www.sudzibas.lv Luminor Bank Personisko datu nepamatota izmantošana, neprofesionāls serviss, informācijas neatbilstība.

DNB Banka - Personisko datu nepamatota izmantošana, neprofesionāls serviss, informācijas neatbilstība.

Izteikti neprofesionāli konsultanti. Sniedz virspusējas atbildes, kas ir pretrunā viena ar otru. Konsultants pieprasa vīra konta izdruku, pirms tam saņemot informāciju no manis, ka vīrs strādā Norvēģijā un algu saņem norvēģu bankā. Papildus jautājumus neuzdod. Pēc izdruku nosūtīšanas paziņo, ka darījumus ārzemju valūtās banka neizskata, līdz ar ko nevar izvērtēt vīru kā galvinieku. Pirmajā konsultācijā nosauc vienu iespējamo summu, otrajā konsultācijā ienākumu ir palielinājuši es, bet summa samazinās. Trešajā konsultācijā tiek paziņots, ka kredītu piešķiršana nav iespējama. Konstants ziņo, ka banka ir konstatējusi kavētus maksājumus par aizdevumiem. Uz manu jautājumu par kādiem aizdevumiem, tiek sniegta šāda atbilde - es nemācēšu jums precīzi pateikt.

J

Комментарии (1)

Pacco_al 01.11.2019

Nu tātad sāksim ar to, ka konsultanti nevar būt dievi un zināt visu jūsu vēsturi no pirmdzimšanas. Kas jums prasīja vīra, konta izdruku, tad protams, ka lielākā daļa galvotāju strādā šeit Latvijā un šādu izrakstu var sniegt. Tie kuri strādā ārzemēs var nesniegt vispār un viņi arī nederēs kā galvotāji. Nu tād ir bankas kredītpolitika, kuru ir apstiprinājusi valde. Neder un viss un bez skaidrojumiem kāpēc un kādēļ. Jo dažreiz detalizētas atbildes var aizvainot klientu. Un tad atkal rakstīs sūdzību, par tēmu - ko viņi atļaujās runāt.
Tālāk. Jūsu Kredītvēsturi banka var sākt pārbaudīt tikai tad, kad jūs esat devusi savu rakstisku piekrišanu (vai nu kā atsevišķu iesniegumu, vai arī kā iestrādātu frāzi kredīta pieteikumā). Līdz tam visi protams uzskata, ka jums esat "kārtīga un apzinīga" pilsone. Latvijas Bankas parādnieku reģistrā ir atrodama informācija par jūsu kredītsaistībām tur it norādīts kreditors, summa, disciplīna (vai ir kavējumi un apmēram cik dienas) Nekas cits tur vairāk nav norādīts tāpēc arī nekādas detalizētākas atbildes sniegt nav iespējams. Otra vieta kur pārbaudīt ir creditreform. Tur ir visi sīkie parādi par telefoniem, internetiem, un citiem rēķiniem. Arī kavējumi un dienu skaiti, bet tur šī informācija var būt neaktuāla, jo ja jūs nomaksājat rēķinu pa tiešo kreditoram ir gadījumi, ka tur informācija neatjaunojas. Tāpēc darbiniekam vienkāršāk ir atbildēt - "es nemācēšu jums precīzi pateikt." ne kā klausīties jūsu stāstā par to, ka viss ir nomaksāts, vai par to, ka tur sēž blēži un krāpnieki, kuriem jūs ne centa nemaksāsiet.
Banka nav prokuratūra viņai, lai saprastu jūsu maksāšanas disciplīnu un tendences, nevajag izmeklēt visu delokalizēti, līdz centam. Tāpat jau ir skaidrs.
Nu kaut kā tā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы