SEB Banka - Krāpšana
Nezinu vai esmu vienīgais ar kautko šādu, bet stāsts ir tāds. Iegāju savā bankā (SEB) un redzu man ir novilkta nopietna summa. Uzreiz saprotu ka mana karte kkur ir nopludināta.
Labi, nobloķēju, un iesniedzu tam "pirkumam" rezervācijas atcelšanu. Nerunāšu cik padebīli tas viss ir bet ok.
Pēctam skatos kur tad tā nauda ir aizgājusi. Un tad man paveras kautkas interesnats. Nosaukums ir kautkāds savienojums starp diviem īstiem uņēmumiem. Saprotami ka tas ir vienkārši kautkāds krāpnieku konts izveidots. Labi naudu es vairs neredzēšu, un ganjau lidz krievijai jau nonākusi.
Bet jautājums man "SEB", kā tas strādā, kad es pērku lietas internetā un ievadu savus kartes datus, man vienmēr, UZSVERU VIENMĒR, jautā apstriprināt pirkumu ar SMART-ID, vienalga kas tas būtu. Bet šim pirkumam to vispār nevajag ja?
Nu tad es arī iešu taisīt Offshore uzņēmumus, un vadīšu zakto karšu datus tur, un sūkšu visu nauda arā no cilvēkiem.
Man ir aizdomas, ka tie krāpnieki, izveidoja google play store kautkādu programmu kas ir par maksu un tur sebs nejautā vai tas ir krāpniecisks vai ne, jo tas taču no Googles :D
Комментарии (2)
Šeit nav nekāda sakara ar SEB banku – problēma ir tikai tā, ka jūsu kartes dati tika nozagti kaut kur citur. 3D Secure darbojas tikai Eiropā, bet ir daudz maksājumu sistēmu, kur no mūsu kartēm var nolasīt naudu bez papildu pārbaudes… tāpēc banka šeit nav pie vainas. Reklamācijas process parasti notiek 55 darba dienu laikā – man, piemēram, banka Citadele atgrieza nozagtos vairāk nekā 2500 EUR jau 6 dienas pēc iesnieguma.
"mūsu kartēm var nolasīt naudu bez papildu pārbaudes", tā nav problēma? :)