Адрес: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +37163588024 |
Время работы: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
1a.lv - Жалобы и отзывы
Решено1a.lv - Sūdzība par 1a.lv un garantijas apkopi
Informācija sabiedrībai par manu pieredzi ar 1a.lv. Esmu arī sazinājies ar Eiropas Patērētāju informēšanas centru un iesniedzis tam sūdzību par 1a.lv kopā ar visu nepieciešamo dokumentāciju. Problēmas brīvs apraksts — 14. septembrī (šī visa lieta joprojām nav atrisināta. Pagājuši vairāk kā 2 mēneši) iesniedzu preci garantijas apkopei, jo preces sildelements dedzina iepakojumā caurumus. Ilgi nesaņēmu nekādu konkrētu informāciju par preces garantijas apkopes statusu vai diagnostika...
Решено1a.lv - Vairs tā pakalpojumus neizmantošu
Iegādājos klucīši hemar 220,620 gab. Kaste nebija pilna, pārskaitījām, kastē bija 570 gab. Tā kā neticu, ka man atsūtīs iztrūkstošos, neuzskatu par vajadzību fotografēt un sūtīt foto. Pirmo reizi esmu vīlusies šajā veikalā, vairs tā pakalpojumus neizmantošu. Paka 05757951853933,pasūtījums nr.B000209389, 2020.g.11.111
1a.lv - 1a.lv Piegādes laiki kārtējo reizi neatbilst patiesībai!
Oktobrī veicu prieks pasūtījumu Xbox Series X Konsolei. Priekšpasūtījums tika veikts tiklīdz jaunā iekārta parādijās 1a.lv vietnē. Piegāde bija solīta uz 12.11.2020. Jau nākamajā dienā atnāca ēpasts par to, ka piegāde kavēsies un ir plānota uz 13.11.2020. Pagājušo nedēļu saņēmu jaunu ēpastu par to, ka piegāde kavēsies līdz 14.11.2020. Par nekādu lielo izbrīnu šodien atkal saņēmu jaunu ziņu, ka piegāde pārceļas uz 19.11.2020. Vienīgais iemesls kāpēc es veicu pasūtījumu 1a.lv ir dēļ ta, ka...
1a.lv - Slikts Serviss
Kārtējo reizi apkalpošana nav kvalitatīva. Man jau pāris reizes ir nācies saskarties, vai nu ar informāciju, ka prece ir pieejama, bet pēc laika seko zvans, ka tā vairs nav pieejama. Tad sazinoties ar klientu centru, rodas pārrāvumi. Pēdējais notikums bija, kad sūtījumam, kas man bija svarīgs, bija jāpienāk vienas dienas laikā, kā tas minēts pie pasūtījuma apstiprinājuma. Bet beigās tas pienāks tikai pēc divām dienām. Jāpiemin, ka sūtīju e-pastu jau uzreiz, lai lūgtu, vai preci nevar saņemt...
Решено1a.lv - Naudas netgriešana, sikts serviss
13. Oktobrī pasūtīju datoru Hp Compaq 8100 elite sff rm4267wh renew. Pasūtījuma numurs b000173563. Vajazēja steidzami, tāpēc paņēmu lētu, domāju ar laiku nomainīšu. Pretenziju pret piegādi nebija, tika piegādāts ātri 16. Oktobrī. 17. Oktobra vakarā ieslēdzu un kādu laiku tas strādāja, bet negaidīti izslēdzās ārā pēc kādām 30 min. Tas atkārtojās visu laiku. (domāju, ka vaina vājā barošanas blokā.) tā kā svētdien klientu serviss nestrādā, tad datoru atpakaļ aizvedu 19. Oktobrī un paprasīju, lai...
1a.lv - Apzināta maldināšana
Pasūtīju divas reizes attiecīgajā interneta veikalā telefonu. Abas reizes izvēlējos to modeli, kuram rakstīts klāt - ir noliktavā, piegāde rītā. Pēc tam kad trīs dienas nekas netiek piegādāts, sāku interesēties, un piegādi sola pēc divām nedēļām. Otrajā reizē piegādi sola pēc piecām dienām. Tā viņiem preces atrodas noliktavā.Neticiet norādītājiem termiņiem.
1a.lv - Kapec uzstaj ka piegade bus laika, ja nav pat nosutits diena kad japiegada?!
1a.lv - melo par piegādi tas ir kaut kāds vājprāts! Nekad neizvēlāties šo kantori. Viņi nespēj nosūtīt preci nedēļu (pasūtīta 19.10.2020. Ar piegādi 23.10.2020, kas joprojām rādās 23.10.2020 pulksten 16tos (interesanti ka to taisās piegādāt uz Valmieru ja nav pat netika nodots kurjeram) ) un nav, ari nebūs! Melo, jo e-pasta ir atsūtīts ka nodots dpd 22.10.2020, bet ta nav taisnība, ko apstiprina gan dpd, gan dienu cīnoties ari pasi. Pasūtījumu atcēlu, jo derdzas pat doma, ka savu naudu...
Решено1a.lv - Melo par piegādi
Iegādājos preces datoram kurām bija jābūt piegādātam šodienas laikā ar kurjeru. Speciāli izvēlējos 1a.lv, jo vajag steidzami. Visu dienu gaidīju un nebija sniegta nekāda ziņa, ka kaut kas ir mainījies. Ieejot 1a.lv pēkšņi rādīts ka nevis varu saņemt 22.10 pēcpusdienā, bet tagad tikai 29.10. Vēl šodien no rīta bija rādīts 22.10.
1a.lv - Melošana
Заказали товар 24 сентября в рассрочку. Писало что товар прибудет 21 октября, и именно 21 октября они изменили время на 10 ноября. 👏 и при таком раскладе еще и происходит платеж за эту вещь. Взяли выходной на 21 число, уже ждали. Ждали с 24 сентября. Теперь нужно ждать до 10 ноября. Это не нормально. Не советую этот интернет магазин. Без звонка просто в наглую, изменили время утром. Какого черта?
Решено1a.lv - Krāpšana - rēķins
Pasūtīju datortehniku un telefonu uz firmu, aizpildot rekvizītus pieteikuma formā. Bet rēķins ir izrakstīts uz privātpersonu, nevis uzņēmumu. Apmaksas veikta ar uzņēmuma karti un prece izņemta Rencēnu ielā. Sazinājos ar kontakt centru ar lūgumu labot rēķinu uz firmu. 1a darbiniece Saka, ka neko nevar mainīt un uzņēmuma dati viņiem neesot. Kas nav patiesība, jo viņu formā ir jāatzīmē, ka pirkums ir uz juridisku persona un tikai tad var ievadīt firmas datus. Kāpēc nevar izrakstīt rēķinu uz firmu, tā arī nepaskaidroja.
Решено1a.lv - Briesmīgs klientu serviss
Joprojām (pagājis mēnesis) nav atskaitījuši atpakaļ naudu par preci, kas bija brāķis. Sola atzvanīt katru reizi kad zvani, nekad to nedara uz e-pastiem arī neatbild. Ar servisu nodaļu, kas nodarbojas ar šīm lietām, nav iespējams sazvanīties, respektīvi neviens nedod kontaktus. Šodien aizbrauksim uz šo "mītisko" servisa nodaļu, kuru nav skāris 21. Gs. Un acīm redzot neviens tur nav dzirdējis par telefonu, e-pastu vai vispār kas ir klientu serviss. Iesāku neko no šī kantora nepirkt. Domāju jāuzsit ziņa par visu šo situāciju arī Ptac.
1a.lv - Плохой сервис, гарантийный сервис - обман
Сдал свою игровую приставку в ремонт по гарантии. Через 2 недели пришло оповещение, что мол несоответствия были устранены. В течении следящих 2 недель, не получил уведомления о том, где и когда я могу получить свой товар. Связавшись с службой поддержки клиентов, стало ясно, что никто не знает где моя приставка и когда я смогу её получить.
Решено1a.lv - Šausmīga un bēdīga situācija ar 1a.lv garantiju servisu!
Vienmēr pasūtīju preces no 1a.lv internetveikala. Kamēr nesaskāros ar šādu situāciju: 30. 04.2020. Pasūtīju sievai dāvanu - xaiomi mobīlo tālruni no 1a.lv. Pasūtījuma numurs: #2145468. Atsūtīja 06.05.2020, telefons patika, bet kopš 2,5 mēn lietošanas tālrunis sabojājās, tam nodzisa ekrāns un vairs neslēdzās, uz pogām nereaģēja, pie tam ka telefons tika rūpīgi ekspluatēts un ne reizi nekrita! Uzreiz informējām par to 1a.lv. Viņi teica griezties garantijas servisam sia "mobilux", ar kuru 1a.lv...
1a.lv - Бракованный телефон Xiaomi
В данном магазине покупаю давно, но с такой ситуацией я столкнулся впервые. Заказал ребёнку телефон для удалённой учёбы, оплатил в интернет банке, так как получить телефон можно было только с доставкой. При первом включении аппарата к беспроводной сети телефон начал подключаться и отключаться и потом перестал работать. После перезагрузки телефона проблема повторялась регулярно, предложенное телефоном обновление ничего не изменило. С нашими телефонами ничего подобного не происходит, только с...
Решено1a.lv - Drausmīga klientu apkalpošana un dezinformācija
Sākšu ar to, ka prece jau tūlīt ir mēnesi garantijā, gan viena, gan otra. (Dators Un Ssd Disks) ssd disks kurš garantijā tika nogādāts 11.09.2020 garantijas servisā nonāca 16.09.2020. Par kura tālākajām gaitām joprojām nekas nav zināms un zvanīt uz klientu apkalpošanas centriem ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo neviens neko nezin, nevienam nekas neinteresē. Tikai Sola informāciju nodot tālāk, ka ar mani sazināšoties (jā, kā tad.) tālāk par otru preci, respektīvi visu pārējo datoru kas tika nogādāt...
Решено1a.lv - Bēdīgi, ka tāda kompānija var tērēt milzu naudu reklāmām. Prece tika atkārtoti nodota uz remontu
Pēc nepilna gada lietošanas tehniski sabojājās portatīvais dators (lādēšanas problēma) , kurš bija iegādāts interneta veikalā 1a.lv. Iekārta tika nodota uz garantijas remontu šī gada 12. Maijā. Mēneša laikā dators tika salabots un izmantojot omniva pakomātu nogādāts man atpakaļ. Vai tas strādāja? Nezinu, jo, izpakojot sūtījumu, secināju, ka piegādes laikā portatīvākajam datoram ir saplēsts ekrāns. Prece tika atkārtoti nodota uz remontu šī gada 17. Jūnijā. Un tā sākās datora atgūšanas trilleri...
Решено1a.lv - Slikts serviss, datora bojājums nav atrisināts!
Gandrīz kā gadu atpakaļ biju salicis datoru, kura Cena pārsniedza ~2000€ un kad saņēmu to, es pamanīju, ka viņam kaut kas nav kārtībā un ik pa laikam spēlējot kādu spēli vai atverot kādu prasīgāku programmu no datora sāk nākt dūcoša skaņa, līdzīga elektrības, kā arī spēles ķerās un pēc manām domām datoram par tādu cenu nav vispār jāķerstās un nevajadzētu būt nekādām liekām problēmām. Tik līdz atcerējos, ka man ir garantija, es uzrakstīju viņiem uz ē-pastu un pastāstīju par savu problēmu, uz...
Решено1a.lv - Bojāta prece
Tika pasūtīts Hdd, kuru saņēmu bojātu. Lai preci nosūtītu atpakaļ, ir vajadzīgs rēķins, kuru nesaņēmu, sazinājos pāris reizes ar uzņēmuma operatoriem, tika visādi atrunāts, ka ir izsūtīts, bet diemžēl, nekā. Prasīju lai atsūta vēlreiz, nograbēja solījums, bet tomēr nekā. Pieņemu, ka rēķins netiek sūtīts ar nolūku, lai preci nevarētu atteikt. Tā kā, neuzķerieties uz šādām niansēm, nemaksājiet par preci ātrāk, kamēr nav saņemts rēķins.
Решено1a.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana
Biju pasūtījis boileri, samaksāju, bet pie preces saņemšanas mēģināja "iesmērēt" citu modeli. Protams atteicos, sastādījām aktu par atgriešanu. Naudu tūlīt nevarot atdot, bet 14 dienu laikā būšot pārskaitīta. Protams nekas tāds nenotika. Zvanot uz klientu centru Saka, ka informācija nodota, lai gaidot zvanu. Tāpat kā ar naudu - nesagaidīju. Uzrakstīju uz e-pastu, kur aprakstīju situāciju un pievienoju visus dokumentus, norādīju kontu un vārdu, uzvārdu kur pārskaitīt naudu. Saņēmu atbildi lai...
Решено1a.lv - Ļoti slikts serviss garantijas periodā
Nopirku gludekli pusotru gadu atpakaļ. Kaut kas notika un vairs nestrādāja. Nesu uz 1a, garantijas gadījums, lai veic nepieciešamos pasākumus un es atgūtu iegādāto preci darbībā. Aizvedu preci 20/06/2020. Šodien ir 19/08/2020 un joprojām man nav skaidrība, kas notiek ar produktu. 1a ir jāatbild klienta priekšā. Neskaitāmi e-pasti uz kuriem atbild nekonkrētā tekstā. Tas ir pilnīgi nepieņemami no 1a puses. Kad jāpaņem no klienta nauda, tad visa sistēma atstrādāta, ērta utt, bet, kad jānes atbildību par bojātu preci, tad ignorēšana, laika vilkšana un neskaidrība.