Адрес: |
Meistaru iela 1 Ķekava Ķekavas nov. Latvia - LV-1076 (Valdlauči) |
---|---|
Телефон: | +371 26668777 |
Факс: | +371 67215335 |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Бизнес / Финансы • Банки |
Социальные сети: |
SEB Banka - Жалобы и отзывы
SEB Banka - Krāpšana
Labdien, raksta jums Andris braķis sakarā ar naudas izkrāpšanu no mana seb bankas konta, pēc ilgstošas sarakstes ar banku ar banku (mēnesi) , saņēmu atbildi, ka seb banka nav saņēmusi atbildi no lietuviešu bankas un sakarā ar to nevar man atgriezt nozaktos līdzekļus. Tai vietā, lai viņu it darbinieki izsekotu naudas plūsmu, kur tā tiek pārskaitīta notiek pilnīga bezdarbība! Ja variet, lūdzu palīdziet. P. S. Saraksti ar banku un nelegālos paskaitījumus (5gab) pievienoju pdf. Formātā. Ar cieņu Andris.
SEB Banka - SEB banka Latvijā atbalsta krāpniekus internetā,
SEB banka Latvijā atbalsta krāpniekus internetā, krāpnieki no klienta kartes noņem naudas summu, klients piezvana uz SEB banku, SEB it kā pietur to naudu rezervācijā, klients internetbankā uzraksta ziņojumu-iesniegumu bankai lai banka atgriež šo naudu klientam, bet nē ar to nepietiek, vienalga SEB banka aizskaita to naudu šiem krāpniekiem, nevis atgriež klientam, tāpēc neizvēlieties SEB banku, jo viņi atbalsta interneta krāpniekus, kuri no klientu kartes ir bez atļaujas un ziņas nozaguši šo naudu!
SEB Banka - Отвратительный банк не верю ему больше
Я в SEB разочарован безопасность интернет банк всего когда через карту покупаешь ты создаёшь угрозу для всех счетов банку наплевать на клиентов вернуть деньги за свою плохую безопасность за украденные деньги из за не продуманной безопасности заявление об остановке перевода по карте они тоже не хотят не нужно тянут 2 недели более беслаберново банка не видел.
SEB Banka - Nevar piekļūt klātiene uzreiz
SEB bankai nevar uzreiz tikties klātiene, jāgaida 4,dienas lai tiktu rinda, steidzami ir vajadzīgi kontā atvēršanā (atbloķēšanā)bet jāgaida 4 dienas klātiene.
SEB Banka - Мошенничество, плохое обслуживание
28.05.2024 с моего счёта в SEB banka были украдены средства и переведены на счёт в LUMINOR bank на сумму 2500€.Я сразу же позвонила в банк и попросила остановить платёж. Работник банка, которая приняла звонок объяснила, что нужно написать заявление в интернетбанке и сразу же его заблокировала. В следствии чего моё заявление было принято через 2 недели. А сейчас я получила отказ в отзыве платежа. Время было упущено.Банк умышленно затянул весь процесс. Уголовное дело в полиции было открыто...
SEB Banka - Andrejs Golovanovs - uzmanieties, neadekvāts priekšnieks
Vairāk kā 5 gadus strādāju Seb Global services Rīgā. Uzsākot darbu, tiku brīdināta, ka mans tiešais priekšnieks andrejs golovanovs necienīgi izturas un mobingo gados jaunas (nepieredzējušas darbinieces) . Diemžēl ar to saskāros arī es. Aiz aizvērtām durvīm man tika draudēts, kad iesniedzu atlūgumu. Ikdienā (pēc atlūguma iesniegšanas) pret mani tika vērsta nepamatota agresija, arī citām kolēğēm nācās ar šo saskarties. Bieži pēc one on one meetings meitenes sūdzējās par mobingu. Diemžēl biju...
SEB Banka - Nepiedāvā vēlamo internetbankas autentifikācijas līdzekli
Daudzus gadus izmantoju kodu kalkulatoru "digipass 270" autentifikācijai seb internetbankā. Tas ir ļoti kompakts un ērts autentifikācijas līdzeklis, ko man izsniedza seb banka. Tagad (2024. Gadā) kodu kalkulatora baterija sāka iet uz beigām. Atnācu uz seb bankas klientu centru, lai nomainītu ierīci pret citu, analoģisku (gribēju tieši tādu pašu modeli) . Bet izrādījās, ka seb banka vairs nepiedāvā "digipass 270" saviem klientiem. Vietā viņi piedāvāja tikai "digipass 260", kam ir krietni...
SEB Banka - Viltus atalgojums valancēs
Sveiki! Vēlos brīdīnāt cilvēkus, kas apsver pieteikties darbā SEB global services. CVLV norādītie atalgojuma ciparu augšējā robeža nav sasniedzama. Ja vakancē norādīts 1300-2300, tad maksimums jūs varat cerēt uz 1800 piedāvājumu. Katrā gadījumā, ja esat latviešu vīrietis ar 5 gadu pieredzi nozarē. Varbūt, ja esat krievu tautības sieviete, tad arī jums piedāvās vairāk. Un jā, neskatoties uz to, ka telefona intervijā jūs norādat vēlamo summu, jūs tāpat tiksiet nākamajā intervijas kārtā, kuras beigās jums norāds, ka pa daudz sagribējāt.
SEB Banka - Slikts serviss
Saņemot epastu no Seb bankas [slēpt]@seb.lv ceturtdien. , 19. Oktobris. 10: 36. Seb bankas atbilde: labdien! Atbildot uz jūsu vēstuli un veicot it izpēti, informējam, ka šobrīd nav novērotas tehniskas problēmas, pieslēdzoties internetbankas atjaunotajai versijai. Mana atbide: ekrānuzņēmumi tika veikti no 18.10.2023. Līdz 19.10.2023. Oktobris. Ekrānuzņēmumi ir zemāk norādīti. Lūgums, nemelojiet, ka nav novērotas tehniskas problēmas! Seb bankas atbilde: aicinām, pārlūkprogrammai kuru...
SEB Banka - Slikts serviss, krāpšana
Uzskaitot naudu uz mobilly aplikāciju caur karti, mobilly aplikācijā uzradīja kļūdu un nauda neienāca, taču nauda tika rezervēta no bankas konta. Sazinājos ar mobily un man paziņoja, ka neko nav saņēmuši un bankai ir jāatgriež nauda. Seb bankā veicu "apstrīdēt darījumu", kā man ieteica, taču rezervētā nauda aizgāja tālāk. Pagājis ir mēnesis un atbildes nav nekādas. Mobilly aplikācijā tās naudas nav. Kur tad viņa aizgāja? Rodas jautājums tāds. Nevienam neiesaku izmantot Seb. Bieži arī kļūdas ar...
SEB Banka - Slikta attieksme
Bankomātā iemaksājot nauda, tā nenonāca kontā, bankomāts saplīsa. Attieksme no darbiniekiem nebija patīkama, situācija rada paniku, bet palīdzēt neviens nevar, jo vajag pierakstu, bet apskaidrot vai fiksēt doto problēmu negrib, dzen ārā, it kā banka būtu pilna. Darbiniekiem ir jāsaprot, ka tā ir viņu vaina un jārisina, nevis jādzen prom.
SEB Banka - Slikts serviss
Vēlējos iegadāties maju bet neka! - finanses apmierina manas darbinieks Saka ka būs ok piesakos mājas novērtēšanu summa ir ok bet beigās pašai bankai nepatīk mājas stāvoklis kaut vai novērtēšanas summa ir lielāka nekā mēs ņemam kredītu ka tas var būt!
SEB Banka - Briesmīgs serviss
Es rakstīšu sūdzību par jūsu darbinieci, kas manuprāt jau otro reizi izturas ļoti nekompetenti un vēlos, lai Seb banka man atgriež visus izdevumus, kas radušies ar jaunas kartes pasūtīšanu. Pirms nedēļas es un manu bērnu tēvs un viņa advokāts satikāmies Rīdzenes filiālē lai noformētu jaunu kontu, kurā viņš ievietotu līdzekļus un es tos varētu pārskatāmi tērēt. Vairākkārt jūsu darbiniece sniedza neprecīzu informāciju par šo vienkāršo transakciju, sauca manu bērnu tēvu par manu vīru un vēl...
SEB Banka - Apkalpošanas kultūra
Āgenskalna filiāles durvis ir slēgtas. Klientam, kurš atnācis agrāk par pieraksta laiku (ierasties minūti minūtē ir sarežģīti tiklab ar privāto, kā ar personīgo transportu) , ir jāgaida priekštelpā, cauri stikla durvīm vērojot pilnīgi tukšu iekštelpu ar apmeklētājiem domātām mēbelēm. Tā nostāvēju 15 min. Izrādās, vajadzējis pieklauvēt!
SEB Banka - Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu
Kādus 10 gadus atpakaļ varēju vienkārši saņemt apkalpošanu telefoniski kādā pusstundu laikā, bet klātienē jebkurā filiālā visvairāk stundas laikā. Tagad telefonā gaida Rindā, pēc tam viņu pārtrauc gaidīšanu un Saka, ka "jums pārzvanīs 3 stundu laikā", un pārzvana pēc 8 stundām (darbdiena beigās) . Un lai saņemtu apkalpošanu klātiene jāgaida Rindā 3 nedēļās. Tāda sajuta, ka Seb Monoplijas dēļ atļāva sev degradēt, un joprojām viņi ņem nozīmīgo naudu vienkārši par to ka man pie viņiem ir kont...
SEB Banka - krapšana
Labdien, takā jūs nevar sazvanīt, sūdzēšu jūs tiesā. Sakarā ar to ka Karina Zusmane 050601-21588 no mana personīga konta tika ieturēta tiesas izpildītajam par labu, jūsu filiāle pārkāpa cilvēk procesa likumā 596p,līdz ar ko ir pārkaptas manas tiesības, jūs no mana konta pārskaitījāt invalitātes naudu tiesas izpilditājam uz ko jums nebija tiesības. 28981128 mans kontakt info. Vai nu būšu spiesta sūdzēties Eiropas cilvēku aizsardzības tiesā, ka bez manas ziņas tiek no mana privāta konta zagta nauda.
SEB Banka - Slikts serviss
Pieteicu vizīti Seb bankā lai atvērtu internetbanku, viss it kā kārtībā, atnāca īsziņa: “14.30 gaidīsim jūs pie Talsu filiāles ieejas ….. ” pie ieejas! Esmu klāt jau laicīgi, vienam vīrietim arī vizīte šajā pašā laikā, abi gaidām pie ieejas. Tā arī gaidījām līdz darba laika beigām (15.00) un neviens iekšā neiesauca. Varbūt vajadzēja iet iekšā pašiem, bet nu tad nevajag īsziņā rakstīt, ka gaidīs mani pie ieejas.
SEB Banka - Neviens no konsultantiem neatbildēja 25 minūšu laikā
Seb bankomāts aizturēja karti, izsniedza čeku ar kodu kurš jānosauc, kad zvana uz banku. Zvanīju pirmo reizi. Teica, ka visi konsultanti ir aizņemti un gaidīšana var aizņemt 15 minūtes, zvanīju otrreiz, atkal tas pats, bet gaidīšana var aiznemt6jau 20 minūtes. Gaidīju 25 minūtes, un atbildi tā arī nesaņēmu. Uzrakstīju viņu virtuālajam konsultantam, bet tas tik Saka, ka nesaprata jautājumu. Rakstīju ziņojumu oficiālajā Seb mājaslapā, un viņi teica, ka atbildi sniegšot 5 darba dienu laikā. Man nedēļa bez naudas jādzīvo tagad? Vizīte uz banku arī ir piesakāma tikai uz tālajiem datumiem.
РешеноSEB Banka - Slikts servis , naudas neatgriezsana
Sveiki neiesaku izmantot seb . Bankomats norij naudu 100 eiro veicot iemaksu . Tad sola lidz 5 dienam tikt gala un atgriezt ,bet neka . Pats bankomats jau nakamaja diena stradaja . Tad pagaja 7 dienas sazvaniju saku lamaties atgrieza man 50 no tiem 100 . Itka vienu banknoti aparats nav atpazinis un tiks gala nakamas dienas vakara vai velakais aiznakamas dienas rita , bet atkal neka . Katrureiz tik marine un marine kautkadas parbaudes utt . Kadas parbaudes ja cits cilveks mana klatbutne iznem...
SEB Banka - Bankomāts neatdeva naudu
Aizbraucu uzlikt uz kartes naudu un bankomāts, neuzskaitīja un neatgrieza. Piezvanot uz centrāli paskaidroja 14dienas gaidiet un tad atgriezīs. Ja bankomāts ir izdarījis kļūdu, tad jūsu pienākums ir to novērst tajā pašā dienā, nevis likt man gaidīt. Un vēl pasakot, turpmāk skaitiet cik jūs liekat iekšā. Uzskatu, ka sadarbība ar šo banku man būs beigusies.