Nordeka - Slikta servisa apkalpošana
Sveiki. Vēlētos iesniegt sūdzību par sabiedriskā transporta, saliektu iemaņu, parādīšanu. Šovakar, 23.03.2020, vēlējos nonākt, tik pat smaidoša kā iepriekš, līdz Pāvilostas galā punktam. Iekāpjot autobusā un sakot, ka maksāšu ar karti, autobusa šoferis man atbildēja, ka lai es kāpjot ārā, jo tajā laikā viņš varētu apkalpot 5 cilvēkus, bet aiz manis neviena cita vairs nebija. Es atvainojos, bet tā nav normāla attieksme. Saprotu garš ceļš no Rīgas līdz Pāvilostai, kas piestāj Kuldīgā pulksten. 19.20, bet tā nepatika nav jāizrāda uz pasažieri. Nav ko sevi mocīt, ja esi pārāk vecs, meklē vieglāku darbu.
Комментарии (1)
Autobusa šoferis dadžaina personība. Nevajag tādus sīkumus uztvert tik dziļi. Varēji iziet no situācinas ar: Kur tu redzi piecus. Tev brilles un tiesības nokārtotas? Vai. Es nejūtos tik labi, nesen no Itālijas atbraucu, labāk maksāšu ar karti.