Nordeka

AS „Nordeka”
Адрес: Dzirciema iela 121
Rīga
Latvia - LV-1055
(Juridiskā adrese)
Телефон: 80000115
+371 67464620
Факс: +371 67468702
Время работы: 8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
закрыто
закрыто
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
135
Разрешенные
2
C ответами
0
Посмотреть статистику

Nordeka - Жалобы и отзывы

Nordeka - Slikts serviss.

Slikts serviss. Sveiki. Tātad šodien, 21. Aprīlī maršrutā Viļaka - Balvi - Rīga, šoferis Ūdrupes pieturā kavēja 8min, labi, saprotu, pasažieru iekāpšana/izkāpšana, bet tas, ka Rīgā nonāca 20 min vēlāk - 21: 55, nevis kā bija jābūt - 21: 35, manuprāt ir bezatbildīgi. Pēc tam pārkāpu Rīga - Jelgava autobusā, un iedomājos, ja nu tur kāds sēdošais bija no Dobeles, un viņam arī vajadzēja tikt mājas, tad nemaz netika, jo pēdējais autobuss bija 21: 50. Bet ja šoferis būtu laicīgi bijis Rīgā, tad nekas netiktu nokavēts un cilvēks būtu laimīgi nonācis mājās.

Nordeka - Nepacietība

Nepacietība Šofers 16. Aprili 2019 gada. Plkst 20: 30 no Rīgas uz Liepāju brauca un izsedinaja 2 pasažierus, un saldus autoosta stavejam nevis 10 min ka parasti tas notiek bet gan 3 min un nepaspejam aiziet uz tualeti kautgan šoferis pats aizgaja pačuraja. Slikti ka šoferis nedoma par apkartejiem.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Katru nedēļu, braucot Nereta-Riga, kā arī citos maršrutos, šoferis stājas ik pēc 3-4 pieturām (30min) , lai uzsmēķētu. Tam ir paredzētas speciālās pieturas vietu pauzes. Ļoti kaitinoši ir, ja līdz savai pieturai ir palikušas 30 min, gribas ātrāk atbraukt, bet šoferim laikam nē:)

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Otrdien, 2. Aprīlī, autobuss Alūksne-Rīga no Līgatnes pieturas aizbrauca 7 minūtes par ātru (ceļā uz pieturu redzēju kā autobuss aizbrauc) , atstājot mani un vēl pāris neveiksmīgus cilvēkus bez veida, kā ar sabiedrisko transportu nokļūt mājās (šis bija pēdējais autobuss Rīgas virzienā) . Šīs šofera nolaidības dēļ mans plānotais mājupceļš izmaksāja par gandrīz 40 eiro vairāk un aizņēma stundu ilgāk, nekā paredzēts. Ceru, ka šoferis, kurš izrādija tik paviršu attieksmi pret savu darbu un sabiedriskā transporta lietotājiem, tiks piemēroti sodīts.

Nordeka - Atsakās uzņemt skolēnu ar 3+ ģimenes karti.

Atsakās uzņemt skolēnu ar 3+ ģimenes karti. Šodien - 25.02.2019. G. Autobusā Liepāja - Rīga (caur Kuldīgu) , autobusā netika pārdota biļete skolēnam ar 3+ ģimenes karti, norādot, ka 2018. G skolēnu apliecība ir nederīga un netika pieņemta pase kā personu apliecinošs dokuments. Sazinoties pat tālruni 80000115 ar Nordeka pārstāvi, man tika paskaidrots, ka šoferis neesot atteicis biļeti, iespējams mans bērns melojot, ierakstu autobusā neesot, lai varētu pierādīt šofera atteikumu.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Svētdien naktī, maršrutā Baltinava-Rīga autobusam Baltinavas autoostā vajadzēja būt 1:25. Ieradāmies jau laicīgi ap 1:05. Gaidījām līdz 1:45. Nākamais autobuss pa taisno uz Rīgu brauc tikai pēc 24h. Mājaslapā nekas nebija teiks, ka autobuss būtu salūzis vai avarējis, tāpēc reiss tiktu atcelts. 1:50 nācās doties atpakaļ uz mājām, jo aukstuma dēļ vairs nebija iespējams gaidīt. Jautājums - kāpēc nebija nekādas informācijas, ka reiss nenotiks?!

РешеноNordeka - Attieksme

Attieksme 06.01.19 plkst. 13:50 no Kandavas ar autobusu Kuldīga-Rīga pārvietojos uz nākamo pieturvietu "Kandavas pagrieziens" nopirku biļeti uz apsēdos aiz šofera priekšējā sēdvietā kura ir cilvēkiem paredzēta ja nav (Rezerve) apsēdos un šoferis kurš izpildīja šo reisu ar 246 setras autobusu. Apsēdos un tad viņš mani nepamatoti izdzina arā no sēdvietas kur biju apsēdies. Šoferis saka: Ej tālāk sēdi! Tādā bargā balsī. Es teicu ka man jakāpj ārā nakamajā pieturā. Viņš saka: Man tas neintresē un tev vel...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Saprotu, ka maršrutā Rīga-Ogre ir oficiālās pieturas un citās "mazajās" pieturās šoferim nav pienākuma apstāties, taču - kur paliek cilvēcība? Kā lai cilvēki vakarā normāli tiek mājās? Reiss 30.11., pulkst. 20.00 no Rīgas SAO) - pieturā pirms Saulkalnes šoferis skaļā balsī un familiāri "noaudzina" pasažieri, kurš palūdz viņu izlaist pieturā: "Tu saproti, šeit pieturas nav! Nākošreiz brauksi līdz Saulkalnei un nāksi atpakaļ kājām!" Šis šoferis izceļas ar savu īgno garastāvokli, ne pirmo reizi...

Nordeka - Šofera akūtais sliktais garastāvoklis

Šofera akūtais sliktais garastāvoklis Vai šofera attieksme pret klientiem ir atkarīga no šofera garastāvokļa? Nedomāju viss. Jau daudz reižu braucot ar šo šoferi esmu sagaidījusi pretī sliktas emocijas. Šodien 15.09.18 gaidīju autobusu pieturā, pacēlu roku, šis šoferis ļoti labi mani redzēja, bet pabrauca speciāli garām, neapstājās. Autobuss izbrauca 22: 05 no rīgas sao uz bauskas ao. Citiem šoferiem apstāties nekad nesagadaja problēmas.

Nordeka - Attieksme

Attieksme 07.08.2018. Maršruts Rīga-Žīguri, Attiet No Rīgas Sao Plkst 7:00 Autobuss kā parasti pusceļā piestāj bistro Bērzkrogā, bet paziņo ka stāvēs 5 min. (nevis kā parasti 15 min). Kā lai veca tantiņa aizskrien uz tualeti pa šo laiku un vēl izstāv rindu, kur nu vēl, ja gribas iedzert rīta kafiju! Un labākais tas, ka pieturā Bērzkrogs (100 m no bistro) autobus atkal stāv, bet uz 10 min. KUR LOĢIKA?

Nordeka - Kondicionieris

Kondicionieris 3. Augustā plkst. 16:00 braucot no Rīgas uz Bausku. Viss jau itkā kārtībā, pilns autobuss, ieslēgts kondicionieris viss labi, pabraucot nedaudz ilgāk saprotot, ka pilns autobuss un nav kur likties, tur pat vēl kondicionieris uz pilnu klapi dod vaļā, aizvēru visas izejas gaisam, bet tāpat kautkur pūš. Paldies par labu servisu, tagad vasarā var ārstēties!

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Autobuss Rīga - Balvi neapstājās pieturā "Vaive ( pie lielā ceļa )... Šoferis braucot noskatījās uz cilvēkiem, kas stāv pieturā un bez emocijām pabrauca garām ņemot vērā to, ka viņam bija jāapstājās... Esmu ļoti neapmierināts ar servisu... !

Nordeka - Šoferis

Šoferis Šodien 29.07 2018 autobuss nordeka kurš brauc maršrura ruba-auce-rīga, vienkārši brauc garām pieturām kur stāv cilvēki. Mēs bijām 6 cilvēki, stāvejam pieturā kur ir norādits ka autobuss nordeka apstājās, ir pat nordekas zīme ar kustības laikiem. Kroņauce kur tam ir japiestāj 18:27, autobuss vienkarši pābrauc garām, nekādā veidā nereaģē uz to ka pieturā stāv cilvēki. Esmu šokā!

Nordeka - Autobusa vaditaji izvelas piestat vai ne pat ja stav cilveki un gaida to.

Autobusa vaditaji izvelas piestat vai ne pat ja stav cilveki un gaida to. Autobuss riga-ogre nordeka jau 5. Reizi nepiestaj pie pieturas ja mes vicinam ar rokam un pat druscin skrejam lidzi, pec ši gadijuma es pazvaniju nordeka uz ko man atbildeja rakstiet sudzibu palidzet nevaram un iedeva ogres dispečera nummuru viss butu bijis labi, bet dispičere saka stastit ka ir jaizrada vēlme ja vēlas iekapt autobusā bet manuprat skriešana pakal tam ir pietiekama vēlmes izradišana! Ja vēlreiz būs šads atgadijums es pievienošu video ierakstu!

Nordeka - Slikta šoferu attieksme

Slikta šoferu attieksme Vienkārši “jauka” šofera attieksme pret klientu (šajā gadījumā pret mani) . Reisa numuru un šofera vārdu, uzvārdu es neatceros, bet reiss kas gāja 27. Junija plkst. 22: 40 rīga - ventspils nopirku biļeti līdz talsiem, kad šoferim talsu autoostā jautāju, vai nevar mani izlaist divas pieturas tālāk, kas viņam sanāk pa ceļam vins man stingri atcirta: ” līdz kurienes jums biļete” atbildēju, ka talsiem, bet tā pietura bija tajos pašos talsos. Šoferis saka kaut ko murmināt. Protams izkāpu āra, lai...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Vēlos vērst uzmanību uzņēmumu un Latvijas iedzīvotājus, vakar maršrutā Rīga-Daugavpils, no Rīgas autobuss izbrauca 13.25 bija rupjš šoferis, kurš vēl autoostā aizverot durvis un neizbraucot vēl, uzreiz mikrofonā paziņoja, ka autobusā ēst aizliegts, stāvēt aizliegts un no sēdvietas celties aizliegts kamēr autobuss brauc, var puecelties , kad jau stāv pieturā autobuss . Pa ceļam daži uzdrīkstējās atvērt ēdamo, šoferis bļaujot mikrofonā pateica- viņam nav jāsmaržo ēdiena smirdoņu, un...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Jūsu nordekas šoferu attieksme ir vienkārši briesmīga, ja neesi blondīne tad labāk autobusā nekāp, jo visa uzmanība tiek pievērsta tikai blondīnēm. It sevišķi reisā alūksne - rēzekne. Ja neesi blondīne uz šoferīšu labvēlību nav ko cerēt. Vai tiešām šoferu pienākums ir pievērst uzmanību tikai blondīnēm, ignorējot pārējās pasažieres? Ar cieņu, Ausma

Nordeka - slikts serviss

slikts serviss 9.maijā braucu ar autobusu Žīguri-Rīga (12.45 no Žīguriem), ja pareizi atceros šoferis Valdis Kalniņš. Iedomīgs, nelaipns. Kad pasažieris gribēja nolaist galdiņu, kas ir pie priekšējā sēdekļa atzveltnes, šoferis sāka lamāt, ka tas nav domāts izmantošanai. Ja kāds ēda, tā bija traģēdija. Arī es atļāvos apēst speķa pīrādziņu, jo nebiju ēdusi no agra rīta, un nepaēdot paliek slikta dūša. Nezinu pat kas būtu labāk apēst klusām salvetē ietītu pīrādziņu, vai pieķēzītu autobusu? Par cik sēdēju...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Liels paldies šodienas šoferim Rīga-Madona par to, ka NEAPSTĀJĀS Juglas starppilsētu autobusu pieturā plkst 17:40, kur es ar 6 gadīgu bērnu stāvēju, lai tiktu uz Vecpiebalgu! Liela PALDIES! Diemžēl šis bij pēdējais transports, lai noklūtu līdz nepieciešamajam galamērķim

Nordeka - Nepiestāj pieturā

Nepiestāj pieturā Reiss Rīga-Viļaka-Baltinava šodien pl.18;00 nepiestāja pieturā institūts, kur autobusu gaidīja bērni, lai brauktu uz Līgatni. P. S. Bērni mācās Siguldas 1. Pamatskolā un 2xned. Ir vakara nodarbības. Kad tas ir iespējams, protams, vecāki brauc pakaļ, bet ir dienas, kad tiek izmantots sabiedriskais transports! Lūdzu risiniet šos jautājumus, cik sapratu, šādas situācijas ir regulāras, ka autobuss nepiestāj pieturas!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы