www.sudzibas.lv Nordeka Slikts serviss

Nordeka - Slikts serviss

Šodien 1.10.2020 7: 20 no rīta.
Es iekāpu autobusa un tākā esu studente man daudz ir jāceras. Un arī agri ceļos es domāju kad kļūdīties ir normāli. Tātad iekāpu autobusā un parādīju 3+ģimenes karti un ir karti un piemirsu pateikt kad braukšu uz saldu.
Viņš nepateica normālā tonī bet rupjā tonī pateica "vajag pateikt uz kurieni brauksi"šoferim ir atkarīga alga no mūsu biļetēm bet ja šāda attieksme tad algu nau pelnījis.
Es domāju kad katrs var kļūdīties.

01.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (8)

Perons skaidrā 01.10.2020

Karenas problēmas.

Paradeez 01.10.2020

šoferim jāzin jūsu galamērķis,lai viņs varētu izsist biļeti, jūs aizmirsāt to pateikt un viņs pajautāja, kur problēma

M Mego izmeklētājs 01.10.2020

Kāds ir rupjš tonis?

"tākā esu studente man daudz ir jāceras" - nu nesanāk tev atcerēties. Tu taču pat elementāru 3. klases gramatiku nevari atcerēties! Kāda nah, studente? Sēdies, 2!

B BK 01.10.2020

Pati vainīga un vēl sūdzas. Kauna nav?

L Livva 01.10.2020

Studente? Kā tad! Pabeidz labāk savu 2. klasi. Ja čakli nemācīsies, ar tādu gramatiku uz 3. nepārcels un tad nelīdzēs pat 3+karte.

D Džumbo 01.10.2020

17 kļūdas pāris teikumos. Ideāli.

E Einuks 02.10.2020

Nabadzīte, studente. Ķip citiem nav ne par ko jādomā. Tikai studentam.

Nez kurai būtu dusmīgs tonis, kad paprasītu naudu par ceļu līdz galapunktam, ja reiz pati nepasaki...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы