SEB Banka - Krāpšana
Uzķēros uz krāpniekiem, ievadīju kartes datus un ar smartID apstiprināju darījumu 2,35€ vērtībā. Pēc 3 dienām kontā pamanu darījumu statusā "rezervēts" 49,99€ vērtībā, bez manas ziņas. Uz lūgumu apstādināt transakciju darbinieks atsaka, saucot krāpnieku par tirgotāju, bet klienta rīcību par absurdu, kaut teorētiski būtu iespēja apturēt darījumu.
Комментарии (1)
Man, kā bijušajam SEB klientam, savajadzējās izziņu ka mans konts ir slēgts. Griezos tuvākajā SEB filiālē. Jā, varam izsniegt, bet tas ir maksas pakalpojums. Es piekrītu samaksāt tos 12 eur par pakalpojumu. Bet radās ''sīka'' problēmiņa, filiālē nevar norēķināties skaidrā naudā. Man tajā brīdī nebija ne citas bankas konta, ne bankas norēķinu karte. Kā man to izdarīt? Iet kādam diedelēt lai samaksā manā vietā? Jūs ko, tas ir nopietni ?
Bankā nevar norēķināties skaidrā naudā ? Tikai nesmīdiniet, ka tādā veidā cīnaties pret ēnu ekonomiku. Man taču tāpat bija jāuzrāda personu apliecinošs dokuments kuru jūs iereģistrējiet savā sistēmā.