Адрес: |
Jāņa Poruka iela 8 Cēsis Cēsu nov. Latvia - LV-4101 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 29113954 +371 20207738 +371 29549538 |
Информация: | Juridiskā adrese Līgatnes iela 25 - 2, Cēsu nov., Cēsis, LV-4101 |
Время работы: |
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 10:00 - 15:00 закрыто |
Категория: | Отдых / Развлечения • Кафе, бары |
Социальные сети: |
Cata - Жалобы и отзывы
Cata - Slikts serviss
Nav iespējas vairs, cik ilgi tas turpināsies, no rita 6.40 no Vangažiem autobuss knapi brauc, no Garkalnes izvrauc 7.10 kaut Berģos jābūt jau 7.12,5 cilvēka kavē savu otru autobusu lai tiktu uz darbu langstiņos. Šoferi nelaipni, nelaipni, knapi kustas, cata lūdzu dariet kaut ko.
Cata - Slikts serviss
Neko nevar saprast ar sabiedriskā autobusa pieturām no Berģi "autoserviss" uz "Vangaži" pie pieturas tabeles raksta ka autobusi iet vakaros, bet viens nepiestāj, ir cilvēki kas strādā tur pat un kuriem nav transports, šoferiem arī nav kauns, brauc cilvēkiem augumā jo nepaceļ roku lai saprastu vai grib braukt, tas ir šofera pienākums apstāties pie noteiktais pieturas, nevis mums cilvēkiem lēkāt vai rokas celt augšā. Vismaz būtu vairāk tos autobusus pielikuši pašā vakarā lai cilvēki pēc darba tiktu uz mājām.
Cata - Slikts serviss
CATA pārvadājumu kompānijai noteikti japievērš uzmanība uz atkārtotām problēmām saistībā ar autobusu kavējumiem maršrutā Cēsis - Rīga, kas rada neērtības. Šīs kavēšanās ir kļuvušas par regulāru parādību un ievērojami ietekmē dienas plānus. Papildus tam, bieži vien nav iespējams norēķināties ar bezkontakta maksājumu kartēm, jo pastāvīgas problēmas ar maksājumu termināli liedz veikt ātrus un ērtus norēķinus. Turklāt esmu novērojis arī nepienācīgu dažu šoferu uzvedību, kuri izturas nelaipni un...
Cata - Slikts serviss
Autobusa šoferis, kas šodien (22.08.2024) devās maršrutā Alūksne-Rīga, plkst. 9: 55-14: 10, ļoti neprofesionāls. Rodās jautājums, kā šāda cilvēks vispār var strādāt uz sabiedriskā tranporta, kur ikdienā ir komunikācija ar cilvēkiem? Vīrietim liekas, ka ir pārāk liela autoritāte. 22.08.2024 plānoju doties no Smiltenes uz Rīgu, lai steigtos uz darbu. Gaidot Rindā pie autobusa, lai iegādātos savu biļeti uz Rīgu, jau ievēroju ļoti pretīgu šofera rīcību, sekojoši: autobusā iekāpis iereibi...
Cata - Bezkaunīgs autobusa šoferis
21.06.2024. 14:00 braucàm no arīgas uz Medzabākiem ar CATA autobusu MB-9222. Līdzi bija 3kg smags taksītis. Ietīts sedziņā un klēpī sēdēja. Šoferis, necienīgi runā ar pasažieriem un saka, ka sunim vajag uzpurni utt. Izkāpjam no autobusa, viņš turpina runāt kā ar tādu savu bērnu. Man 23. gadi ,ar kādām tiesībām tā izrunājas?!. Kopš kura laika 3kg sunim jaliek uzpurnis, ja suns ir sedziņā/somā ielikt. Vai uz šoferiem neattiecas atbilstoša apkalopšana un atbilstoša komunikācija ar pasažieriem. Ar saviem nepilgadīgajiem bētniem, lai tā bubina!
Cata - Slikts servis
Iekāpjot autobusā es samaksāju ar braukšanas karti, nu labi bišķi šķībi turēju bet aizgāja aparāts, šofresi man sāka teikt "vai vecāki tev nekad nav mācījuši" talāk nedzirdēju jo viņš murmināja, beigās es lūdzu vai viņš atkārto viņš skarbi pateica "neko" un es aozgāju tālāk, vēl 4 cilvēkiem aiz manis viņš kaut ko līdzīgu arī bija teicis, bet lieta tāda tas nebūtu pieņemami jebkurā gadījumā tā teikt bet it sevišķi nepilngadīgiem pusaudžiem,(mums visiem bija zem 17). Un pat ja tas bija tik slikti...
Cata - Slikts serviss
Pēdējās nedēļas, gandrīz katru vakaru, reisā Cēsis-Mārsnēni - Lisa brauc viens un tas pats autobuss, kurā nestrādā kondicionieris (skaņa ir, bet jēgas nekādas) , lūkas aizskrūvētas ar n-tajām skrūvēm. Ņemot vērā stipri silto laiku, vakarā autobusā ir īsts pirts efekts, ja kādam cilvēkam ir problēmas ar sirdi vai vēl kaut kas nopietns, tad šāds brauciens var beigties tā pašvaki...21 gs. Pasažieru pārvadājumi varētu būt augstākā līmenī, nevis kā brauciens uz izturību! Catas vadība varētu pasekot līdzi sava autobusu parka atbilstībai kvalitatīviem pasažieru pārvadājumiem!
Cata - Nepieklājība
10.05. Plkst. 7: 40 iekāpu Jūdažu - Siguldas autobusā, kurā uzrādīju 2. Grupas apliecību, par ko braukšanas maksa ir 0,00 eiro. Kārtējo reizi catas šoferis (autobusa nr. Lt5759) visiem pasažieriem paziņo, ka apliecība jārāda tā, lai labi to saredzētu un izstiepa roku ar manu apliecību augšā tuvu spogulim, lai visi pasažieri redzētu, ka braucu, izmantojot apliecību, un pēc tam vēl svētīja par apliecības nepareizu rādīšanu tā, lai visi dzirdētu. Skumji, ka nekas nemainās. Cata nereaģē. Šoferi turpina ņirgāties par cilvēkiem, kuriem ir i un ii grupas apliecības.
Cata - Ļoti slikts serviss
Šodien 24.11.23 gaidīju autobusu Cēsu AO-Priekuļi pieturā cēsu klīnika pulkstens 12:32. Piebrauca autobuss iekāpju rādīju 3+ karti teicu līdz maija parkam un maksāšu ar karti, viņš laikam nemaz nepaskatījās kad es rādīju to 3+ un iesita pilnu biļeti es teicu bet man ir 3+ ar 90% atlaidi viņš uzreiz pateica "LAIKAM TĀ BIJA KĻŪDA KAD ES JŪS IELAIDU AUTOBUSĀ,VARĒJĀT STĀVĒT UN GAIDĪT PIETURĀ" nu labi kautko viņš tur darīja un saka tu vispār zini cik tev tā biļete maksā teicu jā 7 centi bet man nav...
Cata - Autobusa nestrādāja bankas kartes
Labdien šodien man bērni ka ierasts plk 15: 00 gribēja braukt uz Rīga-Cēsis līdz Cēsīm bet ieguva vilšanos jo bankas kartes nepieņem (nedarbojas) es lūdzu šoferim lai min 2 - 4 uzgaida kamēr bērns aizskrēja līdz bankomātam bet saņēmu lielu vilšanos viņš pateica negaidīs viņam jāsteidzas. 15: 01 viņš atstāja no platformas bērns pienāca 15: 02. Un kur cilvēcība tagad bērni rīt kavēs skolu jo no Cēsīm viņiem vēl tālāk jābrauc. Vai tagad jāsēž Rīgā necilvēka dēļ vesalas trīs h jāsēž autuosta jo...
Cata - Slikts serviss
As Cata nebeidz pārsteigt, kad jums beidzot būs pienācīgs serviss? Braucu no darba uz mājām maršruta Rīga-Tumšupe-Allaži-Sigulda ar attiešanas laiku 17.10, brauciens bija maigi izsakoties briesmīgs autobusa salonā bija neizturami karsts un smacīgs, kam ir paredzēts kondicionieris un kādēļ šo tik klaji ignorē, ko jūs darīsiet kad sāksies +30 grādi, mirsim tajā autobusa? Kādēļ tik bezatbildīga rīcībā no šofera puses? . Nav jau pirmā reize ka tā notiek, tā pati problēma bija arī pagājušajā gadā. Neiesaku izmantot šīs firmas pakalpojumus labāk meklējiet citu veidu transportu
Cata - Slikts serviss
Kāpēc Latvijā, braucot autobusā, man ir jāklausās krievu mūzika, jo šoferis ir uzgriezis skaļi radio. Turklāt šoferis ir latvietis. Man jau tā ir apnikusi krievu valoda, ka es to vairs nespēju klausīties. Viss rīts sabojāts, jo nevar mierīgi aizbraukt no Siguldas uz Rīgu. Izdariet tā, lai krievi neskan vismaz autobusā no šofera puses. Pietiek jau ar tiem vatņikiem, kas autobusā sēž.
Cata - Ļoti slikta attieksme
19.01.2023. Plkst. 15: 49 autobusā Sigulda-Allaži - Mālpils uzrādīju 2. Gr. Apliecību un pasi. Šoferis neredzēja pases derīguma termiņu, jo apliecību ar skoču biju pielīmējusi pie pases. Kad ar pildspalvu nevarēju atknibibāt skoču, palūdzu, varbūt ir nazis. Atbildēja, ka nav un, ka varu izkāpt. Bet izdevās tomēr atplēst to skoču. Apsēdos Solā uzreiz aiz šofera. Uzreiz bija komanda, ka sēdēt tur nedrīkst. Necēlis, jo uzskatīju, ka drīkstu tur sēdēt, jo nekāda lenta tur nebija novilkta. Tika...
Cata - Žēl darbinieces
Es nespēju, saprast vai tiešām visur Viada ņirgājas pa darbiniekiem, vai kā? Sāksim ar to ka pārdevējai jāklausās kāpēc nestrādā 3 mēnešus tualetē vis negatīvais uz viņas otrkārt, cilvēks ir viens, cilvēku ir daudz, un paspēt gan apkalpot gan desiņas, gan kebabus uzsildīt! Tā ir ņirgāšanās, ka uz vienu cilvēku tiek tik daudz uzgrūsts. Ne velti mi...
Cata - Slikts serviss ar krāpšanu
Labvakar, braucot ar autobusu virziena no Saulkrastiem uz rīgu iekāpjot pieturā Siguļi un pērkot biļetes ar 3+ kartiņu sev un diviem bērniem vienam bērnam piemēroja 100% kuram ir 4 gadi bet otram bērnam 90% kuram ir 11 gadi nepiemēroja un tika samaksāts par pilnu biļeti. Ļoti skumji ka šoferis uz aizrādījumu ļoti nesavaldīgi skaļā tonī atbildēja, ka neesot uzrādījusi bērna apliecību kautgan bija abas apliecības gan mana gan bērna kopā pasē ielikta... Ceru uzņēmums paliks bagātāks...
Cata - Pretīga attieksme
Jau pirmkārt šoferis nebija pieturā laicīgi, lai arī autobuss blakus tajai stāvēja 10 minūtes. Maršruts ir Mālpils-Rīga 14: 45 un 3. Aprīlī, un nekad neesmu saskaries ar kaut ko šādu. Iekāpjot uzrādu 3+ karti atlaidei, aizmirsu parādīt id, lai to apliecinātu, tad nevis palūdza id, bet uzburkšķēja. Pēc tam meitenei nebija mazākas Vienības par 10€ banknoti, negrasījās izmainīt, tad lika aiziet uz veikalu, arī 5€ bija pārāk daudz, tad atkal lika aiziet uz citu veikalu. Kas tas par absurdu, viņam grafiks nav jāievēro, ka galapunktā var ņemties 10 min pēc izbraukšanas laika?
Cata - Slikts serviss
Autobuss Cēsis - Mežmaļi - Rauna 2021. Gada 9. Janvāra 11: 05 šoferis dusmīgs. Savu darbu nedara ar prieku, kaut ko burkšķ par to, ka ir 5€ skaidrā + autoostā pabrauca garām pieturai, pat nepiestāja. Šausmīga attieksme, un tā gandrīz vienmēr ar šo šoferi.
Cata - Slikts serviss
16.10.21. Plkst 6.12 bija jābūt autobusam (5601) pēc saraksta dārza ielā. Ne jau pirmo reizi braucu tik agri sestdienā ar šo autobusu. Bet šoreiz tas nemaz neieradās. Nogaidīju 10 minūtes, neredzēju pat ielas galā, neko darīt, bija jāzvana kolēģei, ka netieku uz darbu. Cik labi, ka ir tādi kolēģi! Citādi maize nebūtu izcepta un bulciņas arī. Kā lai tagad zinu, vai nākošo reizi šoferīts atkal neizdomā pagulēt!
Cata - Slikts serviss
Labvakar. Arī beidzot mans mērs ir pilns. Tas sakara ar maksājuma karšu termināļiem Ogres filiāles autobusos. Esat tik laipni un veiciet modernizāciju jo šodien bija 7 reize kad karšu termināls nepieņem maksājumu ar karti, visu laiku kaut ko domā šoferis restartē, bet tas pats notiek pēc tam kad nenotiek maksājums. Ne man vienam arī pārējiem cilvēkiem un šoferi ari teikuši ir kad esot ziņojuši vadībai.
Cata - Slikts serviss
Kādā valodā ar tiem ir jārunā? !, lai beidzot vienreiz un uz visiem laikiem tiktu salabota problēma ar norēķinu karšu lasītāju "komunikācijas kļūdu"? !? !? ! Pilsētas centrā ir internets! Tas nav meža vidus! Citām kompānijām nav tādas problēmas, un, ja arī bija, viņu tās ir atrisinājuši! Vai tiešām esiet, ka nevar jau sazin cik ilgu laiku izlabot vienu! Problēmu! Cik reizes var teikt? !? !? !?