Адрес: |
Krišjāņa Barona iela 125 - 80 Rīga Latvia - LV-1012 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25447101 +371 28640855 |
Время работы: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 10:00 - 16:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
M79.lv - Жалобы и отзывы
M79.lv - Slikts serviss
Pasūtījumu veicu 9. Novembrī, visa pasūtījuma laikā nesaņēmu nekādu brīdinājumu, ka preces nav noliktavā, ka jāsūta no vairumtirgotāja, kaut arī uz mājaslapas bija norādīts, ka ir pieejami 50+ gabali, 3 reizes es pārjautāju, kur šobrīd atrodas prece, 3 reizes man atbildēja, ka vēl neesot saņēmuši to no vairumtirgotāja, man ir jautājums, kāpēc man nepiedāvāja atcelt pasūtījumu, lai man negaidīt gandrīz mēnesi? Biju pasūtījis logitech g pro x austiņas kā dāvanu, tā neatnāca laikā.. Iesaku labāk pasūtīt rd veikalā, tur preci var saņemt tajā pašā vakarā, vai pēc pāris dienām…
M79.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci 12. Novembrī, solīja 8-10 darba dienu laikā jau piegādāt. Jau ir 29. Nov. , skaidra lieta, ka jau ir vairāk pa 10 darba dienām pagājušās, uz e-pastu neatbild, neviens neko neatbild, nav nekādu preču piegādes statuss. Pēc 3 dienām rakstīšu iesniegumu policijai un noteikti tikšu spiests.
M79.lv - Slikts serviss
17. Oktobrī pasūtīju divas lietas no mājaslapas. Abas atzīmētas, ka ir noliktavā, ļoti nopriecājos, ka tas būs ātri. Pēc nedēļas zvana, Saka, ka viena no precēm noliktavā nav un tā ir jāsūta no vairumtirgotāja, taču jāsamaksā vēl 6€, jo kļuvusi dārgāka. Vēl pēc nedēļas rakstīju viņiem e-pastu, jo nekāda informācija netika dota par piegādes statusu. Saņēmu atbildi, ka līdz nedēļas beigām būs, tā gaidu divas nedēļas... Rakstu atkal, atbild, ka prece nav noliktavā un jāpasūtot atkārtoti. Šobrīd...
M79.lv - Krāpšana, slikts serviss
Maldinoša piegādājamās preces pieejamības informācija mājaslapā, nepatiesi apgalvojumi par paredzamo piegādes laiku pasūtījuma apstiprinājumā, neviens no uzrādītajiem kontakta telefoniem nav sazvanāms pasūtījuma statusa noskaidrošanai. Visticamāk, ka tā arī labāk - nemaz nemēģiniet saistīties ar šo grupējumu.
M79.lv - Slikts serviss
Pasūtīju veikalā preci 8. Septembrī. Pie preces bija norādīts, ka tā atrodas veikala noliktavā. Pagāja 10 dienas, prece joprojām netika atsūtīta. Centos ar veikalu sazināties e-pastā, bet nekāda atbilde netiek sniegta. 20. Septembrī cenšos sazvanīt veikalu - tālruni neviens neceļ vai met nost!
M79.lv - Netiek veikta naudas atmaksa par saņemtu bojātu preci, uz zvaniem neatbild
Nekādā gadījumā neiesaku izmantot šī interneta veikala pakalpojumus! 2022. Gada 3. Augustā tika pasūtīts baseina filtrs, 16. Augustā saņēmu pasūtījumu, bet atverot iepakojumu, konstatēju, ka viena detaļa ir saplīsusi. Sazinoties pa tālruni ar interneta veikala m79 pārstāvi, tiku informēta, ka nomainīt bojāto detaļu nav iespējams, tādēļ nepieciešams preci atgriezt. 17. Augustā ar kurjeru aizsūtīju preci atpakaļ, bet līdz šai dienai - 19. Septembrim, neesmu saņēmusi ne naudas atmaksu, ne tālruņa...
M79.lv - Nepatiesa/maldinoša informācija
Bija nepieciešama steidzami viena prece, kuru nevarēju atrast nevienā citā Latvijas veikalā. Vai arī, ja atradu tad piegādes laiks ir mūžīgs. Atrodu vajadzīgo preci (kabeli) veikalā m79.lv un redzu skaidru aprakstu, ka "prece ir pieejama veikalā". Centos sazvanīt veikalu, lai lieki nebrauktu no teikas uz Rēzeknes ielu un protams neviens necēla. Ar cerību, ka paspēšu līdz veikals veras ciet, paņēmu Bolt skrejriteni un braucu pakaļ. Protams, ierodoties veikalā un uzrādot bildi (no uzņēmuma...
M79 SIA - Klientu maldināšana, krāpšana
Padalīšos ar nepatīkamo pieredzi m79, sāksim ar to, ka biju iegādājies videokarti, kura pēc 2 dienām nobeidzās, kā rezultātā to nodevu uz garantiju. Gaidīju 3 ned. , uzrakstiju servisam, kur atbildēja" agris grīns-"remontu standarta jautājums tiek risināts 30 dienu laikā. Gaidījām, kamēr papies mēnesis un rakstījām atkārtoti, protams atbilde nebīja 1 ned. Aizbraucot uz vietas iedevu pirkuma dokumenta kopiju darbiniekam ričardam grīnam un jautāju, ko mēs varam darīt, varbūt atgrieziet naudu...
M79.lv - Slikts servis, neatgriež naudu, nepiedāvā risinājumu
Sūtīju videokarte, kura nobeidzās pēc 2 dienām. Aizvedu uz garantiju, gaidu vairāk kā mēnesi. Komunikācija 0, naudu nepiedāvā atgriezt, netiek piedāvāti risinājumi, visiem viss vienalga. Ieteikums tērēt enerģiju citur, jo šeit galīgi nedomā par saviem klientiem.
M79.lv - Slikts serviss, bojājums, krāpšana
Labdien! Ja Jūs vēlaties iegādāties kvalitatīvo preci, un ja gadījumā prece ir ar defektu, šī problēma tiks atrisināta dažu nedēļu laikā, un ja JŪS ESAT JURIDISKĀ PERSONA, tad es 100% neiesaku izmantot šo internetveikalu. Sākšu ar to ka juridiskām personām, pēc Latvijas Valsts likumdošanas nav atteikuma tiesības, nekādas 14 dienas , it kā juridiskā persona nav paterētājs un kā, laikam izdomāja M79, arī nav cilvēks. Nu par to atsevišķais paldies Latvijas Republikas Satversmes "gudriem"...
M79.lv - Slikta serviss
Купил на днях у них товар, пришел домой и понял что он не подходит. На следуйший день пошел к ним обратно чтобы сделать возрат (чек был в наличии) . В итоге мне отказали в возрате денег, сказали что нету накладной, хотя покупал я на месте с чеком. Не советую у них покупать товар, у них вечная проблема с возратом товара и денег обратно покупателю. А говарят в течении 14 дней вы имеете права вернуть товар, но у них это не работает.
РешеноM79.lv - Slikts serviss / krāpšana
Tika piegādāta IT prece ar defektu, preci nodevu garantijas servisā. Ir pagājuši gandrīz 3 mēneši un vienīgā atbilde, kuru m79 sniedz - "nevaram pateikt, kad prece tiks salabota" un, ka remonts var aizņemt "neierobežotu laiku". Mēģinot noskaidrot piegādātāju noskaidrojas, ka m79 izmanto neoficiālus ("kreisos") piegādātājus, kas nenodrošina ātru servisu. Tīri juridiski varam runāt par apšaubāmu komercpraksi, kas robežojas ar krāpšanu, jo nauda ir paņemta, bet preces nav un nav zināms kad bū...
M79.lv - Slikts serviss un garantija
Iegādājos kafijas automātu, kur pēc viņu lapas iieteikuma aiznesu uz servisa centru https://m79.lv/garantija. Tur ta s protams pavadīja 3 nedēļas, tad saņēmu slēdzienu, ka nav rezerves detaļu un remonts nav iespējams esošajam. Aizvedu uz m79, kur iedevu viņu norādīta servisa centra slēdzienu. Agrim ir pilnīgi pie kājas, ka es to tur aizvedu, tas neiet ārā no garantijas perioda lietotā laika. Un tagad jau aparāts ir 30 dienas pie m79, bet nekādas atbildes, rezultātā tūlīt būs 2 Mēneši kopš man nav kafijas aparāta, nedz naudas!
M 79 - Slikts serviss, nekvalitatīva prece
2022.gada 3.janvārī pasūtīju M79 interneta veikalā savam MacBook datoram jaunu vadu - it kā „oriģinālu“ Apple USB Type - C uz USB Type - C uzlādes kabeli 2m. bija norādīts, ka aptuvenai piegādes laiks ir 8 darba dienas. pēc 3 nedēļām un vairāku reižu zvanīšanas uz veikalu, beidzot tas tika piegādāts. bet nekādi skaidrojumi vai atvainošanās par tik vēlu saņemšanu netika doti.. vads tika lietots PĀRIS DIENAS un tad pēkšņi vairs NELĀDĒJA. aplūkoju vadu - konstatēju defektu - pie stiprinājuma maza...
РешеноM79.lv - Pasūtījums 2 mēnēšj
Pasūtīju preci... Nenācā gandīz 1,5mēnēšus.. Nekādas informācijas vai paskaodrojumu kapēc tikai atvainošanās ka radās tāda situācija... Zvanīt un nummuru ir bezjēdzīgi jo neatbild. Aboslūta vienaldzība dēļ tā ka pasūtījumu ir daudz.. Viena klienta sūdzība neko nenozīmē pilīgs mēsls.
M79.lv - Negodīga mārketings
Labdien! Ar šo veikalu ir sastapies biežākais scenārijs (un ne tikai man, bet arī no citiem esmu dzirdējis sūdzības) - atrod šo veikalu, piemēram, salidzini.lv, meklējot kādu konkrētu preci un ierauga - "aha, šis izskatās ļoti lēti, pat pārāk lēti, oho, m79.lv ir arī dzirdēts veikals, jāiet un jāpaskatās". Un pasūtot šo preci praktiski vienmēr gala scenārijs būs "atvainojamies, diemžēl prece nav pieejama noliktavā". Pilnīgi liekas, ka tirgotājs tīšuprāt ievieto pa kādam produktam ar ļoti...
M79 - Šausmīga klientu apkalpošana
Pāris vārdos - atsūta īsziņu, ka prece gatava saņemšanai, un pazūd. Atbraucu uz veikalu, zvanu - neviens neceļ. Vēlāk atsūta īsziņu epasta, ka nevarēja ar mani sazināties (meli) , un ka prece (ko es pat nesūtīju) nav pieejama. Mazliet sajauca... Visu dienu nevarēju sazvanīt, telefonu pēc pāris zvana sekundēm speciāli nomet. Veikala darbinieki droši vien pēc jaunā gada nav attapušies. Kurš par degvielu maksās?
M79.lv - Slikts serviss
Если есть возможность переплатить 3 евро, но не связываться - подумайте. Отстоял на морозе час, купил батарею для дрона - привез домой, не работает - не заряжается. Весь день звонил, ни ответа - ни привета. Привез обратно в магазин - очередь еще больше, часа на полтора не понятно что делать, ждать? А вдруг скажут не туда обратился или еще что-то. Написал письмо на электронную почту, ответили мол - звоните в сервис, я спрашиваю - в какой еще сервис? - прислали, номер - звонил до часов 17, тоже...
M79.lv - Bojājums
Pasūtīju statīvu, uzstādot tika konstatēts defekts, kura rezultātā, statīvs nolūza un nav lietojams. Veikals piedāvāja nodot remontam, saņemu ziņu, ka gatavs saņemšanai no remonta, mājās konstatēju, ka nekas nav labots, taču par remonta atteikumu pārdevējs neinformēja. Dodoties atkārtoti uz veikalu pārdevējs tiešà tekstā pasaka, ka netērēsim viens otra laiku. Remontu nepiedāvā, samainīt uz citu preci vai atgriezt naudu arī. Šis veikals piedāvā ļoti nekvalitatīvas preces, klientu serviss ļoti zemā līmenī.
M79.lv - Slikts serviss
Labdien. Veicu apmaksu trīs nedēļas atpakaļ, vēl joprojām neesmu saņēmusi paciņu, uz e-pastu neviens neatbild. Solīja 8 dienu laikā. Esmu ļoti vīlusies, diezvai kādreiz kaut ko sūtīšu atkal. 😒