Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Šorīt 13. Augustā, speciāli agrāk dodoties uz staciju, lai iegādātos mēnešbiļeti nevarēju to izdarīt. Biļešu kasē man atsaka pakalpojumu, minot, ka printeris nestrādā un tehnika ir tik nolietojusies un veca, ka neko nevar izdarīt. Tad kāpēc rodas šāda situācija, vai tiešām pasažieru vilciens nevar nodrošināt labu servisu? ! Varbūt vajag apmācīt darbiniekus ar kārtridžu maiņu! Tagad esmu iegādājusies biļeti dārgāk un tērējusi savu laiku ierodoties stacijā ātrāk nekā paredzēts. Ir taču 21. Gadsmits!

13.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (3)

M Mego izmeklētājs 13.08.2019

Ir arī citas kases

Ventilators 13.08.2019

Ko jūs tur pa nakti trakojāt un rijāt? Par vēl kādu sūdzību uzraksīsiet?

Darbiniekus apmācīt nomainīt - comon... ir aizdomas, ka tirgū strādājat. Ir lieluzņēmumi, kur to darbinieks pat gribēdams nevar izdarīt un jāgaida IT speciālists, kas to izdarīs. Un te darbinieks var kaut vai ar miežugraudu acīs sēdēt un neko izdarīt.

N Noboby 13.08.2019

Labs, tad te cilvēki sūdzas ka kompānijas spiež darit darbus kas nav viņu darba aprakstā, bet šeit lūdz apmācīt darbiniekus darīt tieši to kas nav viņu darba aprakstā. Kas jums vainas tautieši? Tiešām tik aprobežoti domāšanā esiet?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы