www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Drausmīgi ilgs gaidīšanas laiks, pēc izsekošanas nr. Redzu ka paka 6 dienas stāv noliktavā, šodien beidzot paradīja, ka kurjers paku iekrāvis busā, taču protams nekā ir plkst.21 un paku neesmu saņēmusi. Ko jūs ar tām pakām darāt? Nedēļu vienkārši noliktavā stāv.

Ответ от Itella Support Ответ от представителя 13.12.2022

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot sūtījuma numuru un īsi aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected] vai arī lūdzu uzrakstiet uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija.

Комментарии (3)

A AS-asila 13.12.2022

Labi ka iekrāvēja! Nam jau no 05.12 stāsta dažādus brīnumus. 02.12 bija pie manas mājas vet nebiju saņēmusi ne vienu ziņu ka kāds būs … un pēc 02.12 sākās brīnumainas lietas, stāstija dažadas pasakas! Gaidu, ja rītdien nebūs ziņas zvanīšu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā!

Good Intentions 13.12.2022

Šai kompanijai iesaku tik tiešām iet garām.

B Baiba Krūmiņa 29.12.2022

Par Itella identiska situácija. Paku diemzél nedabūsiet. Liekas, ka pakas paņem paši, manéjás saturu kádi citi suņi laimígi saņéma Ziemassvétkos. Zél tikai pašus pakas sūtītájus , kam tádu zábaku dél jáatgriez nauda, jo paka lídz Rígai nonáca. Parūpésimies, lai PTAC vai Policija šos zagļus paņem pie dziesmas. Saprastu, ja tas būtu viens sūtījums, ne 300+, un tie ir tikai tie, kas minéti šeit.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы