Gjensidige - Vienaldzīgs serviss
Esmu cietusī puse, jo mikroautobusa šoferis mani nav redzējis uz galvenā ceļa un braucis tieši virsū. Sazinājos ar viņa apdrošināšanas kantori Gjensidige, iesūtīju visus foto no notikuma vietas, saskaņoto paziņojumu, kā arī biju sevis izvēlētajā servisā, lai sastādītu zaudējumu tāmi. No apdrošinātāju puses ne ziņas ne miņas... Mēģinu jau 3. Dienu sazvanīt, lai noskaidrotu, vai tāme ir saņemtu un kādas ir turpmākās darbības, 15 min gaidu, kad kāds atbildēs uz zvanu, tad 5 min mani savieno ar kādu citu un beigās pasaka, ka man pārzvanīs, bet tā arī dienas laikā neviens nav pārzvanījis: (zvanu nākošajā dienā, tas pats, atkal jāgaida, kad pārzvanīs, nu jau vakar bija 3. Dienā - pus dienu zvanu, kamēr beidzot sazvanīju, kārtējo reizi savieno ar citu operātoru un beigās vēl pasaka, ka atkal jāgaida, kad ar mani sazināsies un ko es te vispār zvanu, tas tak var būt arī pēc mēneša,... Vainīgā puse ir zināma, serviss ir izvēlēts, tad, kas tieši man mēnesi ir jāgaida? Nespēj atbildēt uz elementāriem jautājumiem, tikai pāradresē zvanus citiem kolēģiem, kuri tikai Sola pārzvanīt, beigās jātērē savs laiks un jāmedī pašai, jo neviens neko neinformē.
Комментарии (1)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt Jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige