Gjensidige

Gjensidige Baltic AAS
Адрес: Brīvības iela 39
Rīga
Latvia - LV-1010
(Centrālais birojs)
Телефон: +371 67112222
Факс: +371 67106444
Информация: Teikas filiāle
Rīga, Brīvības gatve 306, LV-1006
Darba laiks P.-C.:8:30-17:30, Piekt.:8:30-16:15
Telefons: 67554370
Fakss: 67554371
E-pasts: [email protected]
Время работы: 8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 16:15
закрыто
закрыто
Категория: Бизнес / Финансы  •  Страхование
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

0%
Жалобы
56
Разрешенные
0
C ответами
0
Посмотреть статистику

Gjensidige - Жалобы и отзывы

Gjensidige - Atteikšanās izmaksāt atlīdzību par veselības medicīnas izdevumiem

Atteikšanās izmaksāt atlīdzību par veselības medicīnas izdevumiem Esmu veikusi operāciju slimnīcā 19.11.2019. Ārsts nozīmēja uzturēties slimnīcā līdz 21.11.2019. Iesniedzu čekus, bet apmaksa par uzturēšanos no 20.11 līdz 21.11.2019. Apmaksāta netika. Nelaimes gadījumu atlīdzību eksperte pieņēma personīgu lēmumu, ka mana uzturēšanās slimnīcā nav medicīniski pamatota.

Gjensidige - Slikts serviss jeb ignorance no Gjensidige puses

Slikts serviss jeb ignorance no Gjensidige puses 2019. G. 6septembrī biju iesaistīta csng kā cietusī puse, sastādījām saskaņoto paziņojumu. Tai pat dienā elektroniski pieteicu atlīdzības pieprasījumu, nosūtīju saskaņoto paziņojumu un devos uz servisu, lai sastāda tāmi un nosūta to kopā ar bildēm uz gjensidige. Pēc 2019. G.10. Septembrī serviss tāmi ar bildēm nosūtīja uz gjensidige. 2019. G. 16. Oktobrī interesējos, kas notiek ar lietu, bet man apgalvoja, ka nav ne tāmes, ne bilžu. Pēc vairākkārtējiem zvaniem uz gjensidige, tāme un bilde...

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Моя машина затрахована в этой "фирме", в начале октября у меня произошел страховой случай, дефект был ерундовый, машину показали оценщику, сервис, предложенный страховщиком составил смету, и... Началось согласование, которое длилось 2 месяца. Наконец, машину отдали в сервис, работа, реально на 1 день, но сервис topers выполнял работу по замене фары и декоративного элемента неделю... Никому не рекомендую ни этого стаховщика, ни этот сервис

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu Med. Pakalpojumus, čekus aiznesu uzreiz. Konsultants teica, ka 2 ned laikā atmaksās naudu par sniegtajiem pakalpojumiem. Nu jau ir pagājušas 3 nedēļas. Zvanu uz tālruni, kas ir norādīts gan uz polises, gan viņu mājaslapā - saka, ka adresāta nav jebšu bunurs vispār nav sasniedzams? !? Pietam, ka darba laiks viņiem ir līdz 17: 30 (zvanu 15: 00) . Ieejot mājaslapā ir opcija sazināties caur čatu. Aizrakstot viņiem saņemu ziņu, ka ar operatoru sazināties šobrīd nav iespējams, lai zvanu pa tālruni. Un ir norādīts tas pats tel. Nr. Kuram nav adresāta!

Gjensidige - Nekompetenti un neprofesionāli apmācīti telefona operatori

Nekompetenti un neprofesionāli apmācīti telefona operatori Biju iesaistīta ceļu satiksmes negadījumā kā cietusī puse. Telefoniski vērsos pie vainīgās personas apdrošinātāja - uzņēmuma "Gjensidige". Operators man centās ieskaidrot, ka aizvedot savu automašīnu uz jebkuru oficiālo autoservisu, sastādot tāmi, veicot remontu kā tas parasti notiek, man tiks atmaksāta tikai pamatsumma, bet pvn 21% no summas man būs jāsedz pašai. Vairākas reizes pārjautāju, vai tiešām tas tā var būt, operātors to apstiprināja, ka tāds esot octa likums (un negāja runa par to...

Gjensidige - Slikts serviss

Slikts serviss Gjensidige - ar ļoti sliktu servisu, uzmanāties un izvairāties no šīs kompānijas. Komandcentrs tai atrodās Viļņā, Lietuvā. Negadījums un starpgadījums risinājās ar ceļojumu apdrošināšas polisi. Grupa no 13 (bet kopā 18 pers.) vietējās aviokompānijas fly540 lidojuma kavēšanās dēļ, nokavēja starptautisko reisu Nairobi-Parīze - Rīga No Kenijas galvaspilsētas nairobi. Grupai tika piedāvāts iegādāties jaunas aviobiļetes, kuras cena svārstījās no 735.00 euro līdz pat 1100 euro par personu. Bija arī...

