Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana, garas rindas un nav informācija par īpašu rindas kārtību
Ierados PMLP ap 11:45-12:00 Jūrmalā, sēdēja protams 7-8 cilvēki priekšā, nevarēja saprast vai rindā, vai pēc pieraksta. Pieeju pie aparāta, mēģinu dabūt numuru lai iestātos rindā, bet nevar neko uzspiest. Pēc kādām 5min kad jau grasījos ķert rokā kādu konsultantu tikai 1 sieviete, kura pati gaidīja uz sola, pateica ka šodien vairs nav iespējams iestāties rindā un jānāk agri no rīta cerībā ka paspēs. Ko nozīmē vairs nav iespējams? Nekur nekādas informācijas, ne lapiņas par kādu īpašu kārtību. Kā var strādāt tik lēni? Ņemiet talkā praktikantus pie šīm cilvēku masām, lai palīdz ja netiek galā. Tikko taču nesen gribēja lai ID kartes būtu visiem obligātas, kā tad cilvēki var tās sev saorganizēt laicīgi pie tādas kārtības? Man vēl par laimi ir pase kura ir derīga 5 gadus un varu iztikt bez tās ID kartes labu brīdi, bet man vienalga nav saprotams ko tik ilgi var čakarēties. Vēlējos to uztaisīt kamēr ir brīvdiena, bet sanāk ka vēl vajadzēs ar šo stulbumu ņemties darba laikā un atprasīties uz nezināmu laiku. Protams ka mana sūdzība nebūs ne pirmā un ne pēdējā, bet kādam būtu šis jānoregulē. Jūrmalnieka karti pa 5min uztaisīju bez problēmām kur tevi arī fočē , savada datus utt. Un šajā gadījumā nevajadzētu būt baigi savādāk kad taisa ID karti.
Labdien!
Katru dienu Pārvaldes nodaļas izsniedz kokrētu apkalpošanas numuriņu skaitu gan elektroniski, gan klātienē. Izsniedzamo numuriņu skaits ir atkarīgs no personāla resursu daudzuma konkrētajā dienā.
Atgādinām, ka personu apliecinošus dokumentus var noformēt un saņemt veicot iepriekšēju pierakstu uz konkrētu datumu un konkrētu laiku.
Iepriekšēju pierakstu var veikt vienas nedēļas ietvaros, katru trešdienu pieraksts tiek atvērts vienu nedēļu uz priekšu.
Kā arī varat pieteikties rindā attālināti, izmantojot ‘’QTicket’’ mobilo lietotni. 30-40 minūtes pēc
darba laika sākuma.
Комментарии (8)
Ir gan abām kartēm atšķirība. Ar jurmalnieka karti pasaulē tu neesi nekas, tas nav kārtīgs dokuments. Id karti saprot visā apzinīgajā Rietumu pasaulē. Jūti atšķirību? :)
Es nerunāju par karti, bet par procesu izgatavot karti nevajadzētu būt lielam ieguldījumam. Atceros kā pēc uzvārda maiņas uz paātrināto režīmu uztaisīja man gan pasi, gan ID karti. Nu nav tur liela māksla to karti uzcept. Tad jautājums kāpēc tik ilgi?
Turklāt viņiem pat nebūtu pat tā jātaisa uzreiz, vienkārši jāpieņem iesniegums kartes izgatavošanai un jānofočē seja. Man ir aizdoma ka tur smagi trūkst darbinieku pie šāda tempa.
Vienkārši Jūrmalas pašvaldībai nav nospļauties uz iedzīvotājiem, bet PMLP un valsts iestādēm kopumā ir gan.
Tā ir visur citur PMLP arī. Ir noteikts skaits cik dienā pieņem un viss. Tas jau sen tiek netā malts par šo sistēmu, nekas jauns.
Jā es dzirdēju ka tā ir problēma jau labu laiku, bet sķita ka nu jau būs rimies tas trakums, bet kā mēs redzam - nekā. Turpinam otro sezonu PMLP bardakam.
Tas ir arī jautājums par iestādes vadītāja spēju organizēt iestādes darbu tā, lai pakalpojumi būtu normāli pieejami klientiem. Ja tik ilgi ir problēmas ar normālu piekļuvi obligātajiem pakalpojumiem, tad darbs nav pienācīgi organizēts. Gan jau darbinieki dara, ko var par savām nelielajām aldziņām, kas gan jau tādas ir klientu apkalpotājiem. Vadība sēž nemitīgās sapulcēs ar savām lielajām algām, un tiem diezko neinteresē, kā un uz kā rēķina klientu apkalpošanas darbinieki velk šo visu vezumu. Cik bieži redzam iestādes vadītāju kaut ko skaidrojam sabiedrībai par problēmu risināšanu?
Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Rīgas 1. nodaļā pirms dažām dienām nokārtoju 15min laikā. Atnācu ap pustrijiem dienā.