Venipak - Slikts serviss
Šodien jau trešo reizi pēc kārtas, nesaņēmu
pasūtījumu no internetaptiekas!
Divas reizes, kurjers ziņo, ka klients esot atteicies no pasūtījuma.
Cilvēks visu dienu gaida zvanu, taču zvana no kurjera nav!
Jūsu kurjeri jūs māna, par piegādi, vai tiešām nav iespējams kontrolēt savus darbiniekus!
Piegāde nepieciešama guļošam invalīdam!
Jūsu serviss "0"
Комментарии (6)
Lūzu uzsauciet kapučino kurjeram,kurš man šodien piegādāja paciņu! Lai viņam ar smaids mirkli kavējas sejā un labs noskaņojums,tāpat kā man :)
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
A ka tas invalids tad sutijumu apstiprinaja? Un ja kads palidzeja tad kapec tas celveks tad netstaja savu numuru? Vaj jus domajat ka jums to piegadi dara baigi gudrie. Pasiem pratu ari vajag ieslegt!
Nezinu,kā citiem , bet negribās parāk lielīt " Venipak " (dažreiz pēc pārāk lielas slavēšanas nākas vilties). Tāpēc teikšu vienkārši mums pagaidām ir viss OK.Un cerams tā arī būs nākotnē. Visiem paldies par uzmanību un jauku dienu...
"Venipak"
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību