Luminor Bank - Krāpšana

Jau 3 nedēļu pēc kārtas bloķēts gan konts gan karte bez iemesla no tā brīža kad tika ieskaitīta neliela naudas summa. Summu ne saņēmējs ne sūtītājs nevar atgriezt. Kā arī mīnusu nekādu nav. Dokumentus par naudu saņemto bija prasījusi 3 nedēļas atpakaļ ar tādu jautājumu no kurienes tāda nauda? Jau tikai iesniegti tajā pirmajā dienā. Cilvēkam vajadzīgs ēdiens, maksāt par dzīvokli. Bet naudu bankā neatdot. Zagļi zagļi. Informācija arī nekādu nesniedz par to.

01.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

Luminor banka 01.03.2021

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu un atrastu katram klientam piemērotāko bankas risinājumu.

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, vēršoties bankā, šoreiz bijusi negatīva. Vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām! Lai noskaidrotu situācijas apstākļus un spētu atrast veiksmīgāko risinājumu, būtu nepieciešama Jūsu sadarbība un papildu informācija. Diemžēl anonīma sūdzība nedod mums iespēju atrisināt šo situāciju.

Aicinām Jūs sazināties ar mums, nosūtot ziņojumu internetbankā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 (maksa par zvanu atkarīga no Jūsu operatora).

Ar cieņu
Luminor komanda

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы