Pasažieru vilciens - Krāpšana
Pasažieru vilciens konduktori izmanto dzelzceļnieku apliecības, lai braukātu pa blatu, piemēram uz jūru atpūsties, vai arī uz valku sēnes lasīt, kāpēc nodokļu maksātājiem būtu jāmaksā vai jādot dotācijas, lai konduktori it sevišķi vecās pensionāres un šitie vecie revizori, kuri vispār reāli nav vajadzīgi, skerde nodokļu naudu un braukā, savas brīvdienas atpūsties, kamēr cilvēki maksā miljardus eiro, kase pērkot biļetes, kuras ir ļoti dārgas, ka zelta vērtība, kaut kā nestimejas kopā, vai arī pasažieru vilciena valde nedara neko lietas labā, saņem uz kontu miljonus un atpūšas spa un Havaju salās!
Комментарии (10)
#vissirslikti...
cik noprotams, patiešām dārgas biļetes jūs mūžā redzējis neesat
Kāda jums daļa kā pārvietojas Pasažieru vilciens darbinieki?
Pasažieru vilciens darbinieki izmanto darba apliecību tikai braucieniem no darba uz mājām un no mājām uz darbu, bet citos laikos pērk biļetes tāpat kā jebkurš pasažieris. Tāda prakse tiek izmantota visās Eiropas savienības valstīs. Pat ja arī brauktu visu laiku bez maksas, tad uzskatu, ka Pasažieru vilciens darbinieki ir pelnījuši savā transportā pārvietoties bez maksas. Gribat arī braukt bez maksas, nāciet strādāt par konduktoru un arī Jūs varēsiet braukt bez maksas!
Kas attiecas par biļešu cenām, tad Jūs vēl neesat redzējuši dārgas biļetes. Nevienā Eiropas valstī, izņemot Latviju, Jūs par 2,90 nevarēsiet nobraukt 100 km! Piemēram Šveicē brauciens starp divām pieturām maksā 7 EUR, Vācijā brauciens vienas pieturas robežās maksā 3,50 EUR!
Latvijā no Rīgas līdz Jelgavai maksā ap 2€, tajā pašā laikā tādas pašas distances brauciens Hollandē ir 20€. Minimālā alga nav 4000€ lai tas būtu salīdzinoši
Vilciena biļete līdz Jelgavai maksā 1,90 EUR
Vācijā par vilciena biļeti 43 km attālumam maksā 7,50 EUR.
Nav gan. Beidz melot. Esmu braucis vairrākkārt no Amsterdam uz Nijmegen (kkur 160km +/-) un biļete ir ap 16-18 eur.
Ejiet strādāt par konduktoru a/s "Pasažieru vilciens"!
Būs Jums bezmaksas braucieni pa dzelzceļu, sociālās garantijas, apdrošināšana, visi nodokļi nomaksāti.
Darba laiks summētais, vidēji 12-15 naktis nakšņosiet ārpus mājas, 2% piemaksa par iekasētām biļetēm un 50% par iekasēto papildmaksu.
Vidēji 4-5 brīvdienas mēnesī jebkurā mēneša dienā. Svētku dienās darba apmaksa dubultā. Celšanās uz darbu jebkurā diennakts laikā sākot no 3:30 naktī un gulēt arī tiksiet jebkurā diennakts laikā . Pēdējie gulēt iet 1:20 naktī. Nakts atpūta vidēji 4-7 stundas, atkarībā kur nakšņojat!
Lūdzu!
Pasažieru vilciens visu laiku aicina darbā konduktorus!
Jā, aizmirsu pieminēt - visu laiku būsiet cilvēkos, komunicēsiet ar patīkamiem un nepatīkamiem cilvēkiem. Būs arī tādi " Мне только одну остановочку".
Dabūsiet pāris sūdzības no kāda, kas slikti gulējis vai nav dabūjis no sievas un jūs ne tādā tonī ar viņu runājāt vai ne tā pasmaidījāt, vai ne tā paskatījāties!
Vienam būs auksti, citam būs karsti, jā un arī logus jums vajadzēs pašiem vērt vaļā un ciet, jo mūsdienu pasažieri jau vairs nav spējīgi pat paši logu atvērt vai aizvērt!
Tas viss no maniem novērojumiem, jo vilcienus izmantoju jau 25 gadus un esmu daudz saskatījies!
1) viņi nebrauc par nodokļu maksātāju naudu
2) tas ir kā uzņēmuma bonuss pie algas, kura ir niecīga
3) biļetes pie mums maksā tiešām kapeikas un es brīnos, kā PV spēj visus galus savilkt kopā.
Šeit var piekrist tiem ,kuri atbalsta to, ka dzelzceļa darbinieki saņem savu bezmaksas braukšanu. Man personīgi pat nav žēl, jo ik pa laikam uzmetot aci tiem sludinājumiem šur tur, tad algas nekādas lielās, bet kā lojalitāte pret darbiniekiem no uzņēmuma tas ir bezmaksas pārvietošanās. Mazs ,bet pietiekams bonusiņš pie pamatalgas.
Sanāk tā ,ka cilvēks savas skaudības pēc piekasās lietai ,kas ir pašsaprotama daudzos šādos uzņēmumos , un ne tikai Latvijā. Tādā ziņā tiešām jābrīnās, jo vilciens, kā transporta līdzeklis kā tāds Latvijā patreiz ir viens no lētākajiem. Ja cilvēks kunkst par tām biļetītēm, tad ieteiktu tomēr kaut nedaudz pašu PV mājaslapu pabakstīt. Patreiz jau ar mobilajām aplikācijām par 5% lētāk var biļeti nopirkt kā kasē. Ja čīkstulis neprot dzīvot, tad nepratīs arī, ja kartru mēnesi saņems 5000 naudiņas.
Piebildīšu - nedomāju ,ka ārpus darba tie paši konduktori vai darbinieki tā dzenās ar tiem vilcieniem braukt, ja pieņem faktu, ka tie vagoni jau darba laikā atskatīti.
Skauž, ka konduktore atpusas?