Venipak

Venipak Latvija SIA
Адрес: Mellužu iela 1c,
Rīga
Latvia - LV-1067
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 66016601
Информация: Juridiskā adrese
Kleistu iela 18A - 2,
Rīga, LV-1067

Daugavpils
Stiklu iela 7p,
Daugavpils, LV-5401

Liepāja
Cukura iela 1,
Liepāja, LV-3401
Время работы: 8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
110
Разрешенные
2
C ответами
0
Посмотреть статистику

Venipak - Жалобы и отзывы

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss... Saņemot preci to piegādās tikai pēc nedēļas labākajā gadījumā, lai gan ofisā un kurjers stāsta ka piegadasim nē vēlāk kā pēc 2 darbadienam... Neuzticams serviss... Neizmantojiet, nebojājiet savus nervus... Izmantojiet citus pakalpojuma sniedzējus... Piemēram omniva pakomatus... Starp citu šis bija kontrolpirkums kur salīdzinu kurjer dienestu darbu... Uzminiet kurš zaudēja un kuram ir vissliktākais serviss?

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Tika atsūtīts sms ar kurjera numuru ar kuru jāvienojas pašam. Zvanit pa noradīto telefonu no rīta, kurjers no sievai pateica ka būšot ap 12: 00 un neatbrauca. Sieva zvanīja atkal 13: 00 - teica ka būšot, gaidiet. Līdz vakaram tā un neatbrauca. 18: 00 es pēc darba zvanīju pats un kurjers Saka stastīt ka no rīta viņš vēl Lietuvā bija, un nekā viņš 12: 00 atbraukt nevarēja. Uz jautājumiem priekš kam tad teikt ka būšot divpadsmitos neko jedzīgo nepateica un pa ka varot atvest no 18: 00 līdz 20: 00...

РешеноVenipak - Slikts serviss

Slikts serviss No apotheka.lv ar Venipak starpniecību no 30.04.2020 netiek piegādāta prece: medikamenti, t. Sk. : šobrīd aktuālie un obligātie: 1x-liet. Cimdi, maskas, dezinfekcijas līdzekļi. Venipak noteiktais termiņš bija 05.05.2020. Vairāku dienu garumā, kad jādzīvojas karantīnas režīmā, t. I. , mājās, kurjerpasta pārstāvis norādītajā adresē ne pagalmā, ne pie dzīvokļa durvīm nav fiksēts, redzēts, dzirdēts. Dokumentālo pierādījumu no piegādes adreses vietas nav guvis un sniedzis. Mesidžus ignorē! Pēc...

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss 29, maijā Zooservisā pasūtīju barību suņiem, man atbildēja būs tikai pēc svētkiem piegādes firma nestrādā, šodien 6, maijā saņēmu informāciju no 12-14 piegādās. 16, saņemu ziņu, ka neviena nav bijis mājās, vistīrākie meli, neviena zvana no kurjera, sazvanīt arī viņu nevar, tikai sazināties ar īsziņām.. Silti iesaku pārskatīt jūsu firmas darba un darbinieku kvalitāti. Ja gribat "labu " reklāmu nav problēmu. Ar cienu Iveta Kārkliņa

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījums no rieksti.lv ar venipak netiek piegādāts jau otro vakaru. Aizpildot pasūtījumu, norādīju, ka piegāde adresē no plkst.19.00. Pirmdien man zvans ap 15.00... Otrdien ap 12.30... Abas reizes Sola nodot sūtījumu "vakara" maiņai... Faktiski tas nenotiek - šovakar plkst. 19.25 sūtījums vietā saņèmu sms, ka piegāde notiks rìt! Protams, ka rīt atkal sāksies viss no gala - zvanìs pa dienu, solīs piegādāt vakarā, bet vakarā saņemšu sms, ka es it kā neesot mājās! Murgs! Papildus uz numuru...

Venipak - Drausmīgs serviss

Drausmīgs serviss Vakar 7 no rīta atnāca īsziņa, ka sūtījums tiks piegādāts dienas laikā. Pulksten 14 zvanīju kurjeram painteresēties, ap cikiem viņš varētu piegādāt. Kurjers teica, ka vēl nezina, bet ne ātrāk kā pēc 17. Daudz kur jābūt vēl, viņš teica, un piebilda, ''gan jau kaut ko izdomāsim''. Un tad es sēžu mājās, gaidu, telefons visu laiku stāv blakus, kamēr ap 19 pienāk īsziņa. Saņēmējs nav sasniedzams, atkārtota piegāde rītdien. Acīmredzot kurjeram jāieraksta kaut kas, kāpēc sūtījums nav piegādāts. Ja...

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Приходит смс, в которой указана дата доставки посылки, но нет времени, то есть ты можешь сидеть весь день и ждать курьера. Курьеры довольно хамоваты, не могут назвать точного времени, а если и называют приблизительное, то в итоге не приезжают в назначенное, а очень сильно опаздывают, что доставляет очень много хлопот и день может быть потерян.

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Venipak kurjeram bija nepieciešams piegādāt lampas, nepietiek ar to, ka nakts laikā iztraucēja paziņojot, ka lampas būs piegādātas tikai nākamajā dienā, tad vēl sarunājoties runāja nepieklājīgi un ar necenzētiem vārdiem. Kad izteicu savu pretenziju kurjers mani noignorēja un devās prom.

Venipak - Letāli sabojāti 3 pasūtījumi. Piegādāti pēc darba laika. Slikts serviss

Letāli sabojāti 3 pasūtījumi. Piegādāti pēc darba laika. Slikts serviss Venipak neatgriezeniski sabojāja 3 sūtījumus aprīlī 2019. Gadā. Sūtījumi tika apdrošināti 100 euro vērtībā katrs, bet venipak pilnīgi ignorēja un nezuzņēmās nekādu līdzatbildību. Norādot uz sabojātajiem sūtījumiem tika pilnīgi ignorēts un sniegta atbilde "mēs atvainojamies". Vis neuzticamākais partneris kurjera pārvadājumiem.

Venipak - slikts serviss, rupja izturēšanās

slikts serviss, rupja izturēšanās 27.decembrī pulksten 14:48 vadītājs vadot mikroautobusu Venipak. Krāslavas rajonā, Skaistas pagastā no krustojuma braucot 600metrus uz Skaistas stacijas virzienu, vadītājs tīšām uzbrauca uz sniega joslu, kas ir izveidojusies starp riteņu sliedēm un mani apmeta no kājām līdz galvai ar netīru mitru sniegu un ar sāli.Pat nepiebremzēja un neatvainojas.

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Pirmdien mana iegādātā prece - pamperi tika nodota kurjeram. Parasti otrā rītā prece jau ir klāt. Šoreiz saņēmu sms, ka prece tiks piegādāta otrdien, bet vēl 15: 00 no kurjera ne ziņas. Dzīvojam pie Rīgā. Preci sūta no Rīgas. 15: 00 zvanu kurjeram - būšot pēc stundas, pusotras, ne ātrāk par 18: 00-18: 30. Prasu, bet tad noteikti šodien vismaz būsiet? Kurjers sāk kaut ko atkal murgot par neizbraucamiem ceļiem medemciemā, kaut arī mums asfalts gandrīz līdz mājai. Pēc 19: 00 kurjers vairs telefonu...

Venipak - slikts serviss, rupja izturēšanās

slikts serviss, rupja izturēšanās Meita bija pasūtījusi preci no JYSK ar piegādi mājās, piegādātājs - Venipak. Prece bija jāpiegādā 15.novembrī, pusi dienas nogaidījām, kad Venipak kurjers paziņoja, ka preci šajā datumā atvest nevarēs. Kurjers nebija diez cik laipns, taču vienojāmies, ka preci atvedīs 16.novembrī vēlākais - pusdienlaikā. Tā kā 16.novembrī norunātajā laikā piegāde netika veikta, zvanījām kurjeram, kurš atbildēja rupji, ka piegādās, kad varēs, lai gaidām. Preci atveda vēlā pēcpusdienā. Izteicu viņam pretenzija...

Venipak - Nepiegādāta prece no Jysk veikala

Nepiegādāta prece no Jysk veikala 27. Septembrī veikalā Yysk tirdzniecības veikalā iegādājāmies gultu un matraci. Aizpildījām formu, ka piegādās 02.10.2018. No plkst.18: 00 līdz 22: 00. 01.10.2018. Plkst.22: 12 tika saņemta isziņa no nr. 20499501, ka sūtījums 21875456 tiks piegādāts 02.10. 02.10.2018. Plkst.8: 52 saņemta īsziņa, ka sūtījums tiks piegādāts šodien, , lai precizētu info, zvanīt kurjeram 29611825. Sākot no 17: 30 telefons neatbild, zvanīts reizes 10 - neatbild! Prece nav piegādāta, ziņu nav!

Venipak - kurjers nesaprot ne vārda valsts valodā

kurjers nesaprot ne vārda valsts valodā 15.09. Venipak kurjers nespēja piegādāt paku, jo 1) nespēja uzdrukātā adresē izlasīt mājas nosaukumu; 2) nebija kartes; 3) nesaprata neko, ko viņam lēni un skaidri latviski sacīju; 4) kategoriski pieprasīja ar viņu runāt krieviski; 5) mēģināja, nesaskaņojot ar mani atstāt paku 3 km attālā veikalā; 6) uz jebko, ko sacīju, atbildēja ar 2 standartfrāzēm "Vi Negovoritje Po Latišski, Vi Govoritje Po Latgalski"(kaut gan lēni runāju skaidrā un literāri pareizā valsts valodā) un "Ja Iz Daugavpilsa". Venipak, kā jūs to paskaidrosiet?

Venipak - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Pasūtīju preces internetā, izvēlējos piegādi ar kurjeru. Kurjers telefona sarunu uzsāka krieviski, es atbildēju latviski. Kurjers turpināja runāt krieviski. Māju viņš nespēja atrast, mans ieteikums pāriet pāri xxx ielai un meklēt otrā pusē, palika bez ievērības. Droši vien tādēļ, ka nesaprata. Nostāvēju pie mājas gaidot kādas minūtes 15-20, kādu laiku vēroju kurjeru ar paciņu rokās klīstam pa paralēlo ielu. Kopumā kurjers zvanīja trīs reizes, latviski nerunāja vispār. Parakstīties par sūtījuma saņemšanu piedāvāja, velkot ar pirkstu pa neliela izmēra ekrānu. Klaja necieņa pret klientu!

Venipak - slikts serviss

slikts serviss Sākotnēji gultu un dīvāna piegāde tika solīta 11.07, tagad jau ir 13.07 un piegāde būšot tikai pirmdien, jo, redz, pirms mums rindā ir 100 cilvēki. Sanāk, ka trim cilvēkiem vēl vismaz 3 naktis būs jāguļ uz grīdas viņu neizdarības dēļ; jo, kā jau loģiski domājoši cilvēki, veco mēbeļu izvešanu organizējām īsi pirms plānotās piegādes. Nemaz neminēšu faktu, ka jau trīs dienas nevaram iziet no mājas tālāk par tuvējo veikalu, jo piegādāt preces var jebkurā mirklī...

Venipak - Sola,bet nedara

Sola,bet nedara Otrdien Jysk veikalā tika iegādāta divstāvīgā gulta un 2 matrači. Piegāde norunāta un ceturtdienu laika posmā no 8-14. Ceturtdien 7 no rīta atnāk sms ar ziņojumu,ka šodien var gaidīt preci. Līdz plkst14 NEKĀDU ziņu no Venipak. Zvanam paši- oi,jā...sūtijums būsot tikai rīt. Neviens nedod nekādu ziņu, neviens neatvainojas par lieki nogaidītām 6 stundām. Tālāk jau Venipak informācijas daļā tiek vainots Jysk- tas neesot nokomplektējis preci. Visu laiku tiek runāts tikai par nākamo dienu- neņemot...

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Никогда не привозят посылки вовремя! Всегда мучают ожиданием и каждый раз перекладывают в последний момент на следущий день! Если с ними связываться то просто потурчешь кучу времени и испортишь настроение! Не советую связываться с магазинами у кого доставка через venipak.lv! Terrible service! Never on time! If you buy something in the shops who use their service, you will just waste your time, get awful mood and everyday they will tell you that - unfortunately not today, but tomorrow... Awful!

Venipak - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtiju preci preci pirmdienas dienā, teica, ka būs otrdien klāt.. Beigās trešdienas dienā atbāca īsziņa, ka prece būs rīt, tatad ceturdien! Ceturdien zvanu.. Kas pa lietu.. Sūtijums nav, un izskatās, ka nebūs.. Atkal solijums, ka būs rīt, bet atvainojet, es sūtu preci 4 dienas iepriekš! Rīt piektdiena, bērnam davana nav! Un visur... Gan no veikala, gan no venipak tikai dzird-kļūda. Bet es rēķinos ar 4 dienam iepriekš pasūtot, un tapat nevaru būt droša, kāpēc man vēl jārēķinas ar jùsu kļūdam?

Venipak - Slikts serviss/krāpšana

Slikts serviss/krāpšana Tātad 25.04.2018 pasūtīju smaržas un kosmētiku no fmworld.lt 26.04.2018 atnāca sms no venipak kad ir jāsagatavo skaidra nauda €17.60 un kurjers būs 27.04. Saņēmu zvanu 27.04 kad nevarēs piegādāt paku un izdarīs to 1. Maijā 1 maijā atsūta sms kad paka būs 2 datumā un 2 datumā atsūta sms ka būs 3... Skaista cilvēka čakarēšana..

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы