Itella - Slikts serviss
Itella kurjeru serviss ir zem katras kritikas. Kurjers, tā vietā, lai paskaidrotu, kā izpaužas bezkontakta sūtījuma nodošana, rupji atcērt, ka īsziņā viss ir uzrakstīts, lai gan tas nebija izskaidrots. Pilnīgi ir sajūta, ka kurjers labāk nomestu paciņu nekā uzturētu kontaktu ar klientu. Iepriekš bija sadarbībā ar fedex kompānijas kurjeru, pilnīgi cita attieksme! Itella, šķiet, lēta kompānija, kura sludina mājaslapā rūpes par klientu, bet realitāte ir pilnīgi cita!
Saruna ar kurjeru pilnīgi bezceRīga, visu "apgriež" otrādāk. Sajūta, ka es, kā klients, esmu muļķis un agresors, bet viņš var darīt, ko grib. Ticu, ka ir citi kurjeri profesionālāki šajā kompānijā. Bet man ir jautājums, vai tur apmāca cilvēkus runāt ar otru, vai ņem katru kas pagadās.
Nekad vairs negribētu kontaktēties ar Itella firmu!
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Комментарии (3)
Kurjeri, tajā skaitā no Itellas, negrib uzturēt nekādu kontaktu ar klientu. Covid.
Man ar šādas isziņas sūta itella kompānīja.
Itella sodien veiks bezkontakta pakas piegadi. Kurjers zvanis un pie durvim atstas paku. Sanemot paku obligati uz so numuru atsutiet SMS ar ciparu 3. Vids ir saprotams sūdzība galīgi nevietā.
Pilnīgs mēsls tã jūsu Itella