www.sudzibas.lv Nordeka Slikts serviss

Nordeka - Slikts serviss

Sveicināti! Vēlējos izstāstīt par situāciju reisā Rīga - Ropaži, 22: 10, kurš iziet no ratnieku ielas, 21 jūlijā. Šajā reisā vadītājam nestrādāja biļešu termināls, kam nu sanāca tā biļete un kam nē, nezinu vai termināļa vaina, vai vadītājs nemācēja ar viņu rīkoties, bet biļetes kam bija, kam nebija. Līdz ar to vadītājs bija nesavaldīgs un izturējās ar necieņu pret pasažieriem. Tā, piemēram, šajā reisā brauca sieviete, kura kāpa ārā tuvāk pie Ropažiem. Vadītājs viņai jautā vai viņai ir biļete. Sieviete augšējā krūšutēls kabatā izvelk biļeti un uzrāda vadītājam, bet, citēju vadītāja vārdus, "man nevajag jūsu naudu, bet nākamreiz es jūs neņemšu. " uz ko sieviete atbildēja: " jūs tādā tonī ar mani nerunājot, lai jums jauks vakars". Sieviete malacis. Bet vadītājs sāk attaisnoties, ka ir noguris un viņam jāmaksā no savas kabatas būs. Vadītāja necieņa pret pasažieru, kurš arī dodas mājās no darba naktī.

P. S. Vadītājs liela auguma ar brillēm, latvietis.

Ar cieņu reisa pasažieris.

24.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Комментарии (2)

Good Intentions 24.07.2024

Vadītājs, kasieris, tehniskas ķibeles, pārstrāde - stress. Pa lielam tam vadītājam nekas nebūs, ir tādi kādi ir un ja atlaist, tad būs arī reisu mazāk.

D Draugs112 24.07.2024

Neiet runa par atlaišanu, bet gan par pieklājības normām. Un par audzināšanu. Sevi jāmāk kontrolēt saspringtās situācijās, tāpēc mēs esam cilvēki, lai to mācītos.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы