Gjensidige - Slikts serviss jeb ignorance no Gjensidige puses
2019. G. 6septembrī biju iesaistīta csng kā cietusī puse, sastādījām saskaņoto paziņojumu. Tai pat dienā elektroniski pieteicu atlīdzības pieprasījumu, nosūtīju saskaņoto paziņojumu un devos uz servisu, lai sastāda tāmi un nosūta to kopā ar bildēm uz gjensidige. Pēc 2019. G.10. Septembrī serviss tāmi ar bildēm nosūtīja uz gjensidige. 2019. G. 16. Oktobrī interesējos, kas notiek ar lietu, bet man apgalvoja, ka nav ne tāmes, ne bilžu. Pēc vairākkārtējiem zvaniem uz gjensidige, tāme un bildes tomēr tika atrastas. Kad decembrī atkal zvanīju, lai painteresēties, kas notiek ar manu lietu, operators man atbildēja, ka lietu ir jāizskata 1 mēneša laikā no pēdējo dokumentu saņemšanas un ka nodos informāciju kādam atbildīgajam, lai sazinās ar mani. Nedēļas laikā nekādu zvanu nesaņēmu un zvanīju atkārtoti, atkal man solīja, ka nodos informāciju, lai ar mani sazinās atbildīgā persona un ieteica uzrakstīt sūdzību uz [slēpt]@gjensidige.lv, ko arī izdarīju. Klāt jau 2020. G. Janvāris un neviens pat neliekas ne zinis par lietu un negrasās atbildēt uz maniem e-pastiem vai atzvanīt! Bēdīgi!
Комментарии (6)
Situācija ir 1:1 pilnīga ignorēšana no Gjensidige puses. Kad pirmo reizi zvanīju interesēties operators kaut kā atrada lietu pēc lietas numuru un apstiprināja ka saņēma bildes no servisa. Tagad operatori tikai pieņem zvanus un sola atzvanīt un vairs it ka viņiem nav pa tiešo pieejas lietām. Neviens protams neatzvana, vēstules ignorē...
Man tagad tieši tas pats ir. Eju nu jau gandīz trīs mēnešus cauri tam te murgam. Zvanu, bet neviens lietu nerisina. Visu laiku metās nost no sarunas. Pat nezinu kur vērsties tālāk ar šo problēmu, bet noteitki, ka nelikšos mierā kamēr nepanākšu savu. Tā jau ir ņirgāšanās par cilvēka nelaimi, par ko cilvēks maksā?
Piekrītu, tā pati lieta! Rīt iešu uz ofisu skandolēt.
Kaut apdrošināšanas cipari vienmēr ir augsti pie viņiem. Vienreiz menedžerim paprasīju, kāpēc? Teica, ka labiekārtojuši ofisu Rīgā un jāatsit piķis :D.
Pilnbā piekritu. šis kantoris ignorē klientus nav sazvanāms un un servisam jāgaida tāmes apstiprinājums vairak kā mēnesis. bet man Kasko polisē resktīts 7 darba dienas.
man tas pats,kā izdevās atrisināt?