Cata - Slikta attieksmes
Labrīt ļoti nelaipns šoferis ar bērnu braucam es uz smilteni bērns līdz blomei. Nebija uz kartes nauda bija 10e. Šoferis burkseja nebija uzreiz 50e. Nevar izmainit 10e. Dels bija pirmstam stāstīja, ka šoferi nereti pārmet un burkšķ. Sorit sastapos pati ar to. Sabojāta visa diena no paša rīta.
Labdien.
Ļoti žēl, ka ir noticis šis negadījums.
Ja Jūs vēlaties, lai sūdzību sadzird, un uz to sniedz atbildi, Jums tā jāievieto AS CATA profilā. Šobrīd Jūs to esat ievietojis kafejnīcas Bistro CATA profilā.
Mēs nodarbojamies ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu un neesam saistīti ne ar AS CATA, ne ar autotransporta pārvadājumiem, esam SIA MežrūkumiK
Комментарии (4)
Rakstīt no sākuma iemācies.
Grūti kaut ko saprast, tikai to, ka daudz to “e”.
Un kāda ir problēma ?
Biežāk gan nācies novērot, ka paši pasažieri, klienti, pircēji jau ierodas kādā tādā sabiedriskā vietā ar savu neapmierinātību, bet pēc tam čīkst ,ka redz cits ''dienu sabojājis''.
Kā saku, "Atrodiet sev problēmu". Es nevis šeit sūdzos, bet aizrakstu e-pastu uz attiecīgo iestādi un CC ielieku piemēram Auto Transporta Direkciju. Lai šamie apseko pārvadātāju. Ne mums laika, skriet visiem pakaļ.
Kāpēc kaut kas tāds te tiek rakstīts nesaprotu. :) Kāpēc teicu "Atrodiet sev problēmu"? Jo atradusi, ar ko atkal sabojāt sev dienu. Jums ar nerviem viss kārtībā? Šis notikums ir dzīves sīkums.