Адрес: |
Brīvības gatve 388A Rīga Latvia - LV-1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67228005 |
Время работы: |
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 |
Категория: | Отдых / Развлечения • Кафе, бары |
Социальные сети: |
Hesburger - Жалобы и отзывы
Hesburger Ventspils - Ļoti lēna un slikta apkalpošana
Nekas nav mainījies pēdējos sešus mēnešus. Palasot google atsauksmes par šo restorānu viss ir vecajās sliedēs. Pasūtīju ēdienu caur aplikāciju un norādīju saņemšanas laiku pēc 15 minūtēm, gaidīju 20 un kad pajautāju cik ilgi vēl būs jāgaida man nekaunīgi atbildēja ka vēl 20 minūtes, kopā tas jau ir 40 minūtes, rezultāts nokavēts autobuss. Kamēr gaidīju Rindā ienāca vēl vismaz trīs cilvēki un jautāja par savu pasūtījumu kuru gaidot 50 minūtes, stundu un 40 minūtes. Tā ir normāla uzņēmuma...
Hesburger - Slikts serviss
Tika pasūtīts vistas burgera komplekts, kur norādīju lai burgeris būtu - bez tomātiem un bez siera. Burgeris ir uztaisīts ar tomātiem un ar sieru, ka arī izmantota nevis gurķu mērce bet paprikas, uz ko man ir alerģija, pārdevējs neko nepaziņoja. Briesmīgs serviss.
Hesburger - Krāpšana
Jau vairākas reizes tiek iedoti nepareizi pasūtījumi. Un šodien pie lodziņa kur piebrauc ar mašīnu tika pasūtīti divi lielie siera burgeru komplekti un samaksāta pilna cena,bet beigās iepakojumā ir mazie siera burgeri par cenu,kā lielajiem! Atkārtoti šādas situācijas ar šo Hesburger ir bijušas.! [slēpt]@
Hesburger - Slikts serviss
Ņemot vērā valstī esošos ierobežojumus, kas skar arī ēdināšanas nozari, uzskatu, ka ēdināšanas uzņēmumiem un to darbiniekiem būtu tiešām jācenšas izpildīt savus pienākumus. Šodien tika veikts pasūtījums, kas sastāvēja no 4 produktiem aplikācija boltfood, nedomāju, ka pasūtījumu skaits šobrīd konkrētajā ēdināšanas iestāde ir tik liels lai to nevarētu izpildīt, vai arī kā pasūtījums bija tik sarežģīts. 1. Pasūtījumā trūka sojas tortiljas, kas bija pasūtīta. 2. Pasūtītais kebaba burgers bija...
Hesburger - Krāpšanas
Labvakar! Neprecīzi nodot pasūtījumu! Pasūtīju 2 komplektus vienu ar lielo dzērienu, otru ar mazo dzērienu tā vietā saņēmu 2 mazos dzērienus. Čeka izsists ka lielais dzēriens. Zvanīju uz iestādi pasakot kas par lietu, bet atbildi saņēmu ko mēs varam darīt? Ka tikai atvainojos un visu. Un protams nākamreiz lai ka būtu tie ierobežojumu skatīšos uz vietas, jo nav pirmā reize ka sajauc. Vai tik tiešām ir grūti pārbaudīt vai precīzi visu saliek?
Hesburger - Higiēna
17.11.2020. 22: 40 izdaru attālināti pasūtījumu, caur hesburger aplikāciju. Piebraucu pie kases - kasiere cītīgi pucē ar ķīmiskajiem līdzekļiem kases lodziņu, neliekas traucēta uzkopšanas darbā, kamēr nebeidz uzkopšanu, gaidu apmaksas iespēju, tad vēroju, kā kasiere uzmazgā grīdu, neievērojot higiēnās normas, roku tīrību, grīdas mazgāšanas procesā ietin man burgeru, uz jautājumu, kāpēc nenomazgāja rokas, rupji atbild, ka viņai beidzas darba laiks, vai ņemšu burgeru. Burgers ielidoja tuvākajā...
Hesburger - Slikts servis
Ieejot restorānā - automātiski tevi nelaipni sagaida. Kad pasūti un vēlies samaksāt - nepatīk nauda kādu tu dod. Tiklīdz jāsaņem savs pasūtījums līdzņemšanai - tā bļauj ar nievājošu toni, kaut gan esi vienīgais pircējs uz doto brīdi. Par ēdienu pat nerunājot: 1) tev neiedod visu ko esi nopircis. 2) burgeri 100% nav gatavoti pēc receptes - citreiz trūkst sastāvdaļu, citreiz mērces gāžas ārā no burgera. Tādēļ dārgiem apmeklētāji - vienmēr paskatieties vai jums ir iedots viss par ko jūs esat samaksājuši. Jo bieži jūsu ēdiens par ko jūs samaksājat tā arī līdz jums nenonāk.
Hesburger - Slikts servis
Mācekle nepildīja un sajauca pasūtījumus. Gandrīz uztaisīja neīstos pasūtījumus. Un vēl nemāk pareizi apieties ar kases aparātu. Neatdod laicīgi atlikumu. Aiziet darīt kautko citu un pēc kāda laika tikai pajautā savai kolēģei ko viņai darīt šajā situācija.
Hesburger - Slikts serviss
Pieņemšana bija laba,bet tā neatceresanas ko cilvēks pasūta,un ne pirmo reizi apmeklējot.Tika pasūtīta lielais sojas tortilijas komplekts uz vietas.Rezultata dabūju vistas tortiliju līdz nemsanai.Saprastu ja būtu daudz cilvēku kā aizmirstas,bet zāle atradāmies tikai trijatā.Ka reiz arī bija vēlviens pārpratums ar šo apkalpotaju,bet tur viss tika izrisinats.
Hesburger - Klientu apkalpošanas ātrums
Labdien! Salaspilī netiek galā ar klientu apkalpošanu. Ļoti ilgi jāgaida lai veiktu pasūtījumu vai nu automašīnā vai pie Letes. Tā ja ir vairākas reizes. Es gaidu man priekšā ir katrā ziņā pa šo laiku kamēr gaidu kādi 15 klienti aizgāja projām kad ieraudzīja rindu. Jūs zaudējat klientus.
Hesburger - Slikts serviss
Labvakar! Kopš pasūtījuma apmaksas pagāja 40 minūtes! Pa to laiku, jau paspēja apkalpot citus klientus, kuri bija vēlāk pēc mana pasūtījuma! Kāda jēga klientam ir apmaksāt sūtījumu iepriekš, ja nemaz netiek ievērota rindas kārtība?! Personāls, pat neiedomājās atvainoties un nepabrīdināja, kā būs jāgaida vairāk kā 40 minūtes! Kad jau saņēmu sūtījumu, tas bija jau atzisis un neielika pasūtīto ķiploku mērci! Paldies, par sabojāto garastāvokli un iztērēto laiku! Pat ar Jūsu konkurentiem, McDonald'...
Hesburger - Higiēna
Novēroju superīgu lietu, pēc redzētā burgers bērniem izmetu. Cilvēks kurš iepako, ietin burgers, to dara plikām rokām, bez cimdiem, tam pieskaras ietin papīrā un aiziet mūsu vēders, vai nevajadzētu kovid laikā pie tā piedomāt. Tai pašā laikā galdi visi novākti, lai nav mazāk par divi metri, bet paši tiešo kontaktu ar mums... Nu sviests. Hesītis Kuldīgā rullē.
Hesburger - Slikts serviss
Slikta apkalposana, dzērienam salmiņi begušies, pārdevējs nevar tekoši runāt valsts valodā, pasūtītā vistas tortilja sastāvi no 50% halapenjo pipariem un ir neēdama. Lūdzu stingrāk izvērtēt savus darbiniekus un apkalpošnas kvalitāti. Pēc ši incidenta esat zaudejuši klientu, jo turpmāk izvēlēšos mcdonalds dēļ kvalitatīvākas apkalpošanas un prof. Jomas
Hesburger - Attieksme
18: 04 veicu pasūtījumu caur aplikāciju, tā saucamajā restorānā biju 18: 45 un pasūtījums bija "veiksmīgi" utilizēts! Pārsteidz attieksme, kad man jāgaida pasūtījums 20-30 minūtes tad esiet saprotoši, pretējā gadījumā paši vainīgi! Paldies ka atstājat bez vakariņam!
Hesburger - Rokas retas kurs man maksas kompensāciju? Darba trauma
Strādāju šinī iestāde, sadedzināju sev visu kreisu roku, apdegumi kurs man maksas par to kompensāciju? Kurs man var izstāstīt vairāk? Kur ir jādodas lai risinātu šo jautājumu? Vai kompensācijā būs pieejamā man? Retas izskatās drausmīgi ko man tur tagad tetovējumu likt?
Hesburger - Krāpšana
Veicu pasūtījumu caur hesburger aplikāciju, izvēloties man tuvāko kartē restorānu. Man visu laiku bija priekšā restorāna nosaukums, kurā es veicu pasūtījumu. Veicu priekšapmaksu. Pēc kāda laika tālruni bija paziņojums ka pasūtījums gatavs, uzrādīju Qr kodu pārdevējai, bet izradījās, ka programm nogļukoja un pasūtījums tika novirzīts uz pavisam citu restorānu, kas atradās 100 km tālu prom, citā pilsēta... Protams pat fiziski es nevarētu izņemt pasūtījumu... Nācās veikt pasūtījumu no jauna un...
Hesburger - Slikts servis
Vienmēr devu priekšroku hesburger nevis pārējām burgeru vietām. Vienmēr bija garšīgi, ātri un ļoti reti kas trūka (pārsvarā mērcītē) . Taču pēdējās reizes vienkārši fui. Kartupeļi frī - mazs daudzums lielas šķēles.. Vistu groziņš divreiz ar citām nagetēm, ne tādam kā biji vienmēr un visur. Burgeri tikko cepti liekas pus dienu stāvējuši sildījušies kautkur aiz Letes. Un vēl pilnam komplektam standarta vistas groziņš šoreiz bija 6 nagetes un 6 vistu spārniņi, bez frī, bez salātiem, bez mērcēm...
Hesburger - Slikts serviss
A. Saharova ielā. Hesburger. Pitstopā tiek apsteikta Rinda nepasūtot ēdienu pie meņū pasūtījuma elektroniskā stenda. Bet pie pasūtījuma izņemšanas lodziņa. Kad maiņas vecākai prasīju kāpēc te tā notiek, kad brauc mašīna bez Rindas. Viņa neatvainojas pat un pasaka kad mēs neko nevaram darīt, mums visi klienti jāapkalpo. Murgs kautkāds. Kas tā par iestādi. Cik reižu es tur esmu bijis, vienmēr kautko aizmirst ielikt līdzi iepakojuma maisā. Es vairs tur nebraukšu. Riebjas tāda kārtība un attieksme.
Hesburger - Krāpšana
Šodien iepirkos hesburgerā valleta! Šausmas.. Paņemam līdz, nepasktījam uzreiz-mūsu vaina, bet nu tomēr, vai tā ir jādara: kola atšķaidīta ar ūdeni, garšas nekādas, fri kartupeļi nebija vispār.. Naudu samaksājam, kā par vistas burgera komplektu.. Un tā nav pirma reize! Otro reizi kaut kas trūkst, meitenes strādā ātri, bet tas nav tā vērts, jo piešmaukt var īpaši bērnus!
Hesburger - Slikts serviss
Labdien! 24. Augusta pēcpusdienā veicām mobilo pasūtījumu, stāvot Rindā. Rinda bija diezgan gara, un tā kā steidzāmies (4 cilvēki) , tad veicām mobilos pasūtījumus ar cerību, ka saņemsim vēlamo diezgan ātri. Bet bija otrādi... Meitene, kura bija aiz mums un pasūtīja pati pēdējā pie kases saņēma ēdienu ātrāk nekā mēs ar mobilo pasūtījumu. Pārdevēja lika čekus pie bīnes un mūsu pasūtījumi bija pēdējie. Zinu, ka mobilajiem un drive in pasūtījumiem ir priekšrocības (priekšroka) , bet šajā reizē tā...