Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Šorīt 13. Augustā, speciāli agrāk dodoties uz staciju, lai iegādātos mēnešbiļeti nevarēju to izdarīt. Biļešu kasē man atsaka pakalpojumu, minot, ka printeris nestrādā un tehnika ir tik nolietojusies un veca, ka neko nevar izdarīt. Tad kāpēc rodas šāda situācija, vai tiešām pasažieru vilciens nevar nodrošināt labu servisu? ! Varbūt vajag apmācīt darbiniekus ar kārtridžu maiņu! Tagad esmu iegādājusies biļeti dārgāk un tērējusi savu laiku ierodoties stacijā ātrāk nekā paredzēts. Ir taču 21. Gadsmits!
Комментарии (3)
Ir arī citas kases
Ko jūs tur pa nakti trakojāt un rijāt? Par vēl kādu sūdzību uzraksīsiet?
Darbiniekus apmācīt nomainīt - comon... ir aizdomas, ka tirgū strādājat. Ir lieluzņēmumi, kur to darbinieks pat gribēdams nevar izdarīt un jāgaida IT speciālists, kas to izdarīs. Un te darbinieks var kaut vai ar miežugraudu acīs sēdēt un neko izdarīt.
Labs, tad te cilvēki sūdzas ka kompānijas spiež darit darbus kas nav viņu darba aprakstā, bet šeit lūdz apmācīt darbiniekus darīt tieši to kas nav viņu darba aprakstā. Kas jums vainas tautieši? Tiešām tik aprobežoti domāšanā esiet?