Gjensidige - Slikts serviss
Sabiedrība Gjensidige spītīgi atsakās izbeigt Octa polises līgumu pirms termiņa saskaņā ar klienta iesniegumu. Iesniegumā tika norādīts arī octa polises līguma pārtraukšanas likumīgs pamatojums - apdrošināšanas līgumā norādītajās ziņās ir kļūda, proti, norādīta nepareiza apdrošināšanas ņēmēja adrese. Gjensidige šo likuma normu interpretē pa savam sīkāk nepaskaidrojot savas rīcības motīvus. Iesaku izvēlēties citu - klientam draudzīgāku apdrošināšanas sabiedrību.
Комментарии (2)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt Jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu info @gjensidige.lv (bez atstarpes) - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt Jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu info @ gjensidige.lv (bez atstarpes) - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige