Hesburger

Rigaburger SIA
Адрес: Brīvības gatve 388A
Rīga
Latvia - LV-1011
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67228005
Время работы: 9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
Категория: Отдых / Развлечения  •  Кафе, бары
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
333
Разрешенные
10
C ответами
3
Посмотреть статистику

Hesburger - Жалобы и отзывы

Hesburger - Krāpšana

Krāpšana Veicu pasūtījumu caur hesburger aplikāciju, izvēloties man tuvāko kartē restorānu. Man visu laiku bija priekšā restorāna nosaukums, kurā es veicu pasūtījumu. Veicu priekšapmaksu. Pēc kāda laika tālruni bija paziņojums ka pasūtījums gatavs, uzrādīju Qr kodu pārdevējai, bet izradījās, ka programm nogļukoja un pasūtījums tika novirzīts uz pavisam citu restorānu, kas atradās 100 km tālu prom, citā pilsēta... Protams pat fiziski es nevarētu izņemt pasūtījumu... Nācās veikt pasūtījumu no jauna un...

Hesburger - Slikts servis

Slikts servis Vienmēr devu priekšroku hesburger nevis pārējām burgeru vietām. Vienmēr bija garšīgi, ātri un ļoti reti kas trūka (pārsvarā mērcītē) . Taču pēdējās reizes vienkārši fui. Kartupeļi frī - mazs daudzums lielas šķēles.. Vistu groziņš divreiz ar citām nagetēm, ne tādam kā biji vienmēr un visur. Burgeri tikko cepti liekas pus dienu stāvējuši sildījušies kautkur aiz Letes. Un vēl pilnam komplektam standarta vistas groziņš šoreiz bija 6 nagetes un 6 vistu spārniņi, bez frī, bez salātiem, bez mērcēm...

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss A. Saharova ielā. Hesburger. Pitstopā tiek apsteikta Rinda nepasūtot ēdienu pie meņū pasūtījuma elektroniskā stenda. Bet pie pasūtījuma izņemšanas lodziņa. Kad maiņas vecākai prasīju kāpēc te tā notiek, kad brauc mašīna bez Rindas. Viņa neatvainojas pat un pasaka kad mēs neko nevaram darīt, mums visi klienti jāapkalpo. Murgs kautkāds. Kas tā par iestādi. Cik reižu es tur esmu bijis, vienmēr kautko aizmirst ielikt līdzi iepakojuma maisā. Es vairs tur nebraukšu. Riebjas tāda kārtība un attieksme.

Hesburger - Krāpšana

Krāpšana Šodien iepirkos hesburgerā valleta! Šausmas.. Paņemam līdz, nepasktījam uzreiz-mūsu vaina, bet nu tomēr, vai tā ir jādara: kola atšķaidīta ar ūdeni, garšas nekādas, fri kartupeļi nebija vispār.. Naudu samaksājam, kā par vistas burgera komplektu.. Un tā nav pirma reize! Otro reizi kaut kas trūkst, meitenes strādā ātri, bet tas nav tā vērts, jo piešmaukt var īpaši bērnus!

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! 24. Augusta pēcpusdienā veicām mobilo pasūtījumu, stāvot Rindā. Rinda bija diezgan gara, un tā kā steidzāmies (4 cilvēki) , tad veicām mobilos pasūtījumus ar cerību, ka saņemsim vēlamo diezgan ātri. Bet bija otrādi... Meitene, kura bija aiz mums un pasūtīja pati pēdējā pie kases saņēma ēdienu ātrāk nekā mēs ar mobilo pasūtījumu. Pārdevēja lika čekus pie bīnes un mūsu pasūtījumi bija pēdējie. Zinu, ka mobilajiem un drive in pasūtījumiem ir priekšrocības (priekšroka) , bet šajā reizē tā...

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Slikta apkalpošana, kasiera vārdā Žanna ļoti skarbi atbildēja uz jautājumu: kas ietilpst komplektā? Vai frī kartupeļu vietā var kaut ko citu paņemt? Atbildi tā un nesaņemu uz savu jautājumu tikai skarbu izrunu - ātrāk varat izlemt man nav laika, pirms tam es biju pateikusi ko tieši vēlos. Es arī esmu kasieris, bet nu es ar smaidu nonīcinu savu slikto garastāvokli, klienti jau nav vainīgi ka nav garastāvokļa pārdevējam. Viss notikums bij, Jēkabpils Hesburger. Reti nāku bet man tiek tās foršākās pārdevējas, bet šoreiz bij tas unikālais gadījums.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Šodien veicām pasūtījumu caur internetu. Pirmkārt netika izmiegts čeks. Apkalpoja pie lodziņa sieviete at gaišiem matiem. Uzvedās ļoti brutāli, tika pret mums klientiem pavelta balss, ka neesot runājuši mikrofonā, kautgan nekāda saistība ar pasūtījumu caur mikrofonu mums nebija. Mašīnu arī neapstādināju pie mikrofona. Ar kādām tiesībām tiek pacelta balss pret klientu?

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss 7 augusts atnācu ēst, meitene strādā gan pie kases, gan arī apkalpojot automašīnas. Zālē Rinda es biju pēdējais, ieradās vēl viena meitene, es domāju nu vel drusciņ abas ātri tiks galā! Kopumā meitene paņēma vienu klientu un aizgāja. Pēc minūtes 5-atgriezās, ņema nākamo klientu. Savukārt es stāvēju 20 minūtes un aizgāju majas izsalcis! Ja es paliktu, tad es noteikti gaidītu vēl 20 minūtes! Nākamreiz, ieradīšos ar automašīnu, izskatās kā tur apkalpojams būs ātrāks

Hesburger - Netīri galdi

Netīri galdi 6. Augustā plkst. 20, visi galdiņi netīri, ir diez gan nepatīkami sēsties pie tik netīriem galdiem, uzreiz zūd apetīte. Notīrīt galdiņus neprasa daudz laika. Par bezmaksas kafiju, jāatgādina pašai, kaut gan tas ir šī ēstuves bonuss, kas varētu piesaistīt klientus.

Hesburger - Slikts servis

Slikts servis Pasūtīju siera burgerus 5 bez sīpoliem, kā grūtniece sajutu sīpolu smaku uz reiz, bet domāju varbūt vienkārši savilkušies, attaisot burgerus vaļā katrā bija kripata sīpolu. Izskatījās ka sīpoli ir vilkti ārā no burgeriem, nevis taisīti jauni burgeri. Tā nav pirmā reize. Dzīvoju diez gan tālu, lai brauktu un sūdzētos.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Kamēr še vīru sēdējām gaidījām pasūtījumu, mūsu oficiants diezgan labi runājas ar draugiem un pārāk lēni tā dēļ skaitīja mūsu atlikumu un vāca pasūtījumu. Pieņem strādāt jauniņus lai skaidro ka ir jāapkalpo cilvēkus nevis runāties ar draugiem kad cilvēku un pasūtījumu ir daudz...

Hesburger - Bojājums

Bojājums Esmu Hesburger klients vairākus gadus, bet pēdējo 2 nedēļu laikā Drive-in tika iedoti praktiski sadeguši nageti. Pirmajā reizē tas bija pretī Spicei, norakstīju uz negadījumu, bet otrreiz tas pats bija Jūrmalas Hesburgerā. Ok, es varēju braukt atpakaļ lūgt mainīt, bet nu es to nedarīju, jo pirmo reizi norakstīju. Vai nu ir tehnoloģija mainījusies, kad lielākas temperatūras tur vai klasiskā problēma,kad netiek galā ar paralēliem pasūtījumiem. Skumji. Tagad katru reizi braucot, jāver laikam vaļa...

РешеноHesburger - Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts

Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts Labdien! Pirms rakstu sūdzību, vēlējos pateikt, ka hesburger izcelies vairākas reizes ar ļoti lēnu apkalpošanu, ka dēļ arī ilgāku laiku viņu pakalpojumus neizmantoju. Bet ne par to. Tātad, sestdien 13.06. , veicu pasūtījumu hesburger caur viņu aplikāciju. Dēļ šīs aplikācijas iespējas, caur kuru veicot priekšapmaksu ar karti, arī nolēmu paņemt hesburger lai taupītu laiku, jo bija ļoti aizņemta darba dienu. Pasūtījumu veicu atrodoties Jūrmalā un saņemt pasūtījumu izvēlējos Imantu jo tur dzīvoju...

Hesburger - Krapšana un slikts serviss

Krapšana un slikts serviss Продавец в начале спрашивает размер комплекта, потом не может назвать разницу в цене от указанного на борде (komplekts) , по итогу назвав цену маленького, продает большой по цене большого, ко всему, забывает положить один чизбургер, на что я в спешке не успеваю обратить внимание, принципиально везде закину отзывов. Учите своих работников.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Такое впечатление, что мы ,10.05.2020 пришли не в ресторан быстрого питания, а домой к кассиру Владиславу и заставили его готовить нам еду. Но в отличие от драйва тут нам хотя бы ответили, нахамили правда. Но хотелось бы поблагодарить хотя бы за то что не послали. ;)

РешеноHesburger - Vadītāja attieksme

Vadītāja attieksme Sakarā ar covid vīrusu, uzņēmumos kuri vēl joprojām strādā, stāv lielas Rindas ar darbiniekiem, kuri grib strādāt. Tieši šajā uzņēmumā. Vadītāji, atļauj sev izteikt rupjus vārdus, dzenāt darbiniekus. Slikti izturēties pret personālu, jo kā pēc viņa teiktā viņa var viegli atrast citus darbiniekus. Tā ir Hesburger politika? Šo sievieti, laikam abižoja kāds bērnībā, vai joprojām sit mājās, jā viņa atļaujas tā darīt. Es domāju, kā vadītājam, vajag būt politiskam, pret saviem darbiniekiem...

Hesburger - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Šodien, 24 aprīli 16.36 iepirkos Hesburger. Veicu lielu pasūtījumu. 17€ vērtība. Veicot 3 komplektu sūtījumu plus atsevišķus burgeris un lietos fri plus tortiljas komplektu atseviski kolu teica ka pienākam tiksi viena. Beigas iedeva 3. Taču 3 lieto kartupeļus ta ari neiedevu un ignorēja manis teikto. Kad rādiju čeku paņēma saburzīja un ielika kabata. Loti slikta apkalpošā. Esmu ļoti vīlusies. Jāpiebilst ka pasūtījumu komplektēja 40 min, kautgan Rinda mēs bijām vienīgas. Esmu loti dusmīga un vilusies...

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Bieži ēdu hesburger, un pamanīju jau sen to ka šajā uzņēmumā kvalitātes vispār nav. Frī vienmēr kā gumija un tumši, jo vārīti laikam vecā eļļā, burgera maizīte bieži vien nav svaiga un mīksta, un mērce kas ir burgerā nav smuki iekšpusē bet ir no ārpuses pa visi burgeru, un pēctam visa seja un rokas protama ir ar to mērci, takā tagad ieu citur ēst.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Tātad 29.03 biju iebraukusi hesburger, Jelgavā, pasūtīju pie lodziņa, lai nav jādodas iekšā, biju izbrīnīta, ka hesburger karti paņēma bez jebkādiem cimdiem, ēdienu arī pasniedza bez cimdiem. 31.03 iebraucu hesburger centrā paskatīties kā tur pasniedz (arī pie lodziņa) tur viss akurāti, ar cimdiem. Vakar atkal sanāca iebraukt hesburger loka maģistrālē un tad nu biju ļoti izbrīnīta, sieviete jautāja vai maksāšu skaidrā vai ar karti, teicu ka skaidrā viņa uzvilka cimdiņu paņēma naudu, taču pēc...

Hesburger - Nehigēniska apkalpošana

Nehigēniska apkalpošana Ņemot vērā Latvijas valsts situāciju, kurā ir ārkārtas stāvoklis Covid-19. Hesburger restorānā gaidot savu pasūtījumu, ievēroju, ka apkalpošais personāls ne reizi pa pusstundu ne nomazgāja rokas, ne tās dezinfekcija. Izņemot pavāru neviens no personāla nevilka cimdus. Restorāns ir mazs, un ieturēt 2m distanci nav fiziski iespējams. Ceru tas tiks labots.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы