Nordeka

AS „Nordeka”
Адрес: Dzirciema iela 121
Rīga
Latvia - LV-1055
(Juridiskā adrese)
Телефон: 80000115
+371 67464620
Факс: +371 67468702
Время работы: 8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30
закрыто
закрыто
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
143
Разрешенные
2
C ответами
0
Посмотреть статистику

Nordeka - Жалобы и отзывы

Nordeka - 23 .06 .23. отсутствие автобуса

23 .06 .23. отсутствие автобуса 23.06.23 последний рейс 22.30 автобус Рига - Олайне не пришел по расписанию в Яунолайне. Люди с детьми,семьи с пожилыми родителями в течении часа ожидали автобус на остановке. Звонили в обслуживающую компанию , через номер справочной службы (1188). Нас уверили,что всё хорошо,и автобус будет. Но автобус не пришел. Когда закончится этот бардак.

Nordeka - Neizsniedz biļeti

Neizsniedz biļeti Diezgan dīvaina situācija bija 2x braucot no Rīgas uz olaini. Es esmu 2. Grupas invalīds. Kāpjot autobusā šoferis neizsniedz bezmaksas biļeti. Man tas it kā neko nemaina, jo par par braucienu man nav jāmaksā, bet skatoties no otras puses mans brauciens netiek uzskaitīts un uzņēmums nesaņem kompensāciju no valsts. Nez kā vēl uz šo visu skatītos kontrole, ja tāda gadītos pa ceļam.

Nordeka - Neapstājās nozīmēta jā pieturā

Neapstājās nozīmēta jā pieturā Šodien autobuss Nordeka, ar izbraukšanu no Abrenes ielas pl 15.20, neapstājās pieturā "Liepiņas" pļavniekos, neskatoties uz to, ka jau no tālumā māju ar roku, lai šoferis redz, ka jāapstājas. Šie signāli tika ignorēti, un autobuss pabrauca garām, atstājot mani un citus pasažierus bez iespējas nokļūt nepieciešamajā galapunktā. Šī pieturvieta ir oficiāli apstiprināta no 17. Aprīļa, šodien ir 19. Aprīlis!

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss 07.03.2023. Maršrutā Rīga - Bauska plkst. 18: 35 un plkst. 19: 00 nebija iespējams norēķināties ar karti. Plkst. 18: 35 arī nevarēja nopīkstināt Nordeka karti, kura ir papildināta ar braucieniem. Kā es varu izmantot Nordeka kartes braucienus, kuriem ir noteikts derīguma termiņš 2 Mēneši, ja nav iespējams to izmantot autobusā un jāmaksā skaidrā naudā? ! Šī nav pirmā reize, katru nedēļu ar šo saskaros.

Nordeka - Problēma

Problēma 08.02.23 17: 00 Rīga-Iecava-Bauska autobuss " 322 " šoferim ir jaunais kases aparāts ar kartes nomaksu un vecais aprāts. Tiek testēti jaunie aparāti maksājumu ar telefonu nevarēja pieņem un atteicās izmantot veco aparātu. Šoferis man Saka " velc ara karti normāli pīkstini " diemžēl nav vairs tie laiki kad visam ir jābūt līdzi viss ir pieejams elektroniski. Nākošais autobuss protams visu atrisināja ar veco aparātu un viss bija labi.

T Tide 08.02.2023
Комментарии 2

Nordeka - Atiet ātrāk, nekā vajag

Atiet ātrāk, nekā vajag Autobusu maršrutā Bauska-Iecava-Rīga, autobuss, kam jāizbrauc no Iecavas 9: 30, otro reizi mēneša laikā izbrauc 5-10 minūtes par agru, ņemot vērā, ka tas ir autobuss, ar kuru daudzi dodas uz darbu un nākamais ir pēc lielā pārtraukuma, tas ir ļoti neapdomāti. Pagājušajā reizē tas viss vēl tika papildināts ar nestrādājošu karšu termināli, kas saprotams, tehnika, mēdz niķoties.

Nordeka - Pasažiera atstāšana pietura ne4maz neiebraucot tajā

Pasažiera atstāšana pietura ne4maz neiebraucot tajā 23.12 2022 pulkstenis 22 47 maršruta Olaine - Rīga autobuss ar atiesanas laiku no Olaines pieturas parka iela ar atiesanas laiku 22 40 neapstājas pietura Rīgas iela Olaine, bet gan aizbrauca pa citu ceļu līdz ar to veica pārkāpumu pasažieru pārvadājumos, kas sagādāja ļoti lielas neērtības pasažierim kuram bija jābrauc uz Rīgu un tā nav pirmā reize, ka autobusa vadītāji atļaujās rīkoties pēc sava uzskata.

Nordeka - Nestrādā termināli

Nestrādā termināli 7.12.2022 reisā Bauska-Rīga diviem autobusiem pēc kārtas nestrādā karšu termināli. Autobusi kas atiet 15:10 un 15:20 no Bauskas AO. Šodien nebija skaidrā naudas uz rokas, vēlējos maksāt ar karti, pirmajā autobusā šoferis pateica uzreiz ka nestrādā termināls, zināju ka pēc 10 minutēm būs vēlviens, gaidīju to. Atbrauc tas otrais autobuss, tam ar šoferi abi mēģinājām vairākos veidos samaksāt, gan caur telefonu, gan ieliekot karti, nekādā veidā nestrādā. Es izlēmu skriet augšā no rātslaukuma (kur...

Nordeka - Servisa nepilnība, apkalpošana

Servisa nepilnība, apkalpošana Nordeka reisi, kas ir 6827, 6836, 6835, 6829, 5530, pārņemti no iepriekšējas kompānijas, kas apkalpoja, reisi un maršruti tie paši, kā arī solīja nordeka. Tikai pieturvietas, gan vairs nav tādas, kas bija. Īpaši centra pieturas, pazūda Tallinas ielas pietura, matīsa iela, ģertrūdes iela. Ir tikai a. Čaka ielas pietura un tad dzirnavu iela, sanāk visu šo posmu nākas iet ar kājam, jo šoferi nepiestāj. Izmantojot, šos transportus ik dienu, nav parocīgi. Lūgums, izskatīt šo situāciju.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Reisa numurs 74800055. Braucam ar autobusu Rīga - Bauska 17.11.2022. Pulkstens 19: 00.. Uzradot biļetes lūdzu šoferim atvērt vidējās durvis, jo mums ir rati. Šoferis skaļā dusmīgā balsī Saka lai lokam ratus salonā, bet šinī autobusā nav paredzēta vieta lai novietotu ratus salonā, lūdzu vai varam ratus ielikt bagāžnieka, uz ko atkal bļaujot Saka, ka es viņus tur iebāzīšu. Labi ka braucu ar vīru, vīrs ratus salocīja pats ievietoja autobusa bagāžnieka. Garastāvoklis sabojāts, jo šofera attieksme...

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss 12.10.2022 19: 50 atnācu uz radiocentra pieturu Dreiliņos, lai braukt uz maju ar autobusu Rīga-Upeslejas-Cekule (pēc saraksta jūsu mājaslapā viņam bija jābūt 20: 00) , aptuveni 20: 05 tālumā es redzēju, kā viņš brauc - paсeļu roku, bet šoferis nolēma braukt garām un, kā man likās, pat neskatījās uz pieturu. Ceļš, ka ari pietura bija apgaismoti vakara. Situācija nav patīkama, zinu ka šī nav pirmā reize.

Nordeka - Bezkaunīga attieksme

Bezkaunīga attieksme Maršruts Bauska-Rīga 6: 00. Devu šoferim 5€ un 3+ goda ģimenes karti uz ko saņēmu atbildi “ kas tev no rīta skaidrās naudas nav? Nākamreiz lai būtu citādāk iesi uz benzīntanku un samainīsi. ” biju nelielā šokā, jo nekad neesmu tik nejauku Nordeka šoferi sastapusi. Lūdzu pieņemiet darbā pieklājīgus šoferus, kuriem nav lieku remarku par to kāda nauda ir vai nav manā makā vai arī nodrošiniet viņus ar sīknaudu, ko izdot pasažieriem.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Neapmierina Nordekas serviss. Agrāk maršrutu 6827, 6836 apkalpoja Galssbus firma un viss bija kārtībā, autobusi vienmēr apstājās, ja cilvēkam bija pacelta roka. Bet Nordekas autobusi brauc garām pat ja vairāki cilvēki balso un grib braukt. Viņi samazināja pieturu skaitu Rīgā un turpina to darīt. Vēl nesen bija pietura "liepiņas", bet šodien mana māte ar maziem mazbērniem nosalusi, gaidot autobusu, bija vēl 3 cilvēki, kuri gribēja braukt, bet šoferis lēni pabrauca garām. Kas tas par apkalpošanu!...

Nordeka - Nepietur pieturvietās, rupja attieksme

Nepietur pieturvietās, rupja attieksme Vadītājs nepietur daudzās pieturvietās, rupji atbild. Šodien 09. 08. Maršrutā Saurieši-Upeslejas-Rīga, no pieturas ceļu meistars uz rīgu.9: 15, šoferis pieturēja tikai tajās pieturās, kuras bija norādītas viņa jaunajā sarakstā, kur ir pazudušas tādas pieturas kā pietura pie Deglava tilta (stadiona) ? ! Matīsa iela? ! Un vēl un vēl! Vai tiešām posmā no Pērnavas ielas ir tikai Tallinas iela un tad dzirnavu? ! Braucu katru dienu un viss bija kārtībā, bet šodien vajadzēja iet 4 pieturas atpakaļ, kavēju darbu. Ir čeks kasieris valdis,16002. Čeks nr719, dok. Nr.719, šasijas nr. Pp-1724

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss no rīta iekāpu Nordeka mikrautobusā 294 7488 Dobele-KroņAuce-Bauska, šoferim saku līdz auru skolai, šoferis atbild nepateicīga tonī "pats esi kā auru skola" lai gan viņam pietura ir auru skola sarakstā, pirmo reizi ar kaut ko šādu saskāros, iepriekš cik esmu braucis ar nordeka sūdzības nav bijušas.

Nordeka - Slikts serviss

Slikts serviss Izmainīja pieturu skaitu. Visu mūžu bija pietura Matīsa un citās vietās. Tagad, sanāk, līdz tuvākai pieturai man ir jāiet 20 minūtes. Ar tām izmaiņām ir neapmierināti vairāki cilvēki, bet tie ir lielākoties seniori, kas izmanto autobusu un pat nevar uzrakstīt sūdzību par to. Briesmīgi lēmumi tiek pieņemti. Ceru, ka šī firma vai nu mainīs situāciju, vai nu ies prom.

Nordeka - Slikts bīstams, serviss

Slikts bīstams, serviss Sveicināti, šodien (20.07.22) 22: 15 no pieturas Blaumaņa ielas, iekāpu autobusā, un pirmais ko es sāku jūst ir spirta smaka, doma bija kā tā ir no viena no pasažieriem, galu galām sapratu ka tā bija no autobusa vadītāja. Šīs vadītais ir man pazīstams bija redzēts veikala pērkot degvīnu. Nevarēju pat iedomāties ka viņš dzers darba maiņas laikā. Smaržoju šo brīnišķigo "sabiedrska transporta romntiku" visu ceļu.

Nordeka - Очень плохой сервис

Очень плохой сервис Зашла в автобус, сидит недовольный водитель. По скольку мой паспорт и айди карта делаются, с собой у меня была карта три плюс и справка о том что паспорт делается. Водитель не пошел на уступку, начал хамить и орать что не будет пробивать со скидкой, только полный билет. Тогда я достала 50 евро(меньше не было), он опять начал орать что не будет давать сдачу, хотя она у него была. Я задалась вопросом, что мне нужно сделать, что бы этот водитель пробил мне билет, какая сумма его устроит, и как мне...

Nordeka - Atiešana ātrāk no pieturas

Atiešana ātrāk no pieturas Autobusam bija jāizbrauc no pieturas 21: 05 autobuss vispār neierādās vai aizbraucis ātrāk par paredzēto laiku. Mēs pietura ieradāmies tieši 21: 00, pietura gaidīju veselu 1h un tik un ta neierādās ļoti slikts serviss visu laiku Kavē beigas vajadzēja zvanīt draudzenes mammai šausmas

Nordeka - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Autobuss, kā parasti piebrauc, autobusā cilvēku nebija, bet šoferis atvēra durvis. Kāpu iekšā, un šoferis nejauki uz manis sabļāva, sakot ka nedrīkst kāpt iekšā un aizvēra durvis, protams iespieda mani tajās. Pilnīgi aizgāju prom, jo nevēlos ar tik nejauku šoferi nekur braukt. Vienmēr viss ir bijis kārtībā, bet šis šoferis ir jauniņais, viņš nav vadījis tieši šo reisu, pārējie šoferi ir jauki un nekad nebļauj uz pasažieriem. Manā uzskatā tādiem šoferiem nav jāapkalpo pasažieri. Izturas ar necieņu un bargi.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы