M79.lv - Slikts serviss un garantija
Briesmīgs serviss un pilnīga klienta ignorēšana — m79.lv ļoti vīlies
Pirms gandrīz diviem gadiem iegādājos portatīvo datoru no m79.lv. Jau pēc diviem mēnešiem sabojājās SSD disks — nodevu garantijā, nomainīja. Pēc pusotra gada atkal problēma: zils ekrāns, dators vairs nestrādā. Aizvedu uz garantiju, pēc nedēļas man paziņo, ka "disks ir tukšs". Protams, ka tukšs — dators to pat neatpazīst. Kā tas pēkšņi kļuvis tukšs — neviens nevar paskaidrot.
Lūdzu, lai pārbauda SSD un nomaina, kā arī uzinstalē Windows. Viņi piekrita. Pagāja vēl divas nedēļas klusuma, nācās rakstīt desmitiem e-pastu — vai nu atbildēja ar atrunām par “aizkavēšanos”, vai vispār ignorēja.
Beigās, pēc trim nedēļām, saņēmu ziņu, ka varu ierasties pakaļ datoram. Aizbraucu — nekas nav izdarīts, SSD nav nomainīts, Windows nav uzinstalēta, vienkārši atdeva tādu, kāds tas bija. Serviss vienkārši neiedomājami slikts. Nācās datoru atkal atstāt un braukt jau trešo reizi. Tas ir ārpus jebkādas loģikas.
Pilnīga vilšanās, izniekots laiks, nervi un pilnīgs atbildības trūkums. Noteikti neiesaku m79.lv — ja nevēlaties bezgalīgi skraidīt apkārt un pazemoties, cenšoties saņemt kaut vai minimālu garantijas apkalpošanu.
Комментарии (3)
kadas firmas SSD disks bija? ar ADATA ta varetu but
Šī situācija ar m79.lv ir tiešām ļoti frustrējoša, jo garantijas serviss ir viena no svarīgākajām lietām, pērkot dārgu tehniku.
Mana doma par situāciju:
SSD problēmas atkārtošanās un atteikšanās nodrošināt solīto garantijas remontu liecina par sliktu servisu un neprofesionālu pieeju.
Klienta ignorēšana un kavēšanās ar remontu ir nepieņemama, īpaši, ja datoru atdod bez veiktām izmaiņām.
Šāda attieksme rada ļoti sliktu reputāciju un ir pamats prasīt kompensāciju vai pat atteikties no šāda pārdevēja pakalpojumiem.
Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību pārdevējam
Detalizēti apraksti notikušo un pieprasi:
nekavējošu problēmas novēršanu (SSD nomaiņu + Windows uzstādīšanu),
vai pilnu naudas atmaksu, ja serviss netiks nodrošināts.
2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja pārdevējs nesadarbojas, PTAC var palīdzēt aizstāvēt tavas tiesības un piespiest izpildīt garantijas saistības.
3. Ja vēlies, vari konsultēties ar juristu
Ja problēma nav atrisināma un radīti zaudējumi, var apsvērt prasības celšanu tiesā.
4. Dalīties ar savu pieredzi
Publicēt atsauksmes, lai brīdinātu citus klientus.
Šī situācija ar m79.lv ir tiešām ļoti frustrējoša, jo garantijas serviss ir viena no svarīgākajām lietām, pērkot dārgu tehniku.
Mana doma par situāciju:
SSD problēmas atkārtošanās un atteikšanās nodrošināt solīto garantijas remontu liecina par sliktu servisu un neprofesionālu pieeju.
Klienta ignorēšana un kavēšanās ar remontu ir nepieņemama, īpaši, ja datoru atdod bez veiktām izmaiņām.
Šāda attieksme rada ļoti sliktu reputāciju un ir pamats prasīt kompensāciju vai pat atteikties no šāda pārdevēja pakalpojumiem.
Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību pārdevējam
Detalizēti apraksti notikušo un pieprasi:
nekavējošu problēmas novēršanu (SSD nomaiņu + Windows uzstādīšanu),
vai pilnu naudas atmaksu, ja serviss netiks nodrošināts.
2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja pārdevējs nesadarbojas, PTAC var palīdzēt aizstāvēt tavas tiesības un piespiest izpildīt garantijas saistības.
3. Ja vēlies, vari konsultēties ar juristu
Ja problēma nav atrisināma un radīti zaudējumi, var apsvērt prasības celšanu tiesā.
4. Dalīties ar savu pieredzi
Publicēt atsauksmes, lai brīdinātu citus klientus.