Адрес: |
Skanstes iela 12 Rīga Latvia - LV-1013 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67171880 |
Информация: | Līzings un kredīti, uzkrājumi un noguldījumi, valūtu darījumi, apdrošināšana, pensijas, norēķini un konti un norēķini,Forex, ieguldījumi. |
Категория: | Бизнес / Финансы • Банки |
Социальные сети: |
Luminor Bank - Жалобы и отзывы
Luminor Bank - Atteikums atcelt kļūdainu maksājumu
Veicu maksājumu uz citu Latvijas banku, kļūdaini norādot summu. Tūdaļ pieteicu maksājuma atcelšanu. Drīz vien saņēmu atteikumu ar atbildi, ka šis ir maksas pakalpojums (par to jau biju informēts liesakot) , maksās 50 eiro (vietējais maksājums?) un banka negarantē naudas atgriešanu. Nesmuki, vai ne?
DNB Banka - Slikts serviss
Nu pabriesmīgi lēna apkalpošana. 40 minūtēs 4 klienti. Nesēdētu un negaidītu , ja banka nebūtu vēl pati kļūdijusies ar konta aizvēršanu. Sākotnēji sarēķināja, ka kontā jāpieliek nauda. Palika pāri pāris centu. Teicu, lai paņem sev. Pēc dažām dienām zvana un saka, ka esot kļūdijušies un vajagot vēl padsmit eiro iemaksāt. Pa to laiku valsts kase ieskaitīja kaut kādu pārmaksu un nu atkal sēžu un gaidu, kad varēs slēgt kontu.
Luminor DNB - krāpšana
Sveicināti vairākus gadus atpakaļ uztaisīju kontu luminor filiālē Jelgavā. Uz manu jautājumu kuros citu banku bankomātos varu noņemt skaidru naudu bez komisijas maksas man atbildēja ka swedbank bankomātos to var darīt droši. Tā es vairākus gadus dažreiz dariju. Internetbanku lietoju bet pārskatu neesmu skatījies. Šodien paskatījos šoks! Par katru reizi ko izņēmu swedbankas bankomātā naudu iekasēja 3,50 eiro. Zvanīju uz bankas tālruni man atcirta vajag sekot līdzi savam kontam un viņu mājaslapā...
Nordea Bank - Slikts serviss
Доброго дня. По вине работников банка попал в такую ситуацию. Срок действия карты 01.20. То есть январь включительно. Позвонив 8.01.20. В банк чтобы уточнить адрес получения новой карты был удивлен тем что новая карта уже выслана по адрес фирмы где я уже 2.5года не работаю. Когда-то у меня была рабочая карта на моё имя но привязанная к счету работодателя. В интернет банке указан адрес моего проживания, от куда они выкопали юридисеский адрес этой фирмы не пойму! Работничек банка по имени tāli...
DNB Banka luminor - Krāpšana
Atvēru kontu 2016g, ka algas kontu. Aizgāju stradat, un atveru citadele. Par šo banku aizmirsu, mans "kasjaks".2019 gada peikšņi atklājas, ka par tukša konta apkalpošanu jāmaksā 2,20 eiro mēnesi. Nabags ka var, biezais kaa grib. Un tik gudri runa, ka gribas. Es viniem neprasīju, ka gribu pariet uz sūda luminor banku, to viņi pasi izdomājusi, bez manis... Bet par apkalpošanu taču jāmaksā, lai gan neviens darījums nekad netika veikts. Un luminor banka neesmu parakstījusi nevienu papiru, bet klients esmu... Kruta.
DNB Banka - Personisko datu nepamatota izmantošana, neprofesionāls serviss, informācijas neatbilstība.
Izteikti neprofesionāli konsultanti. Sniedz virspusējas atbildes, kas ir pretrunā viena ar otru. Konsultants pieprasa vīra konta izdruku, pirms tam saņemot informāciju no manis, ka vīrs strādā Norvēģijā un algu saņem norvēģu bankā. Papildus jautājumus neuzdod. Pēc izdruku nosūtīšanas paziņo, ka darījumus ārzemju valūtās banka neizskata, līdz ar ko nevar izvērtēt vīru kā galvinieku. Pirmajā konsultācijā nosauc vienu iespējamo summu, otrajā konsultācijā ienākumu ir palielinājuši es, bet summa...
DNB Banka - Ļoti slikts serviss
Iesniedzu iesniegumu internetbankā par to, kādēļ nevaru smart id pievienot citu tel. , kā to izdarīju ar swedbank un seb, bet nelieši nobloķēja internetbanku pat pieslēgtajam tel. Kur lai sūdzās in pie kā lai griežas tādā nelietīgā bankā?
DNB Banka - Bezkontakta darījumi
Šai bankai vēl aizvien nav sakārtota bezkontaktu darījumu sistēma. Nauda, kura tiek maksāta ar bezkontakta darījumu netiek iegrāmatota, tādēļ man veidojas nekorekts atlikums. Konsultante man atbildēja, ka man pašai esot jāmāk organizēt savu budžetu, ka bankas vaina vispār tur neesot, vēl gudri mani pamācīja, kā man jādzīvo.
Luminor DNB - Slikta apkalpošana
Убогий банк с наплевательским отношением к клиентом. Количество филиалов сократили тем самым сократили свои расходы, а расходы клиентов увеличили так как время простоя в очереди как и сама очередь увеличилась в разы. А время ожидания услуги за свои деньги порой достигает 2 часов, при минимальном ожидания 1 час. Не рекомендую этот так называемый банк не кому.
DNB Banka - banka neatgriež naudu
05.04.2019 Tele2 Rīga Plaza iegādājoties telefonu maksājot ar karti, darījums tika atteikts, izdrukāts atteikuma čeks, kopija uz rokām, nauda no konta noskaitīta, pirkums nenotika, tūlīt tika zvanīts info, kur operators ilgi un dikti centās iestāstīt kaut kādus nesaprotamus paskaidrojumus kur palika nauda un kad tiks atgriezta, prasīja atsūtīt kartes numuru, atteikuma čeku un vēl kaut kādu numuru, ko pats nosauca, ko veikala darbinieks arī izdarīja, solīja naudu atgriezt te tanī pat dienā, te...
Luminor DNB - Iemaksas bankomāts
Kāpēc Ogre ir palikusi bez iemaksas bankomāta? Tiešām nebija iespējams nolikt vienu pagaidu kasti turpat no fileāles kura bija? Spēros uz tuvāko bankomātu Rīgā tc origo, arī tas nedarbojas, maksājumi jāveic, a tu pamuļķis nēsājies pa visu lv meklē kur tad ir kāds kurš vismaz funkcionē... Murgs, klientu vajadzība pie d****
DNB Banka - Pazuda nauda
Meģināju izņemt naudu, bet bankomants uzradīja sarkāno ekrānu, nākāmāja dienā mēģināju cita bankomātā, parādīja, ka naudas atlikums ir tikai 9 eur, bet kad uzvānīju uz banku, tad teica ka nauda bija noņemta un lai noskaidrot, kur nauda, gaidiet līdz 14 dienam
Luminor DNB - Apkalpošanas process
Filiāles nestrādā, tiek vērtās ciet. Kartē uzrādītas vaira neeksistē. Apkalpošanu jāgaida ka rinda pēc desām pagājušā gadsimta astoņdesmitajos. Reklamē, ka interneta bankai var pieslēgties ar e-parakstu vai smart id, bet īstenībā nevar gan.
Luminor DNB - serviss
Gads jau riņķī, bet i-bankā tā arī nēesmu iegājis, jo neatceros nevienu paroli un jaunas izgudrot netaisos, lai vēl desmit gadus tur netiktu. Nu jau arī jāsāk rakstīt sūdzības citām bankām - citu-dēli - tā arī pārņēmusi 90to gadu paroļu praksi. Laikam neviens IT speciālists jaunāks par 60 tur nav.
Luminor DNB - Neprofesionāla Banka
14.07.18.T/C Spice Luminor bankomātā (klients) vēlējos izņemt naudu.Veicu visas bankomāta prasības,tomēr (pēc kartes atdošanas) no naudas ne vēsts (ja tukšs bankomāts, tad kur paziņojums uz ekrāna?).T/C Spice Home Luminor filiālē darbiniece pavēstīja,ka konta izdrukā naudas plūsma apskatāma tikai pirmdienā (16.07.18.),jo šodien taču esot sestdiena.
Luminor DNB - Bezatbildīga rīcība
Biju kredītkartē palīdis zem limita, un laikā nenodrošināju pietiekamu summu kontā. Bez brīdinājuma nobloķēja visas kartes un kontu. Tagad nauda kontā ir pietiekami, kredītkartes summa ir nodzēsusies, bet jau 4 dienas netieku naudai klāt. Esot jāgaida, kad kādam būšot brīvs laiks, lai atbloķētu. Kaut ko tādu nordea laikos iedomāties nevarēju.
Luminor DNB - Pasliktinājusies klientu apkalpošana pēc apvienošanās
Agrāk ilgus gadus, vairāk kā 10, biju Nordea klients. Nekad pa šiem gadiem nav bijusi ne mazākā sūdzība vai neapmierinātība ar bankas darbu. Kopš apvienošanās ar DNB, serviss ir totāli pasliktinājies, sākot ar internetbankas darbu - bremzē, ilgi lādē, bieži nedarbojas vispār utt., un beidzot ar to, ka tagad arī nakts stundās maksājumi starp SAVIEM kontiem netiek veikti. Turklāt zvanot uz klientu tel.nr, nācās gaidīt vairāk kā 10 minūtes līdz konsultants atbildēja un pie tam izdzirdēju nelaipnu...
РешеноLuminor DNB - Bankomatā pazūd nauda, neviens nesniedz palīdzību
Veicot naudas iemaksu Luminor DNB Ventspils filiālē bankomāts nepieskaita eur 1500 no kopā ieliktiem eur 2700! Bankas darbinieki attaisnojas ka bankomāts ''saplīsis''!) , izdod reklamācijas dokumentu ar summu un problēmas aprakstu, turpat sola 2 stundu laikā ''aprīto'' naudu ieskaitīt kontā, pagājušas jau 4 dienas, naudas nav! Vai vispār būs? ! Zvanām uz Luminor info tālruni, sola atzvanīt, nekas netiek darīts! Nolieciet cilvēkus atpakaļ bankas filiālēs nevis kaut kādus Dievsviņzin kur ražotus un kādā stāvoklī esošus bankomātus!
DNB Banka - Lietojums
Labdien. Ļaujiet izteikt sašutumu par vistizlāko online bankas lietojumu pasaulē. Vai tam ka pēdējās piecas paroles nedrīkst sakrist maz ir kāds REĀLS PAMATOJUMS!? Traucē piekļūt bankai, regulāri! Neviena cita banka Latvijā šādus murgus nepiekopj. OTRS, kas pie velna ir tas veidojums, saukts par lietotāja numuru, ja pēc tam vēl jāievada parole un koda kartes kods? No drošības viedokļa tā ir PILNĪGA atpalicība, bet no lietotāju ērtības viedokļa tā ir PILNĪGA, PILNĪGA, JO PILNĪGA ATPALICĪBA.
DNB Banka - Klientu maldināšana
Šobrīd daudzos interneta portālos DNB reklamējas ar rozā mājas fragmentu un tekstu - Sapnis par rozā māju? Manā izpratnē, tas nozīmē, ka banka pat pastiprināti uzsver, ka tieši pie viņiem var doties pēc kredīta arī mazliet atšķirīgiem mājokļiem. Nekā tamlīdzīga, kad atradu savu sapņu māju, tad tieši DNB atteica kredītu, jo ēka esot ar atšķirīgu arhitektūru, ieteica pameklēt citu māju. Tātad reklāma ir klaji maldinoša, tika patērēts tikai laiks un enerģija. Citām bankām nav iebildumu kreditēt to pašu īpašumu.