Адрес: |
Brīvības gatve 388A Rīga Latvia - LV-1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67228005 |
Время работы: |
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 9:00 - 16:00 |
Категория: | Отдых / Развлечения • Кафе, бары |
Социальные сети: |
Hesburger - Жалобы и отзывы
Hesburger - Slikts serviss
Slikta apkalpošana, kasiera vārdā Žanna ļoti skarbi atbildēja uz jautājumu: kas ietilpst komplektā? Vai frī kartupeļu vietā var kaut ko citu paņemt? Atbildi tā un nesaņemu uz savu jautājumu tikai skarbu izrunu - ātrāk varat izlemt man nav laika, pirms tam es biju pateikusi ko tieši vēlos. Es arī esmu kasieris, bet nu es ar smaidu nonīcinu savu slikto garastāvokli, klienti jau nav vainīgi ka nav garastāvokļa pārdevējam. Viss notikums bij, Jēkabpils Hesburger. Reti nāku bet man tiek tās foršākās pārdevējas, bet šoreiz bij tas unikālais gadījums.
Hesburger - Slikts serviss
Labdien. Šodien veicām pasūtījumu caur internetu. Pirmkārt netika izmiegts čeks. Apkalpoja pie lodziņa sieviete at gaišiem matiem. Uzvedās ļoti brutāli, tika pret mums klientiem pavelta balss, ka neesot runājuši mikrofonā, kautgan nekāda saistība ar pasūtījumu caur mikrofonu mums nebija. Mašīnu arī neapstādināju pie mikrofona. Ar kādām tiesībām tiek pacelta balss pret klientu?
Hesburger - Slikts serviss
7 augusts atnācu ēst, meitene strādā gan pie kases, gan arī apkalpojot automašīnas. Zālē Rinda es biju pēdējais, ieradās vēl viena meitene, es domāju nu vel drusciņ abas ātri tiks galā! Kopumā meitene paņēma vienu klientu un aizgāja. Pēc minūtes 5-atgriezās, ņema nākamo klientu. Savukārt es stāvēju 20 minūtes un aizgāju majas izsalcis! Ja es paliktu, tad es noteikti gaidītu vēl 20 minūtes! Nākamreiz, ieradīšos ar automašīnu, izskatās kā tur apkalpojams būs ātrāks
Hesburger - Netīri galdi
6. Augustā plkst. 20, visi galdiņi netīri, ir diez gan nepatīkami sēsties pie tik netīriem galdiem, uzreiz zūd apetīte. Notīrīt galdiņus neprasa daudz laika. Par bezmaksas kafiju, jāatgādina pašai, kaut gan tas ir šī ēstuves bonuss, kas varētu piesaistīt klientus.
Hesburger - Slikts servis
Pasūtīju siera burgerus 5 bez sīpoliem, kā grūtniece sajutu sīpolu smaku uz reiz, bet domāju varbūt vienkārši savilkušies, attaisot burgerus vaļā katrā bija kripata sīpolu. Izskatījās ka sīpoli ir vilkti ārā no burgeriem, nevis taisīti jauni burgeri. Tā nav pirmā reize. Dzīvoju diez gan tālu, lai brauktu un sūdzētos.
Hesburger - Slikts serviss
Kamēr še vīru sēdējām gaidījām pasūtījumu, mūsu oficiants diezgan labi runājas ar draugiem un pārāk lēni tā dēļ skaitīja mūsu atlikumu un vāca pasūtījumu. Pieņem strādāt jauniņus lai skaidro ka ir jāapkalpo cilvēkus nevis runāties ar draugiem kad cilvēku un pasūtījumu ir daudz...
Hesburger - Bojājums
Esmu Hesburger klients vairākus gadus, bet pēdējo 2 nedēļu laikā Drive-in tika iedoti praktiski sadeguši nageti. Pirmajā reizē tas bija pretī Spicei, norakstīju uz negadījumu, bet otrreiz tas pats bija Jūrmalas Hesburgerā. Ok, es varēju braukt atpakaļ lūgt mainīt, bet nu es to nedarīju, jo pirmo reizi norakstīju. Vai nu ir tehnoloģija mainījusies, kad lielākas temperatūras tur vai klasiskā problēma,kad netiek galā ar paralēliem pasūtījumiem. Skumji. Tagad katru reizi braucot, jāver laikam vaļa...
РешеноHesburger - Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts
Labdien! Pirms rakstu sūdzību, vēlējos pateikt, ka hesburger izcelies vairākas reizes ar ļoti lēnu apkalpošanu, ka dēļ arī ilgāku laiku viņu pakalpojumus neizmantoju. Bet ne par to. Tātad, sestdien 13.06. , veicu pasūtījumu hesburger caur viņu aplikāciju. Dēļ šīs aplikācijas iespējas, caur kuru veicot priekšapmaksu ar karti, arī nolēmu paņemt hesburger lai taupītu laiku, jo bija ļoti aizņemta darba dienu. Pasūtījumu veicu atrodoties Jūrmalā un saņemt pasūtījumu izvēlējos Imantu jo tur dzīvoju...
Hesburger - Krapšana un slikts serviss
Продавец в начале спрашивает размер комплекта, потом не может назвать разницу в цене от указанного на борде (komplekts) , по итогу назвав цену маленького, продает большой по цене большого, ко всему, забывает положить один чизбургер, на что я в спешке не успеваю обратить внимание, принципиально везде закину отзывов. Учите своих работников.
Hesburger - Slikts serviss
Такое впечатление, что мы ,10.05.2020 пришли не в ресторан быстрого питания, а домой к кассиру Владиславу и заставили его готовить нам еду. Но в отличие от драйва тут нам хотя бы ответили, нахамили правда. Но хотелось бы поблагодарить хотя бы за то что не послали. ;)
РешеноHesburger - Vadītāja attieksme
Sakarā ar covid vīrusu, uzņēmumos kuri vēl joprojām strādā, stāv lielas Rindas ar darbiniekiem, kuri grib strādāt. Tieši šajā uzņēmumā. Vadītāji, atļauj sev izteikt rupjus vārdus, dzenāt darbiniekus. Slikti izturēties pret personālu, jo kā pēc viņa teiktā viņa var viegli atrast citus darbiniekus. Tā ir Hesburger politika? Šo sievieti, laikam abižoja kāds bērnībā, vai joprojām sit mājās, jā viņa atļaujas tā darīt. Es domāju, kā vadītājam, vajag būt politiskam, pret saviem darbiniekiem...
Hesburger - Slikts serviss, krāpšana
Šodien, 24 aprīli 16.36 iepirkos Hesburger. Veicu lielu pasūtījumu. 17€ vērtība. Veicot 3 komplektu sūtījumu plus atsevišķus burgeris un lietos fri plus tortiljas komplektu atseviski kolu teica ka pienākam tiksi viena. Beigas iedeva 3. Taču 3 lieto kartupeļus ta ari neiedevu un ignorēja manis teikto. Kad rādiju čeku paņēma saburzīja un ielika kabata. Loti slikta apkalpošā. Esmu ļoti vīlusies. Jāpiebilst ka pasūtījumu komplektēja 40 min, kautgan Rinda mēs bijām vienīgas. Esmu loti dusmīga un vilusies...
Hesburger - Slikts serviss
Bieži ēdu hesburger, un pamanīju jau sen to ka šajā uzņēmumā kvalitātes vispār nav. Frī vienmēr kā gumija un tumši, jo vārīti laikam vecā eļļā, burgera maizīte bieži vien nav svaiga un mīksta, un mērce kas ir burgerā nav smuki iekšpusē bet ir no ārpuses pa visi burgeru, un pēctam visa seja un rokas protama ir ar to mērci, takā tagad ieu citur ēst.
Hesburger - Slikts serviss
Tātad 29.03 biju iebraukusi hesburger, Jelgavā, pasūtīju pie lodziņa, lai nav jādodas iekšā, biju izbrīnīta, ka hesburger karti paņēma bez jebkādiem cimdiem, ēdienu arī pasniedza bez cimdiem. 31.03 iebraucu hesburger centrā paskatīties kā tur pasniedz (arī pie lodziņa) tur viss akurāti, ar cimdiem. Vakar atkal sanāca iebraukt hesburger loka maģistrālē un tad nu biju ļoti izbrīnīta, sieviete jautāja vai maksāšu skaidrā vai ar karti, teicu ka skaidrā viņa uzvilka cimdiņu paņēma naudu, taču pēc...
Hesburger - Nehigēniska apkalpošana
Ņemot vērā Latvijas valsts situāciju, kurā ir ārkārtas stāvoklis Covid-19. Hesburger restorānā gaidot savu pasūtījumu, ievēroju, ka apkalpošais personāls ne reizi pa pusstundu ne nomazgāja rokas, ne tās dezinfekcija. Izņemot pavāru neviens no personāla nevilka cimdus. Restorāns ir mazs, un ieturēt 2m distanci nav fiziski iespējams. Ceru tas tiks labots.
Hesburger - Darbs Hesburger/ Nesabojājiet sev veselību!
Mīļie cilvēki, neesiet dumji un neuzķerieties uz vilinājumu strādāt Hesburger! Darba apstākļi ir briesmīgi, netiek ievērotas pilnīgi nekādas darba drošības! Ja sevi satraumēsi, teika ka pats esi vainīgs, ne iekārts, kas knapi velk dzīvotspēju! Darbs smags, un tā likme 4.30€/h nav tā darba vēta! Vadība, briesmīga, nepietiks l, ka tev prātu skalos restorānu vadītāji, bet vēl nāks reģionālie vadītāji, kas pie katra sīkuma kasīsies uzbāžot sabūs standartus indēt cilvēkus ar ķīmiju ko sauc par 100%...
Hesburger - Neveiksmīgs pirkums ar aplikāciju hesburger
Veicot pasūtījumu ar aplikāciju Hesburger 29/02/2020, tika noņemta nauda, bet pasūtījums netika pieņemts ēdināšanas vietā - Ādaži, Apelsīns. Aplikācijai radās kļūdas paziņojums un neuzrādīja manu pasūtījumu. Pēc kāda brīža saņēmu sms ar paziņojumu, ka mans pasūtījums ir gatavs - Hesburger Ainaži. Skaidri zinu, ka veicot pasūtījumu rakstīju Ādaži, jo tur regulāri veicu pasūtījumus tieši tur. Kasiere protams vispār neko palīdzēt nevarēja, pat telefona numuru iedot neprata. Uzskatu, ka kļūda ir...
Hesburger - Saindēšanās
Saldus Hesburger, A9 šoseja ar vīru iegādājamies Kebaba Burgera un vistas Tortiljas komplektus. Šīs pašas dienas vakarā abi vēmām, caureja, drebuli un augsta temperatūra. Visi simptomi turpinājās 2 dienas. Asins analīzes apstiprināja saindēšanos. Abos ēdienos bija viena un tā pati oranža mērce, kura varēja arī izraisīt šo saindēšanos. Esiet piesardzīgi un noteikti neiesaku apmeklēt šo iestādi.
Hesburger - Iegādājos kebabu iedeva tortiliju
11.02.2020 no 20: 00 līdz 21: 00, piebraucu iegādājos kebabu bez komplekta un siera burgerus, piebraucu pie loga, samaksāju par pasūtījumu, meitene ar melniem matiem iedeva pasūtījumu, gribēju pārliecināties ka pasūtījuma ir viss kārtība, redzēju ka man ielika tortiliju, bet iegādājos kebabu, es pagaidīju, lai teikt ka viņa ne to iedeva, bet lai samainītu viņa teica ka es iegādājos tortiliju, nav pirmo reizi ar viņu, pirms tam viņa aizmirsa ielikt mērcīti, un tagad otro reizi, un viņa negribēja samainīt uz kebabu.
Hesburger - Плохой сервис
7.02.2020 Заказала с ребенком бургеры и на просьбу дать еще пару свлфеток (т. К дали только по 1 на человека) . Получила отказ. Мол новый закон вышел на 1 человека выдвется строго 1 салфетка. Я мягко говоря потеряла дар речи (у кого есть дети поймут) от абсурдности ситуации. Вчера была в салдусе в herburgere, никаких проблем. Далее грязный стол, при том, что очереди небыло. Но остальные столы были заняты. Бургеры готовились голыми руками.. Полнейшее игнорирование санитарных норм. Вообщем не советую это заведение. Очень жаль, сто клиентами не дорожать...