Itella - Ļoti slikts serviss
Saskaņā ar mājas lapā pieejamo informāciju mana paciņa no Vācijas (ch517645661de) 30.06.2020 plkst. 09: 43 ir ievietota piegādes transportlīdzeklī. 30.06.2020 18: 38 ir ieraksts, ka "traucējošu ārēju apstākļu rezultātā saņēmēja adresē sūtījumu piegādāt nebija iespējams. Šāds traucējošs apstāklis var būt, piemēram, slēgtas pirmā stāva durvis. " nopietni? Man neviens nav ne zvanījis, ne sūtijis īsziņu vai e-pastu par to, ka 30. Jūnijā tiks piegādāts sūtījums. Arī piegādes brīdī neviens nav uzskatījis par vajadzīgu zvanīt. Vai arī uzņēmums/darbinieks melo... Uz telefona zvaniem neatbild, uz klientiem domāto epastu ir atbilde "paldies, jūsu e-pasts ir saņemts!
Mēs noteikti atbildēsim jums iespējami ātrā laikā, tomēr lūdzam jūsu sapratni, ja mūsu atbilde aizkavējas sakarā ar liela apjoma pieprasījumu saņemšanu pēcsvētku periodā. Īpaši steidzamu jautājumu gadījumā lūdzam jūs sazināties ar mums, zvanot pa tālr. +371 67815914 " diez kā lai es piezvanu, ja viņi neceļ telefonu!
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Mēs parbaudīsim situāciju un sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Доброе утро! Приносим извинения за предоставленные неудобства! Просим Вас связаться с нами по электронной почте pakas @itella.com, указав номер не доставленной посылки и Вашу контактную информацию, чтобы мы могли проверить ситуацию.
Спасибо,
Команда по обслуживанию клиентов Itella
Комментарии (6)
Tieši tāda pati situācija. Saskaņā ar manā epastā pieejamo informāciju, mana paciņa no Vācijas 06.07.2020 plkst. 08:37 ir ievietota piegādes transportlīdzeklī. 06.07.2020 13:32 ir ieraksts, ka "traucējošu ārēju apstākļu rezultātā saņēmēja adresē sūtījumu piegādāt nebija iespējams.
Vai kurjers nevarēja ienākt pa vārtiem un piezvanīt pie durvīm? adrese taču norādīta, biju mājās. pie tam 06.07.2020 nesaņēmu nekādu ziņu par to, ka gaidāma piegāde!? zvanīju uz itellu, lai moskaidrotu paciņas atrašanās vietu. tur pateica, ka jāpagaida, atzvanīšot. atzvanīja gandrīz pēc stundas un pateica, ka diemžēl nevarot sazvanīt kurjeru... piegāde būšot tikai 8.07.20
Līdzīga situācija. Sūtijums vairākas dienas bija uz vietas Itella. 6.augustā saņemu vēstuli , kura rakstīta 4. augustā , ka sūtījumu neesot bijis iespējams piegādāt. Netiek minēts iemesls , kurjers par savu apmeklējumu pat zīmīti nav atstājis. Vēlāk , sarakstē atkal tiek minētas aizslēgtas durvis un kodu atslēgas. Manā gadījumā tie nebija traucēkļi. Tātad saņemu vēstuli , kurā tiek piedāvāts vienoties par piegādi . Labi , tūlīt zvanu viņiem. Operatore atvainojās un paziņo ,ka sūtījums atgriezts sūtītājam. Secinu , ka šai kompānijai ir lielas iekšējas problēmas . Nu nevajadzētu ar šādu pakalpojumu nodarboties.
Точно такая же ситуация!
25.08.2020
There has been an obstacle at the recipient’s, due to which the shipment could not be delivered. The ground floor door being locked is an example of such an obstacle. A notice of arrival will be sent to the recipient.
Ни смс, ни звонка, ни сообщения - ни до, ни во время, ни после "неудавшейся" доставки - компания не вышла на связь.
Доброе утро! Приносим извинения за предоставленные неудобства! Просим Вас связаться с нами по электронной почте pakas @itella.com, указав номер не доставленной посылки и Вашу контактную информацию, чтобы мы могли проверить ситуацию.
Спасибо,
Команда по обслуживанию клиентов Itella
Написала по указанному адресу. Спасибо.
Добрый день! На письма по указанному адресу, а также по [slēpt]@itella.com ответов нет. По телефонам дозвониться невозможно. CP802148876DE