Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Ļoti nepieklājīga attieksme pret klientu, izsakot nepatīkamus un aizskarošus komentārus.

06.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Ответ от представителя 07.06.2024

Labdien!
Mums ļoti žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, saņemot Pārvaldes pakalpojumus.
Vēlamies noskaidrot notikušā apstākļus. Kurā nodaļā Jums nācās saskarties ar šādu situāciju?
Paldies jau iepriekš!

E

Комментарии (2)

J Janis Zomers 25.06.2024

Uzskatu, ka apkalpošana ir ļoti zemā līmenī. Un vainīgi pie tā ir lielākoties darba devēji, kuri neapmāca darbiniekus. (PMPL-1)

S Sarmite Barvika 15.12.2024

Sarunas laikā darbinieki atļaujas minēt tādas frāzes kā "iespējams jūs esat mentāli nepilnīgs, ja nesaprotat mūsu informāciju vai lēmumus: , "ko jūs jautājat - vai nevarat izlasīti paši", "meklējiet kādu pazīstamu vai ietekmīgu cilvēku, kas jums var palīdzēt", "vajag bū vairāk uzstājīgam lai saņemt vajadzīgo atbildi", pie tam viņu konsultācijas bieži vien ir maldīgas - nespēj kompetenti atbildēt uz jautājumiem vai arī neatbild pēc būtības un visu laiku citē vienus un tos pašus normatīvos aktus. Šī iestāde ir noteikti jāreorganizē. Vēl viens komentārs - puse jūsu studentu strādā "Wolt"un "Bolt". Vai kāds vispār vērtē darba kultūru un ētiku?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы