Vēlos pateikt dažus vārdus par izrādīšanos. Šajā nodaļā ir viens jaunais ārsts, kurš pats uzskata sevi par super-izcilo personību un ļoti lepojas ar to, ka viņš ir ķirurgs,
bet tajā pašā laikā pret pacientiem izturas nievājoši, jo šie cilvēki neesot viņa cienīgi.
Ja viņš nespēj kādam noteikt pareizo diagnozi, pie visām savām kļūdām uzreiz vaino pacientus. Viņš var izrādīt augstprātīgo vai pazemojošo attieksmi pret pacientu, taču vajadzības gadījumā pats ir gatavs izkalpoties vadības priekšā...
Var jau teikt, ka ārsti bieži mēdz novelt visas neizdarības uz pacientiem un tā ir ierastā parādība. Bet vai tiešām ir normāli, ka pacientam, kuram jau tāpat daudz ciešanu sagādā slimības, būtu vēl vairāk jācieš apkārtējo cilvēku cinisma un vienaldzības dēļ?
Pagājušajā gadā vienai pacientei šajā nodaļā tika veikta operācija. Pēc dažiem mēnešiem sakarā ar veselības problēmām viņai bija nepieciešams veikt izmeklējumus, kuru veikšanai vajadzēja vēlreiz ierasties nodaļā. Atrašanās nodaļā tika...
Lielākās nejēdzības, ar kurām ir nācies saskarties šajā nodaļā - liekulīgā un pazemojošā attieksme pret pacientiem, kā arī valdošas personības kults.
Tas arī nosaka īpatnējo rīcības modeli, kas angļu valodā tiek apzīmēts ar vārdu „bullying” un kas praktiskajā izpausmē ir apzināti izvēlēto cilvēku apņirgšana, pazemošana vai terorizēšana. Zīmīgi, ka neģēlīgāko attieksmi attiecībā uz pacientiem piedzīvo tieši vismazāk aizsargātie cilvēki, tajā skaitā pacientes-sievietes.
Šāds rīcības modeli...
Diemžēl daudzās ārstniecības iestādēs ir pieņemts spriest par pacientiem atbilstoši sašaurinātiem domāšanas standartiem – visi pacienti ir vienādi stulbi, neko nezina un nesaprot no medicīnas, pret viņiem var izturēties ciniski utt. Nemaz nerunājot par to, ka dažās slimnīcās tiek apzināti ignorēti vai pazemoti pacienti, kuri atsakās no „pateicību” maksāšanas, vai par liekulīgo attieksmi, kad daži cilvēki kļūst vienlīdzīgāki par citiem. Un Stradiņa slimnīca ir tikai daļa no kopējās izkropļotā...
Записалась я к ревматологу в апреле месяце на 27 августа 2013 года,затем запись перенесли на 02 сентября 2013 года на 15.00.Я как порядочная приехала на прием в 14.30. Я просидела в очереди до 17.30 ,но когда медсестра мне сказала ,что я буду идти последняя, то есть мне предложили просидеть еще 3 часа,я уже не выдержала такого издевательства.Медсестра отсылала меня в регистратуру,а регистратура отсылала меня к медсестре. У меня возникает вопрос,как можно просидеть в очереди больному человеку 3...
Šajā nodaļā notiek kaut kas līdzīgs mobingam, kad daži no pacientiem kļūst „vienlīdzīgāki par citiem”. Nodaļas vadītājs sāk izrādīt pazemojošo attieksmi pret kādu no pacientiem, ar kura ārstēšanu viņš pats nenodarbojas un par kuru īstenībā neko nezina, bet vēlāk attiecīgā rīcība tiek uzspiesta arī pacienta ārstējošajam ārstam un personālam. Pacientam sāk īpaši izrādīt diskriminējošo attieksmi apgaitu laikā, vadītājs uzsāk par viņu demonstratīvi ņirgāties citu ārstu un pacientu klātbūtnē, lai...
Pilnīgi nekompetenti ārsti uzņemšanas nodaļā!
Pec LOR rekomendācijas atbraucu Stradiņos ar akūta dzirdes nerva neirīta simptomiem. Šo slīmību ir jāarstē pirmās dienās, tad vēl var saglabāt dzirdi. Stradiņos mani apmēklēja divi ārsti, katrs noveltīja man 5 min ( kopā es nosēdēju 6 stundas) un beigās uzrakstīja nepareizu diagnozi. Palaida mājās ar vienām zālēm, kas nav pieteikams lai izārstētos un uzstādīja rēķinu 16 LS!
Rezultāts - dzirde ir pazaudēta, jo laikā neviens neiedeva recepti uz...
Vakar biju soka!!!!diemzel nacas meklet arsta palidzibu pec diezgan smaga kritiena no zirga,arsts mani apskatija sezot uz kresla koridora pec tam tiku nosutita uz tomografiju,cilveku nebija daudz bet tomografija bija jagaida vairak ka stunda pec tam man lika gaidit 4 stundas!!!!sedet kiridora ar galvas saapem,un uz jautajumu vai vel ilgi jagaida dakteri loti psihoza veida atbildeja ka tas vel nau daudz daazi gaida lidz ritam,kad beigas sezot viena pati koridora dabuju izraktu kur bija rakstit...
Būtu labi kādam no veselības ministrijas" inkognito " pavērot kas notiek neatliekamās palīdzības uzņemšanas nodaļā. Uzskats, ka 6. stundas pagaidīt ir normāli - tur laikam ir norma. Bet , ja cilvēkam sāp, un tikai pēc 1,5 stundas pēc lūguma pievērš uzmanību, varbūt arī ir norma? Gulēt blakus dzērājiem, bomžiem - arī ir norma.? Visiem ir nepieciešama palīdzība, mēs visi esam cilvēki. Bet uzņemšanas nodaļa nav vieta kur atvestos bezpajumtniekus līdz rītam noturēt, bet 7.00 no rīta izlikt ārā. Tā...
Sveiki!
Atbraucu nakti uz slimnicu ar dedzinosu sajutu aci, bija apmeram ap 1 nakti.
Pec registracijas aizgaju uz "acu nodalu" kur man lika gaidit. Atnaca arsts, ieludza kabineta un saka man izteikt savas domas par to ka atbraucu nakti, ka nakti ir jagul, ka jaslimo dienas laika un jadod vinam gulet. Es meginaju vinam paskaidrot ka pats pa naktim parasti gulu, bet ja jau esmu caur visu pilsetu izbraucis lai tikt pie arsta, gan jau ne ta pat vien. Sis "dakteris" pacela vel toni aukstak un...
Jau kuro gadu pēc kārtas apmeklēju zobārsti Līgu Kundziņu, kura strāda P.Stradiņa KUS. Viena gada laikā esmu bijusi pie viņas vairākas reizes ar vienu un to pašu zobu labošanas problēmu. Viņas salabotie zobi ik pēc 3-4 mēnešiem atkal ir jāiet un jālabo, jo atkal un atkal krīt ārā plombes, vai pēc kāda laika sāk sāpēt pirms diviem mēnešiem salabotais zobs. Pēdējā gada laikā esmu ievērojusi, ka daktere ir sākusi strādāt bez gumijas cimdiem un ja tā padomā, tad kopš tā laika ar manām zobu smaganām...
Šodien sanāca atrasties Stradiņa slimnīcas uzņemšanas nodaļā. Godīgi sakot, ja šodien nebūtu brīvdiena, tad būtu pašvaki gaidīt draudzeni 9h. Protams, formējot papīrus, sieviete, kas mūs apkalpoja, teica, ka būšot ilgi jāgaida un, ka īsākais laiks esot 3-4h , bet 9h jā, iespaidīgs laiks, lai paklausītos citu līdzgaitnieku stāstus, kuri šeit nav pirmo reizi. Bet ne par to stāsts!
Kas ir tā sieviete (stādijās priekšā kā klientu apkalpotāja vai kas tml.), kas ik pēc pusstundas nāk man klāt un...
Rīgas Stradiņu universitāte ir tiešām aplama vieta it visam. Sāksim ar to, ka komisijai nepatīkot tava darba temats pat ja tas ir ģeniāls, nebijis agrāk, komisija tevi iegāž, ieliek viszemāko vērtējumu un izsmērē visas tavas pūles gar zemi. Kad tu nāc pakaļ savam maģistra darbam pats smieklīgākais ir tas, ka tur vēl rodas problēmas, tad viņi uzreiz Tev nevar atdot tavu darbu, tad tev vēl jāuzklausa nepatīkamas lietas savā adresē ......
Kas tur vispār notiek, cilvēki tērē tādas naudas, studē un...
Нет слов,хочется высказаться об этой больнице,которой таковой и назвать трудно,персонал ужастный,ленивый,алчный,зажрались уже,даже за доп. плату нянькам, не хотят работать.Вот мне интересно платишь 9,5 за сутки и за что?кормят фиг знает чем,всё равно свою еду носишь,лежачего больного не кормят,потому что им лень,памперс не меняют,называется нам пофигу пусть гниёт.Так вот я хочу пожелать таким вот горе медсёстрам оказаться в шкуре лежачего больного,тогда им будет так же плохо,они почувствуют...
Я болею алергией уже 2 года. Решила сходить к врачу, в надежде, что он мне поможет. В итоге мне прописал 7 таблеток от аллергии. Перед этим я ему сказала, что уже пила таблетки от аллергии, мне они помогали, но как только я прекращала пить, тут же сыпь высыпала на ногах и круглые сутки чесалась. При этом врач всё равно мне выписал лекарство от аллергии, я их попила и теперь они кончились и результат на теле.. 2 недели чашусь круглые сутки, все ноги в сыпи. А до приёма лекарства, я чесалась...
Работники регистратуры 15 корпуса поликлиники Страдиня-ХАМЛО и не воспитанные люди! Моло того, что на тебя смотрят, как на дерьмо какое-то, так ещё если у тебя сложилась проблема по вине работника регистрации, тебе ещё и нахамят!!!
На вопрос, что делать в ситуации и куда обращаться, куда подойти для выяснения информации.......
Мне ответила молодая девушка: "Это не моё дело, Ваши проблемы и думайте сами." При том, что это прямая обязанность работников регистратуры, дать информацию пациенту...
25 корп. 41 отдел. больници Stradiņa из-за отденьных личностей обслуживаюшего персонала складывается впечатление о всей больницы. Высокомерие, грубость. хамство и национализм - это её профиль. Как мне ответил обслуживаюший персонал болницы - в гос/ учереждениях не обязаны отвечать не на государственном языке, даже иностранцам.И если мы не понимаем мы сами должны позаботиться о переводчике.Хотя персонал с бывшей соседней соц.ресруб. и понимал на том языке на котором к ним обращались, но они...
Vēršoties ar sūdzību veselības inspekcijā par stradiņa slimnīcas attieksmi pret pacientiem, viennozīmīgi pacients netiek vispār ņemts vērā un stradiņu slimnīcas atbildīgas personas vienkārši atrakstās veselības inspekcijai un veselības inspekcija tikai ieklausās ārstniecības iestādes darbinieku atbildēs, bet pacients ir apmelots un neviens viņā neieklausās. Nav saprotama veselības inspekcijas darbība sūdzību izskatīšanā. Viena no valsts slimnīcām ir stradiņa slimnīca, kura tikai zina prasīt...
Labdien!
Savulaik izvēlējos studēt Audiologopēdiju Rīgas Stradiņa universitātē. Par pašu augstskolu neko sliktu nevaru teikt. Tā bija un paliek viena no labākajām universitātēm LV. Bet diemžēl samērā nesen izveidota bakalura programma Audiologopēdija liek vilties. Studējot šo interesanto profesiju mūsu pasniedzēji sita ar kulaku krūtīs, pārliecinādami mūs, ka absolvējot mūs ņems darbā ar atplestām rokām gan medicīnas, gan pedagoģijas iestādes. Bet skarba patiesība ir tāda, ka medicīna...
Stradinja poliklinika sama piwet nomer telefona po kotoromu nado zvonitj 4tobi zapisatsa k vra4u opredelennomu. Prinimajut zapisj k vra4u na sledujuwiij mesjac tolko 1 4isla s 8.00 do 10.00. Ja v4era pozvonila tuda 4tobi zapisatj svoego svekra k vra4u na aprelj, koe-kak dozvanilasj, no oni mne skazali 4to na aprelj uze nelzja, tolko esli za 15 lat.Xotja sam vra4 govoril 4tobi on zvonil i zapisivalsja, t.k. ego slu4aj o4enj tjazelij. Oni skazali 4tobi ja zvonila na sledujuwij denj s 8 do 10. ja...