Mana audžumamma nedēļu gulēja 55nodaļā, ar miomam galvā, kontaktu ar ārstiem nebija, tik cik audžumamma pati stāstīja (pati neko nesaprata) . Operēt plānoja, bet audžumamma atteicas no tās, jo nebija nekādas sarunas par Veselības stāvokli, nedz par sekām nekā. Kad viņa izrakstījās, pēc nedēļas sarunājam tikšanos ar jūliju Dolgopolovu Stradiņu slimnīcā 15korpusā (uzņemšanā) ar cerību saņemt kādu info par vispārējo diagnozi-Jūlijas d. - atbilde: jūs izskatāties diezgan dzīvīga, sūdzību par sāpēm...
Neforša pieredze pie Dr. S. Bērziņas Stradiņos...
Vizītes laikā jutos kā pie prokurora, neparasta pieeja, līdz paņemtos izmeklējumus apskatīja, labi ka,2min. , kaut bija pietiekoši daudz sakarā ar manu slimību. Tai pašā laikā, prasot kur tādi un tādi izmeklējumi, nopeļot ģim. Ārstu, ka nēesot nosūtījumā apraksts par izmeklējumiem, slimības vēsture-fizioterapeita, acu ārsta...
Bet, ja es būtu kā balta lapa bez slimības vēstures un būtu sākusi slikti justies tikai, pieņemsim, pirms mēneša? E...
Zvanot lai pieteiktos uz steidzamu vizīti jau 2 dienu zvanos ik pēc 10 minūtēm visās dienas garuma bet tur vienkarsi ielīkst automātiskais atbildētājs un nevar sazvanīt. Vai tiešam nevar ielikt kādu papildus numuru uz ko zvanīt. Par ko viņiem maksa? Par neko nedarīšanu? Agrāk varēja normāli sazvanīt tagad vienkarsi nereāli.
Labdien! Gribu pateikt liels paldies 57. Nodaļas dakteriem un māsām, kuri palīdzēja tikt galā ar manu slimību.
Bet diemžēl ir bijuši cilvēki, kuri izturējās pret mani un manu kaimiņieni ar visu necieņu.
Tādai māsai kā Dainuvītē nav jāstrādā ar citiem cilvēkiem, it īpaši ar slimiem! Viņa nemaz negribēja palīdzēt, uzklausīt par esošām problēmām.
Bet problēmu pēc operācijas bija daudz: sāpēja pati brūce, roka uzpampa, kurā 4 dienas stāvēja katetrs, no tā visa uzcēlās asinsspiediens.
Māsa bija...
Aizņēmās lielāku naudas summu un neliekas ne zinis. Iespējams ari no kolēģiem aizņēmusies. Tad nu ziniet, iespējams ilgi gaidīsiet.
Jau sen izpalīdzu viņai grūtā brīdi. Un ne tikai ar naudas aizdevumiem. Arī visādi remontiņi.
Aizdevu naudu, kad vajadzēja, vienmēr atdeva. Bet tā bija modrības iemidzināšana. Viltīgā aizņēmās lielāku naudas summu un kopš augusta nav atdevusi ne centa. Summa pietiekoša, lai sniegtu tiesā un dota caur banku ar norādēm.
Biju lūdzis lai ieskaita kaut daļu nauda...
Šodien mana māte zvanīja reģistratūrā, gaidot 2 stundas savienojumu viņai izdevās sazvanīt šo iestādi, vēlējas pierakstīties pie neirologa uz konsultāciju, viņai atbildēja ka šogad tas nav iespējam, tikai nākamajā gadā. Uz jautājumu vai var no reģistratūras atzvanīt, ja gadījuma kāds no pacientiem atteiksies no pieraksta, atbilde bija, ka paši biežāk zvaniet un interesējaties par brīvam vietām. Pirmo reizi māte saskaras ar tādu attieksmi. Daudzas iestādes paši piedāvā atzvanīt, ja gadījuma...
Sveiki. Gribu viesiem pastāstīt par ļoti nepatīkamu izturēšanos no sanitāres puses (diemžēl viņas
vārdu nezinu, bet noskaidrošu) kura strādā P. Stradiņa Neiroloģijas
Insulta 20 b nodaļā. Šajā nodaļā guļ mana mamma, kad es viņai zvanīju ienāca sanitāre, kura izdala.
Ēdienu kastes mammai nepieklājīgā tonī uzkliedza: "Ēd nevis runā pa telefonu".
Pagājušās nedēļas nogalē atkal pārliecinājos, ka Stradiņa slimnīcas ārsti ar ātro palīdzību atvestajiem slimniekiem stundām ilgi liek sēdēt klīnikas gaitenī. To piedzīvoju pati, kad ar sāpēm mugurā bija atvesta mana māsīca. Viņa man piezvanīja no ātrās palīdzības mašīnas, tūlīt pat steidzos uz slimnīcu un atradu māsīcu, sakņupušu pie krēsla. Nosēdēt viņa nevarēja, bet brīvas kušetes nebija. Gaidījām pusstundu, stundu – mums teica, ka māsu izsaukšot vai pie viņas pienākšot ārsts, taču par mum...
Ievietojam tēvu uz sirds šuntēšanu, pēc tās nogulēja 2 nedēļas reanimācijā, pēc tās atgrieza pilnīgu invalīdu, izgulējums 4 stadijā par visu muguru un krustiem, ir gulošs, iet zem sevis, vai tiešām personālam nav mācīts slimnieku pozicionēšana, tā nav pirmā sastapšanās ar nolaidību, tikai savas & ģimenes ietvaros, a cik salauztas dzīves ir vēl? Stradiņi ir īstā lopkaituve
Mani no Jelgavas slimnīcas ar sāpēm vēderā un vemšanu 9.08.2020 pārveda uz Stradiņu slimnīcu 14. Nodaļu ar aizdomām par barības vada plīsumu. Veicot barības vada, kuņģa pārbaudi (kobra) miegā, pamostoties konstatēju ka man tika salauzts priekšējais zobs, kurs man nekad netika pieaudzēts, lai tik viegli viņš nolūztu. Tāpēc esmu nesaprašanā, kā tas varēja notikt un vēlētos lai slimnīca veic kompensāciju, jo labot zobus ir dārgs prieks. Esmu arī nosūtījusi e-pastā vēstuli, kurā ir pielikums (slimnīcas bilde) kurā redzams, ka tiešām esmu bez zoba. Vēlētos atrisināt šo diezgan nopietnu jautājumu.
Milzīgs paldies dr. Rudzītim par manas sirds salāpīšanu, kā arī visai viņa komandai un 32. Nodaļai. Nekad nebiju bijusi Stradiņos, tikai tās labākās atsauksmes-laipni un profesionāli. Paldies!
Arī attieksme pret citiem pacientiem nodaļā laipna, izprašņā katru sīkumu, iedrošina.
Tas, ka kaut kur jāpagaida Rindā, ir tikai normāli, visi nevar būt pirmie Rindā.
Manam mazgadīgam bērnam bija uzpampums uz sejas pie žokļa ierodoties Paula Stradiņa slimnīca 15 korpusa reģistratūrā nodevējam 40 min cilvēku nebija nevarēja aizpildīt anketu pēc tam devāmies uz 22 kabinetu kur vēl no sēdējām 2,5 stundas priekšā bija tikai 2 cil aizsūtīja uz rentgenu kur neviena personāla nav kabineta num 5 un teica lai sēžam gaidām varbūt kādu atradis esam vēl šeit un nezinām cik ilgi būs jāgaida.
Jau 9 mēnešus ir neizskaidrojamas iesnas viens Lor sūta pie nākamā. Nonākot pie daktera Baršķevska viņš man pasaka lai pasēžos vel mazliet mājās un būs labi. Apkstot manu dt Saka ka operācija ir vajadzīga, taču kad pienāks vasara man to vairs nevajadzēs. Pie ārsta samaksāju 40e par 5 minūtēm. Labāk Nepaliek, dodos pie cita lor. Ārsts šokā, ka man pieres dobumi ir pilni un operācija ir noteikti vajadzīga. Un kad man ir akūts iekaisums. Taču ārsts neko mav darījis. Uzskatu ka ārsts nedarīja to, kas viņam bija jādara.
Ķirurgs acīm redzami zaudējis jebkādu entuziasmu pret savu darbu, neko nedz grib, nedz vēlas darīt, nevēlas cilvēks strādāt, bet grib saņemt algu.
Būtu ļoti priecīgs, ja slimnīcas dotu iespēju jaunajiem mediķiem, nevis turēt savu pensionāru komandu pie algām.
Dzemdības notika 15.02.2019. Gribu izcelt, ka dzemdību kOmanda bija izcila, katra satiktā vecmāte, ārste un sanitāre - cilvēki savā vietā. Izcili profesionāli un laipni cilvēki. Arī bērnu intensīvās terapijas nodaļas darbinieki - izcili profesionāļi! Milzīgs paldies viņiem!
Skarbā realitāte sākās, kad bērnu pārveda no intensīvās uz manu palātu. Lielākā daļa satikto bērnu māsu un viena pediatre bija rupjas, nelaipnas. Man netika izskaidrots kā turpmāk jābaro bērns, kāds daudzums maisījuma...
Vakar es sajutu ļoti stipras kuņģa sāpes, vakarā aizbraucu uz Stradiņu slimnīcu. Atbraucot, personāls bija ļoti nelaipns, visi pusaizmiguši, uzņemšanā sieviete vispār pārkāpa visas robežas pasakot " ko tu te dari, kuņģa sāpes nav mirstamā kaite, visiem sāp kuņģis, laikam uz darbu vajag rīt iet, ja jau atbrauci". Ļoti rupja, neprofesionāla un nelaipna. dzirdēju neapmierinātas māsiņas, par to kā savā starpā runā, ka ir apnikuši pacienti, par to kā viņām nāk miegs un par to kā grib uz mājām...
Назначил прием у специалиста за 1.5 месяца. Прилетел из-за границы со справками и 2мя дисками с рентгеном, чтобы услышать мнение специалиста. А он даже их открыть не смог на компьютере, что в кабинете. И сказал, что это не 1 раз. Не потрудился даже пригласить кто открыл бы. Сказал, что на пациента 15 мин. Вернули 4€ за прием. А как же перелеты, время, нервы, отпускные потраченные зря? Раз такое не 1 раз происходит, не стоило бы задаться вопросом установить программы или решить эту проблему?...
Полный бардак.15 января 2019 года записался на Мрт спины …. Занесли направление в компьютер и сказали позвонят в течении пол года. …ну начинаем: через восемь месяцев приехал спросить когда …ответ ; что вы хотите, пол года это обобщающие, потому, что можем и через год позвонить (ответ в достаточно грубоватой форме) , я сказал понял и уехал. ? 21 января 2020 года ; приехал опять в регистратуры; что вы хотите (до ругани не смогли довести) , посмотрите в компьютере когда я записан, ну и …так год...
Pie onkologa aiz kabineta durvīm jāgaida pusotru stundu ilgāk par nozīmēto laiku, kabinetā biju 10 minūtes, tad daktere mani sūtīja uz blakus kabinetu pie medmāsas nosūtījumu saņemšanai, tad sākās nākamais "Ping Pongs" ar mani - aizej tur, ne te, kāpēc te, es neko nezinu u. T. T. Pa 4 kabinetiem. Tad nākamais - pieraksts uz izmeklēšanu - kolonoskopiju. Zvanu, sekoju instrukcijām, spiežu telefona pogas, bet saņēmu atbildi, kur jūs zvanāt, vai nejēdzu ka es uz kolonoskopiju nepierasti. Nolieku...
Pieraksts pie kardioķirurģija 11 11.19. Tiek pārcelts uz 14.11.19. Pasaka, ka uz 10: 00 jābūt, ierodoties nodaļā 9: 30 pasaka, ka ārsts būs pēc trīs stundām t. I. 12: 30. Labi, sēžam (neaizmirsīsim, ka auto stāvvieta pirmo stundu bez maksas, par katrām nākamajām 30 min. 1.00 eur.) . Ap 11: 00 pasaka, ka ārsts varbūt būs uz 14: 00. Respektīvi, vienkārši ņirgāšanās par cilvēkiem un pilnīgs bardaks.