SEB Banka - Slikts serviss
Esmu SEB kliente jau vairāk 15 gadus, piešķirts pat Zemta klienta statuss (kura jēgu un kaut kādas priekšrocības gan neesmu pagaidām manījusi). Iekritu viena negodīga tirgotāja shēmā, kas patiesos darījumu un maksu nosacījumus maskē maziem burtiem kaut kur e-pastu pašās beigās, pienācīgi nebrīdinot un pārkāpjot visas EU regulas, saglabāja manas kartes datus un novilka 170 EUR automātisko maksājumu. SEB bankas retorika un tonis komunikācijā par šo atgadījumu tikai un vienīgi ar e-pastu starpniecību "nav mūsu problēma, pati muļķe un idiote", mīļākais citāts no visas sarakstes: "Ja Jums nav pieteikošas zināšanas vai prasmes, lai to izvērtētu, tad iesakam atturēties no kartes datu reģistrācijas šādā mājas lapā". Atbalsts 0, kādi ieteikumi par preventīviem pasākumiem, lai šāda situācija neatkārtojas 0 (lai gan parasti esmu ļoti uzmanīga ar visādām abonēšanas maksām, plāniem u.tml., šajā gadījumā tirgotājam viltīga un atstrādāta shēma, uz kuru iekrīt tūkstošiem cilvēku, spriežot pēc reddit, trustpilot un facebook forumiem). Baigi žēl, jau tā škrobe par pazaudēto naudu, vēl bankas attieksme un tonis visam pa virsu kā "ķirsītis". Drošāk un jēgpilnāk būtu glabāt naudu zeķē zem matrača, nevis šajā iestādē. Iešu mainīt banku, ar cerību, ka kaut kur tas zelta klientu serviss mazliet labāks...eh.
Добавить комментарий