāca ļoti nepatikami. Vēlējos izņemt savus dokumentus - veicu pierakstu pilsonības un migrācijas dienestā - ierados ātrāk pa savu pieraksta laiku - un tāpat nācās gaidīt vēl 40 minutes lai tiktu iekšā pēc dokumentiem. Vēlējos jautāt - tad kāda jēga veikt pierakstu (man ērtā laikā) - ja man tāpat sanāk vēl gaidīt pāri savam laikam?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nekompetence un nelaipníba

Nekompetence un nelaipníba Gribēju pastāstīt par darbinieces nekompetenci un nelaipnību. Kārtoju uzturēšanās atļaujas Id karti Liepājas Plmp. Darbiniece uz visiem jautājumiem atbildes sniedza ar agresiju. Sajūta it kā tu viņai esi kaut ko parādā. Izziņu no bankas atteicās pieņemt, pamatojot ka vajadzīgs bankas paraksts nevis éparaksts. Uz visiem jautājumiem atbildēja ka tā nav viņas kompetence! Jautājumus uzdodat Rīgā galvenajā departamentā. Iesaku visiem uzreiz braukt uz Rīgu jo te neko neviens nezin: - (

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Es atsūtīju iesniegumu piešķirt manam bērnam Latvijas pilsonību un personas kodu. Iesniegums kopā ar dokumentu kopijām bija atsūtīts elektroniski 2021. Gadā 12. Augustā ar e-id un elektronisko parakstu palīdzību. Tajā pašā laikā caur savu Id karti sāku vārda un uzvārda maiņu elektroniski (sakarā ar laulību) , kas aizņēma man 12 dienas un 23. Augustā mans uzvārds bija mainīts (un 31. Augustā tiki mainīts vārds) . Bet atbildi uz manu iesniegumu no Pmlp saņēmu tikai 7. Septembrī un tas nebija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Patiesība

Patiesība 2021. Gada 30. Junija, Rīgas Pmlp otra nodaļa izteicu sirsnīgu patiesību Pmlp 2. Nodaļas darbiniecei Vinetai Strode K-Zei - par atsaucību, uzmanību un cieņu pret klientiem. Es uzskatu, ka viņa ir pelnījusi īpašu paldies no vadības! SiIA Autotrans serviss

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts servis

Slikts servis Был номерок на продление статуса постоянного жителя, запись была за 4 месяца заранее. Сегодня пришли с мамой по времени записи и нам говорят, что оказывается, теперь все записи отменены и нужно присылать по почте или в электронном виде, если активирована электронная подпись. Как пенсионеру об этом было сообщено? Если сделали запись, будьте добры, исполнить её. Я понимаю, если новые записи не делают. На подачу за 35 евро оставалось 2 дня, хорошо, что я была с мамой и успели всё сделать вовремя...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Утечка личных данных

Утечка личных данных Из отделения номер 1, или из общей системы идёт утечка личных данных. Оставляли при переезде новый адрес, чего ранее никогда не требовалось, но с лета 2019 года начали требовать новый адрес. В результате по новому адресу начали приходить письма от мошенников, по системе проверяли, ничего не находили. Это серьёзное правонарушение, будьте бдительным, никакой информации лучше не давать. О защите данных это просто разговоры, а на деле криминал.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Sarežģīta dokumentu iesniegšana

Sarežģīta dokumentu iesniegšana Tā kā man vairākas reizes gadā sanāk ielūgt viesus no ārzemēm, kuru uzturēšanu sedzu no saviem līdzekļiem, tad man katru reizi ir jāapliecina šo līdzekļu esamība. Tāpēc katru reizi pasūtu izziņu par darba algu no savas priekšniecības, drukāju to, eju pēc paraksta, un ar šo dokumentu dodos uz pmlp. Darba devēju neesmu mainījis jau vairākus gadus, tomēr katru reizi man prasa šo izziņu. Cik daudz vienkāršāk būtu, ja pmlp manu algas apmēru varētu saņemt elektroniski. Grāmatvedība katru mēnesi...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss valsts iestādē - PMLP.

Slikts serviss valsts iestādē - PMLP. Nav saprotams, kāpēc pasu / ID karšu izniegšana aizņem neadekvāti ilgu laiku. 27.04. Šī procedūra prasīja vairāk kā 2h - arī cilvēkiem ar zīdaini rokās [jūsu web lapā norādītais max laiks - 1h. :)] ! Laikam jau dotās valsts iestādes darba procesos kaut kas nav kārtībā, jo ilgstoši darbu veica 1 cilvēks. Jāatzīmē arī telpu nepiemērotība - telpas ir šauras un smacīgas, arī sēdvietu skaits ir smieklīgi mazs, apmeklējot doto iestādi nākas novērot haosu, ne vienmēr laipnu apkalpošanu. Žēl, ka tā.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošana

Apkalpošana Devos veikt izsaukumu savam vīram, lai, kā jau katru gadu, veiktu reģistrāciju un iegūtu uzturēšanos atļauju. Izsaukums veikts, viss kārtībā, laikgan apkalpošana jau nebija no tām laipnākajām, bet nu esmu jau pie tā pieradusi. Sieviete, pie kuras veicu šo izsaukumu, solījās, ka to apstiprinās tās pašas dienas laikā, lai varam ātrāk uzsākt šo procesu, jo vīra uzturēšanās atļaujas termiņš beidzas pēc 40 dienām. Labi, tā kā centrālajā nodaļā bija daudz pierakstu, ieteica braukt uz Ogri. Aizbraucam...

Pilsonibas Migracijas Lietu Pārvalde - Pilsonība, korupcija

Pilsonība, korupcija У меня вопрос: как с элементарными знаниями латышского языка получить латвийское гражданство? О себе: знаю латышский язык (по личной оценке) где-то 5-6 баллов - свободно говорю, а вот пишу с ошибками, медленно читаю, при чтении лова не перевожу, а уже думаю на латышском языке, то есть оперирую не словами, а понятиями. Хотя латыши оценивают мои знания на пару-тройку баллов выше. 13 марта 2014 года был на Дне открытых дверей в Риге, на Даугавпилс 31, пробовал сдать экзамен - получилось. Знаю что...

latvijas republikas iekšlietu ministrijas pilsonības un migrācijas lietu pārvalde. 3.nodala - незнание закона о гражданстве

незнание закона о гражданстве работники 3 отделения PMLP некомпитентны и незнают закона о гражданстве. сдавали документы ребенку на паспорт.хотели паспорт негражданина чтобы посетить россию без визы. обсуждали с инспектором тему какой паспорт. о том что ребенок гражданин незнали ни мы!!! не работник паспортного стола?!! почему??? у него же все наши данные внесены в компьютор. по получению выдали паспорт гражданина??? изменился закон?! а как же работник паспортного стола ОТДЕЛ О ГРАЖДАНСТВЕ И МИГРАЦИИ?! он тоже не знает...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - apkalpošana

apkalpošana Drausmīga apkalpošana jau kuro reizi. Dodoties pati pēc pases - preti tāda tantiņa sēdēja ,kura izskatījās un runāja it kā ienīstu savu dzīvi un darbu, un vispār es pie tā būtu vainīga. Runāja kā automātiskais atbildētājs,fuj. Tāpat, kāpēc ārzemju studenti nevar paši pieteikties uzturēšanās atļaujai ,bet met atpakaļ , ka vajag zvanīt kādam ,kurš runā latviski? Operatori nav uzdevumu augstumos un neprot valodas? Turklāt pēc 15-20 minūšu zvanīšanas ,savanot operatoru, viņa atkal jau runāja ar...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы