220.lv - Krāpšana!!!
Šodien pasūtīju sev vēlamās lietas,veicu uzreiz apmaksu 70eur,
bet tad sāk zvanīt un teikt,ka tā prece,kuru es vēlējos nav pieejama,
ka naudu atgriezīs nedēļas laikā!
Un tagad man rodas jautājums,kāpēc man ir jāgaida nauda par to,ka viņiem nav savesta kārtībā '
mājaslapa?
Mani brīdināja nesaistīties ar šo internetveikalu - bet es neticēju.
Pirmā pieredze ar šo internetveikalu - ļoti rūgta - un vairāk uz neko tādu neparakstīšos!
Комментарии (3)
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Es uzskatu kad situacija butu piedodama , ja 220.lv atrisinatu situacija atri un operativi . (neviss tikai tad kad raksta sudzibu interneta)
Preteja gadijuma loti nekvalitativs serviss, no kura labak neiegadaties. (i veikals )
Labdien, diemžēl, bez informācijas par pasūtījumu nav iespējams pārbaudīt informāciju un sniegt informāciju par Jūsu sūdzību.
Lūdzam Jūs atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai arī pilnu vārdu/ uzvārdu vai arī e-pastu uz kuru tika veikt pasūtījums, lai mēs varētu pārbaudīt konkrēto pasūtījumu. Informāciju variet ierakstīt šeit vai sūtīt uz [email protected].