Itella - Krāpšana, briesmīgs serviss
Nekad nebiju domājusi, ka pasaulē ir tik daudz aunu pieres, līdz es sastapos ar itella kantori. 14.12.21 veicu pasūtījumu no Vācijas. Izrādās, ka 23.12.21 sūtījums bija ieradies Latvijā, biju ļoti iepriecināta, jo domāju, ka drīzumā to varēšu saņemt. 27. Decembrī ierados mājās no darba, redzu Lapiņu - Itella Latvia, ar tekstu "diemžēl jūsu paciņu neizdevās sekmīgi nogādāt". Uz Lapiņas rakstīts nesaprotams kurjera vārds un ļoti nesakarīgs telefona numurs. Centos šo numuru sazvanīt dažādos veidos, bet vienīgais, ko es ieguvu bija vecas, satraukušās kundzītes balsis.. Nevis mans cienītais kurjers. Nekādas ziņas no viņiem.. Nekāda informācija, kurā dienā, ap cikiem varētu būt paciņa.. Nekā! Nu cik daudz ir to cilvēku, kuri tiešām ir uz vietas 24/7!? !? !? ! Tad viņu mājaslapā pieteicu atkārtotu pakas saņemšanu tuvākajā pickup punktā. Protams, nekā! Zvanīju klientu atbalstam - puisis piedāvāja paku nodot darba vietā. Nodomāju, ka tas būtu lieliski, jo man nav laika izbraukāt rīgu un gaidīt mājās kurjeru. Bet, protams, nav jau zināms, kad, cikos, kurā dienā pievedīs, jo neviens taču nedod ziņu un nebrīdina. Strādājot slimnīcā nav iespējams staigāt ar telefonu rokā visu laiku un, kā izrādās man ir zvanījis kurjers. Momentā zvanīju atpakaļ un prasīju par paciņu un viņa atbilde "ai, nu ziniet, man te ar mašīnu problēmas, es pēc divām stundām varētu būt atpakaļ pie jums". Es kā pilnīga idiote gaidu viņa ziņu.. Ir pagājušas 3-4 stundas, bet atkal nekā! Zvanīju vēlreiz tam pašam numuram, saņēmu atbildi "ā jā, nu zieniet, es šodien nevarēšu piegādāt. " prasīju viņam par nākamo dienu, viņš bija ar mieru. Norunājām laiku no plkst. 10-11, ka būs klāt.. Atkal nekā! Kas tas ir par idiotisku kantori? Un labākais ir tas, ka pēc divām dienām, man atnāk sms, ka mana paka ir nodota Rīgā, pepsi centrā, kas ir pilnīgi cita vieta un citā rajonā, kas absolūti nav paceļam! Labi, tajā pašā dienā pēc darba dodos pēc savas pakas, vadu iekšā numuru - nekā! Kods nedarbojas! Izspaidīju citus skapīšus, arī nekā! Zvanu klientu atbalstam ar jautājumu, kas te ellē ratā notiek? !? ! Sieviete nosauca kaut kādu citu kodu, atveras mans skapītis... A, kas tur? Tukšums! Skapītī nekā nav! Protams, esmu saniknota, ka atkal kaut kāda idiotisma dēļ es neesmu saņēmusi savu sūtījumu, bet itella mājaslapā uzrādās, ka paciņa jau ir izņemta aptuveni 30min pirms es ierados! Sieviete teica, ka sazināsies ar kurjeru, kurš nogādāja paciņu pick up skapītī, kas, protams, visticamāk nenotiks un naudu, protams, arī neviens neatgriezīs. Varbūt pašam kurjeram interesēja mans sūtījums? Sakiet, lūdzu, itella Latvia, kas tie ir par muļķiem, kas strādā jūsu kantorī? Es neesmu apmierināta ar šādu servisu! Nepieciešamības gadījumā, sagriezīšu nepieciešamās instances kājām gaisā, lai kāds par šo atbildētu..
Cien. Kitija,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi un sagādātajām neērtībām.
Lūdzu sazinieties ar mums Facebook Messenger - Smartpost Latvija, lai mēs varētu pārbaudīt sūtījuma situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Добавить комментарий