Gjensidige - Nekompetenti un neprofesionāli apmācīti telefona operatori
Biju iesaistīta ceļu satiksmes negadījumā kā cietusī puse. Telefoniski vērsos pie vainīgās personas apdrošinātāja - uzņēmuma "Gjensidige". Operators man centās ieskaidrot, ka aizvedot savu automašīnu uz jebkuru oficiālo autoservisu, sastādot tāmi, veicot remontu kā tas parasti notiek, man tiks atmaksāta tikai pamatsumma, bet pvn 21% no summas man būs jāsedz pašai. Vairākas reizes pārjautāju, vai tiešām tas tā var būt, operātors to apstiprināja, ka tāds esot octa likums (un negāja runa par to, ka atlīdzību vēlos pieprasīt nauda izmaksas veidā) .
Nākošajā dienā gjensidige sazvanija mans vīrs, kuram operators sniedza citu informāciju, ka tiek atmaksātas pilnīgi visas remonta izmaksas, tajā skaitā pvn. Piezvaniju pati velreiz uz gjensidige, pastāstiju par iepriekšējo sarunu ar operātoru kurš sniedzis man pilnīgi pretēju informāciju, lūdzu šo operatoru rast skaidrību kā tad īsti ir, lūdzu noklausīties iepriekšējās sarunas ierakstu, taču šis operators neatvainojās, nesolija noskaidrot situāciju, kurš tad ir tas darbinieks, kurš sniedz viltus informāciju, tikai teica to, ka viņam tādas iespējas neesot, arī iespējas ziņot vadībai viņam neesot un komentēt situāciju arī viņš nespējot.
Tāda lūk profesionāla attieksme sagaidāma no uzņēmama gjensidige!
Комментарии (2)
tas attiecas uz naudas izmaksu (reāli pārskaitījumu tātad) apdrošinājuma ņēmējam. un tā jau ir sen un visur. teorētiski pēc tam var iet ar servisa čeku un saņemt arī to PVN. tas ir tāpēc, lai nesatāmētu tūkstošus, bet klients pēc tam aizbrauc par 500 visu saremontē, parasti maksājot uz ķepas vēl. ja atlīdzības izmaksa notiek pakalpojuma sniedzējam (servisam), izmaksā uzreiz pilnu summu.
ok, es saprotu, bet sūdzība ir par operātoru darbu - nekompetenci, attieksmi pret klientu, nespēju strādāt profesionāli un sniegt klientam vajadzīgo informāciju.