Rīgas Satiksme - Kavēju darbu
Šorīt, 07.06.18. 14.trolejbuss, kurš atiet no sākumpunkta Mežciems, savā nākamajā pieturā Slimnīca Gaiļezers transportam jāierodas bija 6:19 trolejbuss ierodas 4min par ātru.
Es rēķinos ar laiku cikos man jāierodas pieturā, šī ir jau kāda trešā reize kad tā notiek. Agrāk tā nebija.
Cilvēki no rītiem tver katru minūti, lai spētu uzsākt savu darba dienu, un nē, viņš tur nestāvēja, no attāluma tikai novēroju kā mans transports aizbrauc..
gribu, lai tiek sasniegts šis transporta vadītājs.
Es saprotu, ka var kavēties kādreiz satiksmes dēļ utt, bet nepacietīgais šoferis šai laika posmā nemaz neiekļūst nekādos sastrēgumos, ticu, ka neesmu vienīgā, kurš kavē šī vadītāja dēļ, jo jāgaida nākamais transports.
No Jums @Rigassatiksme pat atbildi droši vien nevar sagaidīt.
Комментарии (12)
Varbūt tomēr atnākt uz pieturu atrak?!
Tieši tā, atnāciet uz pieturu 5 min ātrāk! Par ļaunu nenāks.
Nesaprotu, šos dīvaiņus, kuri savās problēmās vienmēr vaino citus.
Es toties nesaprotu, tos dīvaiņus, kuri uzskata, ka saraksts ir paredzēts tikai kā lasāmviela, gaidot transportu.
Rakstīt sūdzības jūs laiku atrodat, bet uz pieturu 4 min ātrāk atnākt nevarat.
Un kādā veidā tas maina faktu, ka transports neievēro sarakstu?
Sastrēguma stundās šiem sarakstiem ir drīzāk informatīvs saturs, arī augstāk minētais trolejbuss visticamāk neieradās par ātru, bet bija vēl iepriekšējais sarakstā un vienkārši kavēja, tā ir tāda kā pašsaprotama lieta, tas, ka autore nejēdz pareizi plānot savu laiku nav sabiedriskā transporta problēma.
Protams, uz dzīves fona 4min šķiet smieklīgas, bet darbs mani negaidīs, jo autovadītājs neievēro laiku. Kāpēc man turpmāk būtu jāpārkārto rīta laiks, ja ir elementari vaditajam jāpagaida savs izbraukšanas laiks.
''Kāpēc man turpmāk būtu jāpārkārto rīta laiks''
Elementāri, lai nebūtu jākavē darbs, tāpat kā tērējat savu laiku šeit, sūdzības var iesniegt arī Rīgas satiksmei tiešā veidā.
Daini, es ar šo transportu kursēju katru savu darba dienu, un NĒ, tas nav iepriekšējais, kurš kavē, viņš vienkārši izbrauc par ātru. Šorīt pieturā, mēs, 3 cilvēki, gaidījām nākamo, jo tas aizbrauca.
Un tur jau ir tā lieta, Daini, ka es savu laiku plānoju, parasti arī ierodos kādas 2min pirms izbrauksanas.
Šī sūdzība ir par to, lai tas sasniegtu transporta vadītāju un ierastos sev paredzētā laikā. Tik agri no rītiem visi cilvēki dodas uz konkrētu transportu, rēķinos ar to, cikos viņi nokļūs sev paredzētajā pieturā.
Un jā, tā ir sabiedriskā transporta vadītāja vaina.
Rīgas Satiksme.
Iesaku tomēr zvanīt uz Rīgas Satiksmi, nekā rakstīt šeit! Pati vairākas reizes zvanīju, un diezgan ātri ievieš kārtību! Manā gadījumā bija līdz nedēļai, parasti ir mēneša laikā!
Diemžēl, Daini, dažiem cilvēkiem ir jāstrādā un viņi ir spiesti izmantot sabiedrisko transportu nokļūšanai uz darbu. Ja vēl nepamanīji, tad sūdzības autore uz darbu tajā laikā, kad tu vēl saldi guli un tik agri no rīta katrai minūtei ir nozīme. Tikai sēžot cauru dienu pie datora, to tiešām ir ļoti grūti saprast. Pārmaiņas pēc būtu pamēģinājis arī pats pastrādāt, un pavizināties ar Rīgas sabiedrisko transportu - 1 brauciens EUR 1,15 un tad varētu rakstīt pats tādas sūdzības, ka mati slietos gaisā.
Проверьте лучше расписание . На остановке Гайльэзерс 14 троллейбус должен быть не в 6:19 , а в 6:15. Это первое. И если Вы говорите , что он приехал на 4 минуты раньше , значит он отъехал на 4 минуты раньше от конечки ? Это невозможно. Поверьте , нас штрафуют за каждую минуту опережения. Диспетчер ставит " брак " и сразу энная сумма на фиг , да и по Rigas acs следят . Так что либо Вы лукавите , либо не правильно смотрите расписание. Во вторых -водитель едет не по Вашим часам , а по тем , что установлены на борту троллейбуса.