Адрес: |
Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3 Rīga Latvia - LV-1026 (Rīgas 1. Nodaļa) |
---|---|
Телефон: | 8300 |
Информация: | Rīgas 2. Nodaļa Telefons:+371 67612167; +371 67602136 Email:[email protected] Fakss: +371 67612167; +371 67439647 Adrese:Jura Alunāna ielā 1, Rīgā, LV-1010 Rīgas 3. Nodaļa Telefons:+371 67609953 Email: [email protected] Fakss: +371 67609955 Adrese: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga Rīgas 4. Nodaļa Telefons: +371 67037627 Email: [email protected] Fakss: +371 67037610; +371 67037622 Adrese: Daugavpils ielā 31, Rīga, LV-1003 |
Время работы: |
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30 9:00 - 16:30 9:00 - 16:30 9:00 - 16:00 закрыто закрыто |
Категория: | Политика/Госструктуры • Государственные учреждения |
Социальные сети: |
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Жалобы и отзывы
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Liepājas Pmpl, gribēju atjaunot pasi. Tā kā pieraksts pieejams tikai pēc diviem mēnešiem. Tad braucu gaidīt “dzīvajā” Rindā. Ierados plkst 9: 00. Un priekšā bija pielikta liela zīme, ka dzīvo rindu visu dienu vairs nepieņem, jo ir jau noteikts skaits cilvēku. Telpā sēdējā aptuveni 10 cilvēku. Tas nozīme, ka tikai tik pieņem? Ko dara pārējo visu dienu līdz plkst 16: 00? Tas nekur internetā noradīts nebija. Visur rakstīts, ka ir dzīva Rinda. Tad kāpēc nenorāda, ka dzīva Rinda līdz 10 cilvēkiem...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta apkalpošana
Pastāvīgas uztērēšanas atļaujas noformēšanas vizīti pēc iepriekšējo pierakstu pirmo reizi gaidījām 2 stundas, pēc ka bija atteikts pakalpojumā, jo darba laiks jau tuvojas beigām! Darbinieku nelaipnība un nekompetence, diemžēl, ir valsts iestādes vizītkarte: (
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
2 dienas pēc kārtas mēģinu sazvanīt no 8 rīta līdz 15.00, neviens numurs no trim neatbild vai aizņemts. Zvanu pa 60-70 reizēm. Uz e-pastu arī neviens negrib ne atbildēt ne pārzvanīt. Tas ārprāts kaut kāds. Valsts iestāde! Kur vērsties lai dabūt vismaz kaut kādu info?
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pateicība!
Labdien! Vēlos izteikt vislielāko pateicību PMLP. Rīgas 1.nodaļas darbiniecēm - nodaļas vadītājai, Annai Rudavinai, Mārītei un Evijai. Paldies par operatīvu darbu ar dokumentu noformēšanu un izsniegšanu. Paldies par atsaucību un sapratni! Sirsnīgs paldies! Ar Cieņu, Baiba
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss, attieksme
Vilšanās rādās saņemot uzturēšanas atļauju pēc pieraksta, kad visi dokumenti jau nokārtoti. Redzot tbc www.datamed.lv izsniegto apliecinājumu par negatīvu rezultātu, darbiniece ar pirkstu baksta papirā un Saka - tas mums neder, nav zilā zīmoga, nav paraksta, elektroniski neder! Brauciet atpakaļ kur to dabūjāt! Pat ja tas būtu normāli digitalizācijas laikmeta kur darbojas elektroniskie eparaksti, tad būtu labi to zināt iepriekš. Saņemot ua e-pasta arī bija rakstīts - uzrādīt negatīvu...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai
Nevienā no pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Rīgā un apkārt Rīgai (Ogrē, Jelgavā, Jūrmalā utt) nevar veikt pierakstu, lai pasūtītu bērniem pases. Rindas kārtībā viņi vairs nepieņem, tikai pēc pierakta - bet brīva pieraksta nav līdz maijam, tālāk pieraksts nav pieejams. Ir vietas Rēzeknē un Daugavpilī un man daudzbērnu ģimenes māmiņai jābrauc 2reiz uz Daugavpilī, lai izveidotu bērniem pases! Es nesaprotu kas notiek, Latvijas pilsoņi vairs netiek apkalpoti, lai pasūtītu pases? !? Esmu šokā!...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Labdien! Šodien sanāca ļoti nepatikami. Vēlējos izņemt savus dokumentus - veicu pierakstu pilsonības un migrācijas dienestā - ierados ātrāk pa savu pieraksta laiku - un tāpat nācās gaidīt vēl 40 minutes lai tiktu iekšā pēc dokumentiem. Vēlējos jautāt - tad kāda jēga veikt pierakstu (man ērtā laikā) - ja man tāpat sanāk vēl gaidīt pāri savam laikam?
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nekompetence un nelaipníba
Gribēju pastāstīt par darbinieces nekompetenci un nelaipnību. Kārtoju uzturēšanās atļaujas Id karti Liepājas Plmp. Darbiniece uz visiem jautājumiem atbildes sniedza ar agresiju. Sajūta it kā tu viņai esi kaut ko parādā. Izziņu no bankas atteicās pieņemt, pamatojot ka vajadzīgs bankas paraksts nevis éparaksts. Uz visiem jautājumiem atbildēja ka tā nav viņas kompetence! Jautājumus uzdodat Rīgā galvenajā departamentā. Iesaku visiem uzreiz braukt uz Rīgu jo te neko neviens nezin: - (
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Es atsūtīju iesniegumu piešķirt manam bērnam Latvijas pilsonību un personas kodu. Iesniegums kopā ar dokumentu kopijām bija atsūtīts elektroniski 2021. Gadā 12. Augustā ar e-id un elektronisko parakstu palīdzību. Tajā pašā laikā caur savu Id karti sāku vārda un uzvārda maiņu elektroniski (sakarā ar laulību) , kas aizņēma man 12 dienas un 23. Augustā mans uzvārds bija mainīts (un 31. Augustā tiki mainīts vārds) . Bet atbildi uz manu iesniegumu no Pmlp saņēmu tikai 7. Septembrī un tas nebija...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Patiesība
2021. Gada 30. Junija, Rīgas Pmlp otra nodaļa izteicu sirsnīgu patiesību Pmlp 2. Nodaļas darbiniecei Vinetai Strode K-Zei - par atsaucību, uzmanību un cieņu pret klientiem. Es uzskatu, ka viņa ir pelnījusi īpašu paldies no vadības! SiIA Autotrans serviss
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts servis
Был номерок на продление статуса постоянного жителя, запись была за 4 месяца заранее. Сегодня пришли с мамой по времени записи и нам говорят, что оказывается, теперь все записи отменены и нужно присылать по почте или в электронном виде, если активирована электронная подпись. Как пенсионеру об этом было сообщено? Если сделали запись, будьте добры, исполнить её. Я понимаю, если новые записи не делают. На подачу за 35 евро оставалось 2 дня, хорошо, что я была с мамой и успели всё сделать вовремя...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Утечка личных данных
Из отделения номер 1, или из общей системы идёт утечка личных данных. Оставляли при переезде новый адрес, чего ранее никогда не требовалось, но с лета 2019 года начали требовать новый адрес. В результате по новому адресу начали приходить письма от мошенников, по системе проверяли, ничего не находили. Это серьёзное правонарушение, будьте бдительным, никакой информации лучше не давать. О защите данных это просто разговоры, а на деле криминал.
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Sarežģīta dokumentu iesniegšana
Tā kā man vairākas reizes gadā sanāk ielūgt viesus no ārzemēm, kuru uzturēšanu sedzu no saviem līdzekļiem, tad man katru reizi ir jāapliecina šo līdzekļu esamība. Tāpēc katru reizi pasūtu izziņu par darba algu no savas priekšniecības, drukāju to, eju pēc paraksta, un ar šo dokumentu dodos uz pmlp. Darba devēju neesmu mainījis jau vairākus gadus, tomēr katru reizi man prasa šo izziņu. Cik daudz vienkāršāk būtu, ja pmlp manu algas apmēru varētu saņemt elektroniski. Grāmatvedība katru mēnesi...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss valsts iestādē - PMLP.
Nav saprotams, kāpēc pasu / ID karšu izniegšana aizņem neadekvāti ilgu laiku. 27.04. Šī procedūra prasīja vairāk kā 2h - arī cilvēkiem ar zīdaini rokās [jūsu web lapā norādītais max laiks - 1h. :)] ! Laikam jau dotās valsts iestādes darba procesos kaut kas nav kārtībā, jo ilgstoši darbu veica 1 cilvēks. Jāatzīmē arī telpu nepiemērotība - telpas ir šauras un smacīgas, arī sēdvietu skaits ir smieklīgi mazs, apmeklējot doto iestādi nākas novērot haosu, ne vienmēr laipnu apkalpošanu. Žēl, ka tā.
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošana
Devos veikt izsaukumu savam vīram, lai, kā jau katru gadu, veiktu reģistrāciju un iegūtu uzturēšanos atļauju. Izsaukums veikts, viss kārtībā, laikgan apkalpošana jau nebija no tām laipnākajām, bet nu esmu jau pie tā pieradusi. Sieviete, pie kuras veicu šo izsaukumu, solījās, ka to apstiprinās tās pašas dienas laikā, lai varam ātrāk uzsākt šo procesu, jo vīra uzturēšanās atļaujas termiņš beidzas pēc 40 dienām. Labi, tā kā centrālajā nodaļā bija daudz pierakstu, ieteica braukt uz Ogri. Aizbraucam...
Pilsonibas Migracijas Lietu Pārvalde - Pilsonība, korupcija
У меня вопрос: как с элементарными знаниями латышского языка получить латвийское гражданство? О себе: знаю латышский язык (по личной оценке) где-то 5-6 баллов - свободно говорю, а вот пишу с ошибками, медленно читаю, при чтении лова не перевожу, а уже думаю на латышском языке, то есть оперирую не словами, а понятиями. Хотя латыши оценивают мои знания на пару-тройку баллов выше. 13 марта 2014 года был на Дне открытых дверей в Риге, на Даугавпилс 31, пробовал сдать экзамен - получилось. Знаю что...
latvijas republikas iekšlietu ministrijas pilsonības un migrācijas lietu pārvalde. 3.nodala - незнание закона о гражданстве
работники 3 отделения PMLP некомпитентны и незнают закона о гражданстве. сдавали документы ребенку на паспорт.хотели паспорт негражданина чтобы посетить россию без визы. обсуждали с инспектором тему какой паспорт. о том что ребенок гражданин незнали ни мы!!! не работник паспортного стола?!! почему??? у него же все наши данные внесены в компьютор. по получению выдали паспорт гражданина??? изменился закон?! а как же работник паспортного стола ОТДЕЛ О ГРАЖДАНСТВЕ И МИГРАЦИИ?! он тоже не знает...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - apkalpošana
Drausmīga apkalpošana jau kuro reizi. Dodoties pati pēc pases - preti tāda tantiņa sēdēja ,kura izskatījās un runāja it kā ienīstu savu dzīvi un darbu, un vispār es pie tā būtu vainīga. Runāja kā automātiskais atbildētājs,fuj. Tāpat, kāpēc ārzemju studenti nevar paši pieteikties uzturēšanās atļaujai ,bet met atpakaļ , ka vajag zvanīt kādam ,kurš runā latviski? Operatori nav uzdevumu augstumos un neprot valodas? Turklāt pēc 15-20 minūšu zvanīšanas ,savanot operatoru, viņa atkal jau runāja ar...
Pilsonibas Migracijas Lietu Pārvalde - Apkalpošana
Kautkāds bardaks, nepietiek ar to ka elektroniskas ID kartes taisa nez cik ilgi un par to nebridinaun neapzvana cilvekus, Tad šodien viņuzvanu centra apkalpošana vispar ir zem katras kritikas, sez robi , piekajas ko sakat tik monotomi ka magnetofoni atbild. Runa par to ka savu ID karti gaidu jau 2.5 nedelasm sodien jau stundu pusotru stundu meginu sazvanit 4.nodau, bet tur neviens necel, uz info 8300 zvanot sez roboti un nekadi nepalidz, tu maksa viniem naudu par pakalpojumiem, algu vini sanem...
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Uzturēšanās atļauju nodaļa - Nevar sazvanīt!!!
Man jau ir apnicis n-to reizi zvanīt uz PMLP Uzturēšanās atļauju nodaļu, jo tur neviens nekad neatbild. Uzturēšanās atļauju nodaļai ir 3 telefona numuri: 67219664 - ir divi varianti, vai nu ir aizņemts, vai neviens neceļ klausuli, izskatās, ka paši darbinieki zvanās, bet klausuli neceļ. Abi pārējie tel. nr. 67219645 un 67219679 vispār neatbild. Kas par lietu? Vakar zvanīju ap 20 reizēm, šodien pat vēl vairāk. Vai tur kāds vispār strādā, kur lai saņem konsultāciju, informācijas tālrunis (80007657) arī nepārtraukti aizņemts?!