Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Vai tiešām PMLP nevar organizēt darbu efektīvāk?
Cilvēki, kas gaida rindā stundām, vienkārši sēž, kamēr darbinieki “atsēž” numurus tiem, kas jau sen ir aizgājuši, nevis aicina nākamo rindā.
Nav loģiski. Nav godīgi pret tiem, kas reāli gaida. Nav efektīvi laikā, kad rindas jau tā ir pārpildītas.
Lūdzu pārskatīt rindu organizāciju, lai netiktu “gaidīti” cilvēki, kuri pat nav klāt, kamēr citiem jāzaudē pusdienlaiks un darba laiks, sēžot rindā bez iemesla.
Paldies par Jūsu viedokli!
PMLP klientus apkalpo trīs veidos:
– ar iepriekšēju pierakstu,
– dzīvās rindas kārtībā,
– vai izmantojot QTicket sistēmu apmeklējumam tajā pašā dienā.
Katram veidam ir atsevišķa rinda, un klientu aicināšana notiek automatizēti. Ja kāds klients uz aicinājumu neatsaucas, viņa numurs pēc brīža tiek izlaists, un rinda virzās tālāk.
Lai izvairītos no liekas gaidīšanas un nodrošinātu sev ērtu apmeklējuma laiku, aicinām izmantot QTicket lietotni vai mājaslapu.
Pateicamies par viedokli – tas palīdz mums pilnveidot klientu apkalpošanas procesus.
Комментарии (3)
Parasti lielajās rindās vaino iebraukušos boltburgerus
Labdien! PMLP pilsoņu un nepilsoņu dokumentus noformē atsevišķi no ārvalstniekiem – strādā dažādi darbinieki, ir atsevišķi pieraksti un apkalpošanas plūsmas. Tāpēc viena grupas klātbūtne neietekmē otras apkalpošanas ātrumu
PMLP darbs ir ne katram pa spēkam. Pat man nav tuvu čomu, kas tur strādātu.