Nordeka - Slikts serviss
Sveicināti! Vēlējos izstāstīt par situāciju reisā Rīga - Ropaži, 22: 10, kurš iziet no ratnieku ielas, 21 jūlijā. Šajā reisā vadītājam nestrādāja biļešu termināls, kam nu sanāca tā biļete un kam nē, nezinu vai termināļa vaina, vai vadītājs nemācēja ar viņu rīkoties, bet biļetes kam bija, kam nebija. Līdz ar to vadītājs bija nesavaldīgs un izturējās ar necieņu pret pasažieriem. Tā, piemēram, šajā reisā brauca sieviete, kura kāpa ārā tuvāk pie Ropažiem. Vadītājs viņai jautā vai viņai ir biļete. Sieviete augšējā krūšutēls kabatā izvelk biļeti un uzrāda vadītājam, bet, citēju vadītāja vārdus, "man nevajag jūsu naudu, bet nākamreiz es jūs neņemšu. " uz ko sieviete atbildēja: " jūs tādā tonī ar mani nerunājot, lai jums jauks vakars". Sieviete malacis. Bet vadītājs sāk attaisnoties, ka ir noguris un viņam jāmaksā no savas kabatas būs. Vadītāja necieņa pret pasažieru, kurš arī dodas mājās no darba naktī.
P. S. Vadītājs liela auguma ar brillēm, latvietis.
Ar cieņu reisa pasažieris.
Комментарии (2)
Vadītājs, kasieris, tehniskas ķibeles, pārstrāde - stress. Pa lielam tam vadītājam nekas nebūs, ir tādi kādi ir un ja atlaist, tad būs arī reisu mazāk.
Neiet runa par atlaišanu, bet gan par pieklājības normām. Un par audzināšanu. Sevi jāmāk kontrolēt saspringtās situācijās, tāpēc mēs esam cilvēki, lai to mācītos.