Адрес: |
Jāņa Poruka iela 8 Cēsis Cēsu nov. Latvia - LV-4101 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 29113954 +371 20207738 +371 29549538 |
Информация: | Juridiskā adrese Līgatnes iela 25 - 2, Cēsu nov., Cēsis, LV-4101 |
Время работы: |
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 10:00 - 15:00 закрыто |
Категория: | Отдых / Развлечения • Кафе, бары |
Социальные сети: |
Cata - Жалобы и отзывы
РешеноCata - Slikts serviss
24.11.2020 autobuss Rīga-Pabaži-Saulkrasti. Ļoti slikts serviss. Biju rēķinājies ar šo transportu, lai aizbrauktu līdz saulkrastu stacijai no pieturas Pabaži, jo ideāli var paspēt uz vilcienu. Man pēc tam vajadzēja braukt uz rīgu ar vilcienu. Biju ļoti vīlies, ka autobuss aizbrauca ātrāk par sarakstā norādīto! Autobuss pat neapstājās pieturā, vienkārši pabrauca man garām! Es uz to varēju noskatītīes, kamēr sabruka visi mani šī vakara plāni.
Cata - Slikts serviss
Diemžēl nākas domāt par cata reisu Rīga - Limbaži reisu, kas kursēja vakar 14.10.2020 no Rīgas plkst. 18: 20 šofera darba ētiku (reisa neizpildi tarifa pieturā) , vakar gaidot autobusu pieturvietā " teika" plkst. 19: 15 šoferis ignorēja 3 pasažierus, neuzņēma viņus autobusā, pabrauca garām ignorējot mūs!
Cata - Slikts serviss
Joprojām! Nestrādā stabili norēķini ar karti! Pēdējā maršruta busā nedrīkst "nestrādāt internets"! Vispār jau nevienā, cilvēkiem ir jābrauc uz darbu un mājām no rītiem un vakariem, bez nervu tērēšanas ar catas stulbajiem aparātiem! Nu jau vairāki gadi, kad nerisina šo problēmu. Un cilvēkiem nevajag "atrakstīšanos", bet vienkārši ņemt un atrisināt problēmu!
Cata - Nerisina tehniskās problēmas
Jau gadiem nerisina savas problēmas ar bankas karšu lasītāju iekārtām. Tās bieži nestrādā, pat covid laikā! Teorētiski norēķināšanās ar karti skaitās pieejama, bet faktiski to izdarīt ir veiksmes jautājums. Jau vairākas reizes rakstītas sūdzības viņiem pašiem, bet problēma netiek labota. Salīdzinājumam - citai autobusu kompānijai, kas kursē vidzemē (nordekai) , tāda problēma nav manīta. Ir dzirdēti šoferu mēģinājumi iestāstīt pircējiem, ka autobusā kustības laikā satelīts nevar to izsekot...
Cata - Ļoti, ļoti slikts serviss
Šodien 24.04.2020. Vēlējos braukt ar mikroautobusu Sigulda-Ragana-Rīga plkst 16: 42 kopā ar savu suni, kas nesver pat 5 kg un ir vēl pavisam mazs kucēns. Autobusa šoferis rupji atcirtis, ka sunim līdzi nepieciešama potēšanas pase - kas vispār nekur nav minēts nosacījums, un izdzina mūs ar suņuku no mikroautobusa. Paldies jums cata, par tik “jaukiem” darbiniekiem. Pilnīgi “prieks” skatīties. Es centīšos vairs nekad neizmantot sabiedrisko transportu un pēc iespējas pārvietoties ar savu auto...
Cata - Slikts serviss
Šī gada 17. Februārī pl. 15.43 Cēsīs autobusa pieturā Uzvaras bulvāris iekāpjot autobusā, notika negadījums, kur 9. Maršruta Cata autobusā durvis tika iespiesta 1942. G. Dzimusi sieviete. Sieviete negadījumā guva traumas, bet autobusa vadītājs pat neatvainojas un nesniedza nekādu palīdzību.
Cata - Slikts serviss
Š. G 15, februārī gaidot pieturā Inciems uz Valmieras šosejas, neapstājās autobus Limbaži-Sigulda 18: 20 šajā pieturā. Stāvot pieturā ar atstarotājiem, gaismiņu spīdinot un pat rādot šoferim lai apstājās, šoferis aizbrauca garām. Ņemot vērā ka šis ir pēdējais dienas autobus lai tiktu līdz Siguldai esmu ļoti vīlusies netiekot uz mājām.
Cata - Slikta attieksmes
Labrīt ļoti nelaipns šoferis ar bērnu braucam es uz smilteni bērns līdz blomei. Nebija uz kartes nauda bija 10e. Šoferis burkseja nebija uzreiz 50e. Nevar izmainit 10e. Dels bija pirmstam stāstīja, ka šoferi nereti pārmet un burkšķ. Sorit sastapos pati ar to. Sabojāta visa diena no paša rīta.
Cata - Ēdināšana, Netīras kastes...
Sveiki, cata bistro uzņēmums, kas strādā ar augstām cenām itin visā, kur darba kvalitāte vairs neatbilst cenai. Ēdināšanas pakalpojumu summas ir gana augstas, lai šādās kastēs mums piegādātu ēdienu? Godīgi zūd apetīte redzot no malas ko šādu. Jums līmenis krītas bet cenas aug!
MežrūkumiK - Slikts serviss
Ieturot pusdienas Cata Bistro atklājās nepatīkams pārsteigums, ēdienā bija mati. Vai tiešām meitenes, kuras strādā pie ēdienu porcionēšanas tiešām nemāk uzvilkt cepures. Vai tiešām priekšniecība ir tik vienaldzīga par to? Šai iestādei reputācija iet uz slikto pusi.
Cata - Autobusa biļete
Šodien Rīgas kase prasīju biļeti līdz noteiktam galamērķim, bet man izsita biļeti 1 pieturu pirms. Jo pietura kuru man vajadzēja nav autobusa pieturu sarakstā! (mana izvēlēta pietura 500 m tālāk) Sasniedzot biļetes galamērķi ārā lija lietus tāpēc nolēmu brauktu uz vajadzīgo pieturu. Kāpjot ārā šoferis prasīja uzradīt biļeti, uzrādot biļeti teica ka man bija jāpērk biļete līdz nākošajai pieturai. Piedāvāju samaksāt bet šoferis atteicās. Šoferis mani apkaunoja visa autobusa priekšā!
MežrūkumiK - Īpašniece
Esam patstāvīgi bistro cata klienti. Esam ļoti vīlušies par vadītājas attieksmi pret klientiem un to pasūtījumiem. Pirms gadiem draugiem kāzās tika pasūtīts ēdiens šeit, bet neatveda kāzu brokastis un vadītāja šo nekomentēja. Gadi jau pagājuši, bet tēvs sūtīja no šejienes un vadītāja aizmirsusi pierakstīt. Kliedz savas vainas dēļ uz darbiniekiem lai fiksi satausa tēvam ēdienu un to nogādā uz priekuļiem. Un pēdējā reize bija nesen, pasūtījām lielu galdu priekuļos jau ļoti laicīgi- bet dienu...