Gjensidige - Krāpšana

Krāpšana Šitais kantoris lielveikalā piedāvā savu apdrošināšanu pretīm dodot griezt laimes ratu un ko vinnēt - pēc tam vinnesta kodus nosūtīs pa telefonu nākamajā dienā. Nu lūk - nenosūta ne nākamajā ne aiznākamajā dienā, ka tik izmānīt privātos datus un apmānīt cilvēkus. Pie šiem apdrošināšanu nedrīkst pirkt.

Gjensidige - Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās

Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās Ceļojumu apdrošināšanas pozīcija bagāžas aizkavēšanās, nozaudēšana iestājās apdrošināšanas gadījums, bagāža tika aizkavēta 2 diennaktis. Izmaksa tika atteikta. Lūdzu esiet uzmanīgi, izrādās, ka šis risks nedarbojās uz bagāžas aizkavēsanos atgriežoties latvijā (absolūti neloģiski) . Ja reiz bagāža ir aizkavēta, tad kāda starpība kurā valstī. Cilvēkam tas ir radījis zaudējumus neatkarīgi no tā vai viņš dodas uz citu valsti, vai atgriežas latvijā. Uzskatu, ka apdrošināšanas kompānija rīkoja...

Gjensidige - Krāpšana par atlaidēm.

Krāpšana par atlaidēm. Apdrošināšanas kompānija maldina ar mājaslapā reklamēto 7% atlaidi, pērkot octa internetā. Gjensidige mājaslapā konkrētai automašīnai uz 6 mēnešiem polises cena tika aprēķināta no summas 65,17 eur, t. I. Ar 7% atlaidi - 60,61 eur. Viss it kā kārtībā, bet tajā pašā laikā mājaslapā letapolise.lv šai pašai automašīnai aprēķinātajā gjensidige piedāvājumā parādās cena 61,91 eur. Piezvanīju uz tuvējo gjensidige filiāli, jo likās, ka varbūt tur uz vietas pērkot, man būtu jāmaksā tā summa 65,17 eur...

Gjensidige - Slings serviss

Slings serviss Отдал машину в рекомендованный ими сервисс по оста-замена крыла,ремонт двери.Машину вернули с сервиса вечером(в темноте).Оказалось крыло б/у поставлено,дверь-частично покрашена.Решил сэкономить себе нервы и позвонить в ихнюю кантору(gjensedige) тому так называемому специалисту,кто курировал данный ремонт(Андрей).Ответ получил-на старые машины(2001 год) детали или б/у или китай.Покраска дверей только по рамку.До этого был страховой случай(с другим страховщиком) и всё сделали качественно и с новыми деталями.Вообщем если нехотите получить франкенштейна вместо своей машины-думайте.

Gjensidige - Slings serviss

Slings serviss Отдал машину в рекомендованный ими сервисс, повреждено крыло и дверь. Крыло поставили б/у, дверь покрасили только по рамку (хоть дверь и рамка-одно целое) . Звонил в данную шарагу агенту кто курировал этот так называемый ремонт-сказал что на старые машины или б/у или китай. Дверь так и должно быть-повреждение снизу, красим только по рамку. Вообщем лучше не делал бы вообще. Был другой страховой случай до этого (с другой страховой, проблем небыло-всё новое и качественно. Очень несоветую.

Gjensidige - Regresa prasība

Regresa prasība Man ir tieši tāds pats stāsts ka Elinai A.(tepat saudzības par gjensidige). Man ari atnāca ierakstīta vēstule uz deklarēto dzīvesvietu, bet nevarēju to pasta izņemt,jo atrados ārzemes, līdz ar to vēstule tika nosūtīta atpakaļ apdrošināšanas kompānijai. Tagad,kad ir pagājis jau vairāk kā pusgads, man atnāk paziņojums,ka ir jāmaksā regresa kartība diezgan liela summa, četrciparu,kas parastam latvietim ir milzīga nauda!Un viņi pa šo laiku nav pat papulējusies piezvanīt vai nosūtīt e-pastu...

Gjensidige - apdrošināšana

apdrošināšana Saktos, jau, ka neesmu pirmā, kas šāda veida sūdzības raksta. protams, neliela avārija, esmu cietusī persona un summa, ko aprēķinājuši šie jokdari ir 79 eiro, bet oriģinālā lampas cena vien ir 230 eiro plus bampera krāsošana. Lūdzu pasakiet, kur varu saremontēt par šādu cenu un dabūt vēl detaļas. Klaja ņirgāšanās, tagad īsti nevaru saprast, kur tālāk griezties- vai pie patērētajtiesībām vai lielajā tiesā, jo kopējā summa man vajadzīga ap 400 eiro, bet ko iesākt ar tiem 79 nav ne mazākā...

Gjensidige Baltic - Nekompetence

Nekompetence После ДТП..Перед перед переездом поцеловал впереди стоящей пассат...У мене ничего у него сраска потерта в размере монетки еврика (оформил обоюдку)...я гражданин Украины живу в Латвии пол года...читать не умею...сказали что мне ничего делать ненужно ..никуда обращаться ничего заявлять...Через 2 месяца пришла притензия на 450 Евро... с gjensidige ...Обратился туда сказали из за того что не принес 2й екземпляр обоюдки ...и решить это никак , если что они подают на суд...Вопрос почему мне не...

Gjensidige Baltic - Apdrošināšana

Apdrošināšana Labdien vēlos informēt par to ka sī aptdrosināsana ir galīgi noraidosa pret klientiem biju apdrosinajis auto ģensidige apdrosināsanā sanāca negadījums un aizpildījām saskanoto biju vainīgais cietusais savējo dalu iesniedza apdrosinātājam a man sanāca tā ka bija daudz darīsanu un neuzspēju iesniegt tajās noteiktajās 10 dienās kad ierados iesniegt to saskanoto aktu tad sacīja ka esot par vēlu un visus zaudējumus dabūju nosegt no savas kabatas sajā situacijā rodas jautājums priekskam ir vajadzīga octa neiesaku so apdrosinasanas firmu nevienam

Gjensidige - Zagļi

Zagļi Это мошенники! Уговорили двух стариков застраховаться здоровье ( 200 евро с каждого) Отец прошел лечение в Гайлезерсе, все оплатил и с чеками побежал к ним за обещанной компенсацией. Ему отказали в грубой форме , обосновывая тем , что эти процедуры не входили в договор. Просто ужасное поимелово!

Gjensidige - Neētiska rīcība

Neētiska rīcība Gjensidige un Ziemassvētki!Gada sākumā iekļuvu nelielā satiksmes negadījumā daudzdzīvokļu māju iekšpagalmā, tika sastādīts saskaņotais līgums, kurā tiku atzīts par vainīgo. Nodarījums bija neliels skrāpējums sānu durvīm un traumēts spogulis. Pagāja gandrīz gads un novembra vidū es saņēmu vēstuli no Gjensidige darbinieces Janas Suberes par lietas uzsākšanu regresa kārtībā un naudas piedzīšanu gandrīz 900 eiro apmērā. Nebiju aiznesis sakņotā līguma eksemplāru minētajam apdrošinātājam. Dienā pēc...

Gjensidige - KASKO atteikums

KASKO atteikums Gjensedige Atsaka atlīdzības izmaksu KASKO apdrošināšanai meklējot jebkuru iemeslu.Formāls iemesls nav ziņots policijai,aizbraukts no notikuma vietas,tas nekas ka skrāpējums neliels un meitene pie stūres to nepamanija.

Gjensidige - Nepazino Octas beigšanas datumu,Pērkot octu ofisā

Nepazino Octas beigšanas datumu,Pērkot octu ofisā Apdrosinaju auto Gjensidge,viss apmirināja,līdz brīdim kad apturēja policija.Šiesaka ka man nau octas,es izbrīnits parasti citas apdrošinasanas firmas sutija bridināja par beigu datumu octai,ši firma neatsutija,ne uz telefonu ne uz ēpastu.Vienozīmigi šaja firma vairs ne kādus darijumus neveikšu ja vini tādā veida veicina klientu zaudēšanu.Atzīstu ka pats vainigs nepaskatijos,kad beidzas octa,bet stūlbi uzticējos gjensidge ka atsūtis man atgādinājumu.Tada ir mana pieredze ar šo firmu.

Gjensidige - Atlīdzības izmaksa

Atlīdzības izmaksa Gjensidige ir krāpnieki. Iekļuvu negadījumā, kur nebiju vainīga. Sastādījām ar vainīgo pusi saskaņoto paziņojumu. Atbrauca viņu "eksperts", novērtēja auto bojājums. Bet kad saņēmu aprēķinu, biju šokēta. Vērtējums tika veikts pēc ķīniešu detaļām. Un auto krāsošana tika novērtāta ar 33 EUr. Krāsas cena bija 1.90 EUR. Kad piezvanīju un jautāju kur ir tādas cenas, man "Eksperts"pateica ka mana mašīna ir veca un neesot vēerts vispār to remontēt. Varu piebilsts ka mans auto ir no 2000 gada. Un vēl piedavām to pašu nieka summu Gjensidege nemaksā. Nevajag tur apdrošināt savu auto.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы