Адрес: |
Dzirciema iela 121 Rīga Latvia - LV-1055 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | 80000115 +371 67464620 |
Факс: | +371 67468702 |
Время работы: |
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 закрыто закрыто |
Социальные сети: |
Nordeka - Жалобы и отзывы
Nordeka - Slikts serviss
Šī gada 22. Julija man bija tas gods izmantot Nordekas pakalpojumus. Braucu ar maršruta autobusu Rīga-Jaunjelgava-Subate ar atiešanas laiku 17: 25 līdz viesitei. Nopirku rīgā autoosta sev biļeti. Tā ka atgriezos no ceļojuma no Zviedrijas, man līdzi bija 2 somas, kuras tika ieliktas bagāžas nodalījumā un es nopirku bagāžas biļeti no šofera. Kas notiek tikai latvijā. Neviena cita valsti, kur esmu dzīvojusi vai ceļojusi, nav jāpērk papildus biļete bagāžai, jo tas ir pašsaprotams, ka, ja cilvēk...
Nordeka - Neielaiz autobusa
16.06.19 teis 15.05 maršruta Liepaja-Rīga mani šoferis neielaida autobusa jo teica kad esmu alkohol reibuma izsaucu policiju viņi apstiprināja kad neesmu un vel plus man atsūtīja policija kad es nebiju alkohola reibuma apstiprinājumu un biju adekvāts kas notiek ar to nordeka ja tā būtu pēdēja nauda ietu tad es ar kajam uz Rīgu. Ļoti nepatikama situācija iznāk.
Nordeka - Neuzņem pasažieri pieturā
Sveiki! Šodien, 15.06.2019. , autobuss Nordeka Maršrutā Daugavpils-Rīga (no Daugavpils iziet 18: 40) neapstājās pieturvietā Madaļiņa, pabraucot garām aptuveni pulksten.19: 22. Pietura jau gadiem ir oficiāli iekļauta šī maršruta autobusa sarakstā, to var redzēt arī 1188 mājaslapā. Sajūtas ļoti nepatīkamas, jo brauciens bija tiešām svarīgs, turklāt neviena cita autobusa pēc šī vairs nav.
Nordeka - Ignorē 3+ karti
Starppilsētu autobusos no Balviem vai Kārsavas uz Rīgu, 3+karti ignorē, ja netiek uzrādīta skolēnu apliecība. Problēma rodas tajā, ka skolēnu apliecība man ir skolā, to tik viegli no vadības saņemt nevaru, ja saņemu tad tikai uz noteiktu periodu. Šķiet dīvaini, ka uz manas 3+ kartes aizmugures ir rakstīts, ka kartes apstiprināšanai varu izmantot skolēnu apliecību VAI personu apliecinošu dokumentu. Tas arī šķiet loģiski, jo manai mammai karte ir arī citādākā krāsā kā man, tas nozīmē, ka karte...
Nordeka - Pasažieru neuzņemšana
29. Maijā man vajadzēja braukt uz Gulbeni, un maršrutā Balvi-Rīga, šoferis neapstājās pieturā un pat nesamzinādāms ātrumu pabrauca garām. Plkst. 6: 25, pieturā aiz sitas. Rakstīju nordekai uz inbox.lv atbildu tā arī nesaņēmu īstajam iemeslam kādēļ šoferis tā izrīkojās.
Nordeka - Autobusa kavēšanās
Labrīt. Jau kuri rītu braucu no Vangažiem uz Rīgu ar autobusu kurš paredzēts 5.31 izbraukt no Vangažiem. Piedodiet par rupjību, bet kas notiek ar Nordeka autobusa šoferiem.? Autobuss atbrauc ar 20 min kavējumu attaisnojot ies ka ir ceļa remonti un vēl kliedz virsū pasažieriem lai viņi kustas ātrāk. Ja ir ceļa remonti tad mainiet autobusu sarakstu, jo cilvēki rēķinās ar šo reisu.
Nordeka - Reisa atcelšana
27.05.19 Tika atcelts autobus no Tukuma AO uz Rīgas AO plkst 10.45 . Taču, par to nebija sniegta informācija ne internetā, ne arī autoostas kases darbiniece to nepaziņoja cilvēkiem, kas gaida šo transportu. Vienīgi, kad tika konstatēts, ka autobus kavējās, viens no cilvēkiem pajautāja kasierei un viņa paziņoja, ka transports ir atcels, neatvainojoties un nepaskaidrojot iemeslu. Vai tik tiešām par to nav jāinformē cilvēki 1188.lv mājaslapā, kur norādīts attiecošās reiss? Un cilvēkiem ir jāgaida...
Nordeka - Aizrādījums pret bērnu
Labdien,23.05.2019. Braucu ar bērnu no Rīgas, autobuss bija pilns, reiss Rīga-Ventspils maršurts 795515 man ar bērnu bija atsevišķas vietas, kad atbrīvojās pirmais sols ar divām vietām vēlējāmies tur apsēsties, bet kad mans bērns tur apsēdās, šoferis ļoti nepatīkamā tonī aizrādija (kas tev tur atļāva sēdēt) un to atkārtoja 2 reizes, jo tur nebija norādīts ka nedrīkst sēdēt, pirms tam sēdēja citi. Ja tur bija paredzēts kādam no kolēģiem sēdēt kā izrādās uzradās viršos, tad varēja pateikt to...
Nordeka - Slikts serviss
Ventspilī ir ielas remonts, bet nekur nav norādīts kad Kurzemes ielas pieturā autobuss nepietur, jo nav piekļuves pieturai ceļa remontu dēļ un cilvēks aiz pieturas 24.04.2019 cēla roku, bet autobuss neapstājās, tad vajag norādīt, vai internetā, vai Ventspils Ao, kad šajā pieturā nevajag gaidīt autobusu, vai norādīt kurā vietā tieši jāstāv, jāgaida un jāceļ roka lai autobus apstātos un paņemtu pasažieri.
Nordeka - Slikts serviss.
Sveiki. Tātad šodien, 21. Aprīlī maršrutā Viļaka - Balvi - Rīga, šoferis Ūdrupes pieturā kavēja 8min, labi, saprotu, pasažieru iekāpšana/izkāpšana, bet tas, ka Rīgā nonāca 20 min vēlāk - 21: 55, nevis kā bija jābūt - 21: 35, manuprāt ir bezatbildīgi. Pēc tam pārkāpu Rīga - Jelgava autobusā, un iedomājos, ja nu tur kāds sēdošais bija no Dobeles, un viņam arī vajadzēja tikt mājas, tad nemaz netika, jo pēdējais autobuss bija 21: 50. Bet ja šoferis būtu laicīgi bijis Rīgā, tad nekas netiktu nokavēts un cilvēks būtu laimīgi nonācis mājās.
Nordeka - Nepacietība
Šofers 16. Aprili 2019 gada. Plkst 20: 30 no Rīgas uz Liepāju brauca un izsedinaja 2 pasažierus, un saldus autoosta stavejam nevis 10 min ka parasti tas notiek bet gan 3 min un nepaspejam aiziet uz tualeti kautgan šoferis pats aizgaja pačuraja. Slikti ka šoferis nedoma par apkartejiem.
Nordeka - Slikts serviss
Katru nedēļu, braucot Nereta-Riga, kā arī citos maršrutos, šoferis stājas ik pēc 3-4 pieturām (30min) , lai uzsmēķētu. Tam ir paredzētas speciālās pieturas vietu pauzes. Ļoti kaitinoši ir, ja līdz savai pieturai ir palikušas 30 min, gribas ātrāk atbraukt, bet šoferim laikam nē:)
Nordeka - Slikts serviss
Otrdien, 2. Aprīlī, autobuss Alūksne-Rīga no Līgatnes pieturas aizbrauca 7 minūtes par ātru (ceļā uz pieturu redzēju kā autobuss aizbrauc) , atstājot mani un vēl pāris neveiksmīgus cilvēkus bez veida, kā ar sabiedrisko transportu nokļūt mājās (šis bija pēdējais autobuss Rīgas virzienā) . Šīs šofera nolaidības dēļ mans plānotais mājupceļš izmaksāja par gandrīz 40 eiro vairāk un aizņēma stundu ilgāk, nekā paredzēts. Ceru, ka šoferis, kurš izrādija tik paviršu attieksmi pret savu darbu un sabiedriskā transporta lietotājiem, tiks piemēroti sodīts.
Nordeka - Atsakās uzņemt skolēnu ar 3+ ģimenes karti.
Šodien - 25.02.2019. G. Autobusā Liepāja - Rīga (caur Kuldīgu) , autobusā netika pārdota biļete skolēnam ar 3+ ģimenes karti, norādot, ka 2018. G skolēnu apliecība ir nederīga un netika pieņemta pase kā personu apliecinošs dokuments. Sazinoties pat tālruni 80000115 ar Nordeka pārstāvi, man tika paskaidrots, ka šoferis neesot atteicis biļeti, iespējams mans bērns melojot, ierakstu autobusā neesot, lai varētu pierādīt šofera atteikumu.
Nordeka - Slikts serviss
Svētdien naktī, maršrutā Baltinava-Rīga autobusam Baltinavas autoostā vajadzēja būt 1:25. Ieradāmies jau laicīgi ap 1:05. Gaidījām līdz 1:45. Nākamais autobuss pa taisno uz Rīgu brauc tikai pēc 24h. Mājaslapā nekas nebija teiks, ka autobuss būtu salūzis vai avarējis, tāpēc reiss tiktu atcelts. 1:50 nācās doties atpakaļ uz mājām, jo aukstuma dēļ vairs nebija iespējams gaidīt. Jautājums - kāpēc nebija nekādas informācijas, ka reiss nenotiks?!
РешеноNordeka - Attieksme
06.01.19 plkst. 13:50 no Kandavas ar autobusu Kuldīga-Rīga pārvietojos uz nākamo pieturvietu "Kandavas pagrieziens" nopirku biļeti uz apsēdos aiz šofera priekšējā sēdvietā kura ir cilvēkiem paredzēta ja nav (Rezerve) apsēdos un šoferis kurš izpildīja šo reisu ar 246 setras autobusu. Apsēdos un tad viņš mani nepamatoti izdzina arā no sēdvietas kur biju apsēdies. Šoferis saka: Ej tālāk sēdi! Tādā bargā balsī. Es teicu ka man jakāpj ārā nakamajā pieturā. Viņš saka: Man tas neintresē un tev vel...
Nordeka - Slikts serviss
Saprotu, ka maršrutā Rīga-Ogre ir oficiālās pieturas un citās "mazajās" pieturās šoferim nav pienākuma apstāties, taču - kur paliek cilvēcība? Kā lai cilvēki vakarā normāli tiek mājās? Reiss 30.11., pulkst. 20.00 no Rīgas SAO) - pieturā pirms Saulkalnes šoferis skaļā balsī un familiāri "noaudzina" pasažieri, kurš palūdz viņu izlaist pieturā: "Tu saproti, šeit pieturas nav! Nākošreiz brauksi līdz Saulkalnei un nāksi atpakaļ kājām!" Šis šoferis izceļas ar savu īgno garastāvokli, ne pirmo reizi...
Nordeka - Šofera akūtais sliktais garastāvoklis
Vai šofera attieksme pret klientiem ir atkarīga no šofera garastāvokļa? Nedomāju viss. Jau daudz reižu braucot ar šo šoferi esmu sagaidījusi pretī sliktas emocijas. Šodien 15.09.18 gaidīju autobusu pieturā, pacēlu roku, šis šoferis ļoti labi mani redzēja, bet pabrauca speciāli garām, neapstājās. Autobuss izbrauca 22: 05 no rīgas sao uz bauskas ao. Citiem šoferiem apstāties nekad nesagadaja problēmas.
Nordeka - Attieksme
07.08.2018. Maršruts Rīga-Žīguri, Attiet No Rīgas Sao Plkst 7:00 Autobuss kā parasti pusceļā piestāj bistro Bērzkrogā, bet paziņo ka stāvēs 5 min. (nevis kā parasti 15 min). Kā lai veca tantiņa aizskrien uz tualeti pa šo laiku un vēl izstāv rindu, kur nu vēl, ja gribas iedzert rīta kafiju! Un labākais tas, ka pieturā Bērzkrogs (100 m no bistro) autobus atkal stāv, bet uz 10 min. KUR LOĢIKA?
Nordeka - Kondicionieris
3. Augustā plkst. 16:00 braucot no Rīgas uz Bausku. Viss jau itkā kārtībā, pilns autobuss, ieslēgts kondicionieris viss labi, pabraucot nedaudz ilgāk saprotot, ka pilns autobuss un nav kur likties, tur pat vēl kondicionieris uz pilnu klapi dod vaļā, aizvēru visas izejas gaisam, bet tāpat kautkur pūš. Paldies par labu servisu, tagad vasarā var ārstēties!