Адрес: |
Aristida Briāna iela 6 Rīga Latvia - LV–1001 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67869866 |
Информация: | Latvijas Gāze ir viens no vadošajiem dabasgāzes piegādes un tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, kas nodrošina dabasgāzes piegādi gan mājsaimniecībām, gan uzņēmumiem. Uzņēmuma darbība aptver plašu dabasgāzes apgādes ķēdi, sākot no gāzes iepirkšanas līdz pat tās piegādei galapatērētājiem. Latvijas Gāze piedāvā šādas galvenās pakalpojumu grupas: Dabasgāzes piegāde: Uzņēmums nodrošina dabasgāzes piegādi dažādiem klientu segmentiem – mājsaimniecībām, komerciāliem un rūpnieciskiem patērētājiem. Tas ietver gāzes pārvadīšanu cauruļvados, tās uzglabāšanu un nodrošināšanu atbilstoši klientu vajadzībām. Tirdzniecība un klientu apkalpošana: Latvijas Gāze aktīvi darbojas dabasgāzes tirdzniecībā, piedāvājot elastīgus piegādes līgumus un konkurences spējīgas cenas. Uzņēmums sniedz arī klientu apkalpošanu, nodrošinot informāciju par gāzes piegādi, cenu piedāvājumiem un lietošanas jautājumiem. Gāzes tīklu uzturēšana un attīstība: Lai nodrošinātu drošu un uzticamu gāzes piegādi, Latvijas Gāze veic regulāru gāzes tīklu uzturēšanu un modernizāciju, kā arī plāno tālāko tīklu attīstību atbilstoši pieprasījuma un tehnoloģisko iespēju izmaiņām. Uzņēmums ir svarīgs spēlētājs Latvijas enerģētikas sektorā, veicinot dabasgāzes kā efektīva un videi draudzīga enerģijas avota izmantošanu. Latvijas Gāze turpina strādāt pie inovatīvu un ilgtspējīgu enerģijas risinājumu izstrādes, reaģējot uz mainīgajām tirgus vajadzībām un vides Latvijas Gāze ir viens no vadošajiem dabasgāzes piegādes un tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, kas nodrošina dabasgāzes piegādi gan mājsaimniecībām, gan uzņēmumiem. Uzņēmuma darbība aptver plašu dabasgāzes apgādes ķēdi, sākot no gāzes iepirkšanas līdz pat tās piegādei galapatērētājiem.
|
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:30 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги |
Социальные сети: |
Latvijas Gāze - Жалобы и отзывы
Latvijas gāze - плохой сервис
Центр обслуживания клиентов находится только в риге. Дозвониться невозможно (!) , на е-письма ответа тоже нет. Никакой вопрос решить невозможно. Автоответчик предупреждает о возможном ожидании 30 минут и сбрасывает звонок. Это полное пренебрежение и наплевательское отношение к нуждам клиента. Это в даугавпилсе нельзя решить вопросы, а что говорить о маленьких посёлках. В квартире газ не потребляется уже несколько месяцев. Прошу сделать перерасчёт. Но счета приходят регулярно. Как в системе ниппель: туда дуй, а обратно - ничего. Это очень не красиво, по меньшей мере.
Latvijas gāze - Krāpšana
Nekādi nav iespējams samaksāt rēķinu. Lg interneta lapa "uzkārusies", lapa neiet jau no 20 maija, kopš tur reģistrējos, jo lg pieprasīja reģistrēties. Un no bankas konta nevar jo esot abonenta numurs nepareizs. Interesanti gan, ko tad man atsūta paši nepareizu numuru. Droši vien tā dara, lai soda naudas pēc tam iekasētu. Mans abonenta numurs 34-252051
Latvijas gāze - Nepamatota maksa par pasta izdevumiem
Latvijas Gaze стала присылать счета по почте, включая в счёт услуги за почтовую пересылку. Позвонили, попросили присылать на электронную почту, прислали, но опять надо было почему-то оплачивать 0.83 цента за почтовые услуги. Когда мы возмутились, стали опять присылать в бумажном виде. Вопрос в том, разве это законно включать в счёт оплату почтовых услуг, если счёт приходит на электронный адрес? ! Я с этим ещё не сталкивалась. Ни один поставщик услуг не берёт денег за то, что присылает счета на электронную почту.
Latvijas gāze - Slikts serviss
Cik pretīga kompānija varbūt? Latvijas gāze ir gandrīz valsta kompānija un ar tik sliktu servisu... Vnk, kaut kāds bandītu kapitālisms... Mēs taču dzīvojam jau 21 gadsimta kur vis tik strauji attīstās.. Kāpēc man ka klientam jācīnās ar kompāniju lai sasniegtu adekvātus rezultātus? Kas tas par sistēmā gāzes skaitīšanai? Ne, nu nopietni? Vairākas dienas nevar sazvanīt kompāniju, kura visa Latvijai apgād gāzi? Kas par sviestu? Viena operatore uz vairāk nekā million klienten kura strīdas ar...
Latvijas gāze - Latvijas gāze - necieņa un vienaldzība pret klientiem
Steidzami bija jānoskaidro informācija par rēķinu, sazvanīt ir neiespējami, varbūt telefons norādīts tikai tāpat vien un nav cilvēku, kas atbild uz zvaniem. Ļoti slikta pieredze ar Latvijas gāzi, janvāra pašā sākumā nosūtīju konkrētu jautājumu ar konkrēta rēķina bildi un summu ko redzu viņu mājas lapā, un atbildi gaidīju! 22 dienas! Kad beidzot atbildi sagaidīju, sajūta, ka vispār jautājumi nav izlasīti, vienkārši uzrakstīts kaut kas vispārīgs, lai skaitītos atbildēts, tomēr rakstīju atbildi...
Latvijas gāze - Briesmīgs serviss
Tagad atbildēs uz e-pastiem 15 darba dienu laikā, kad es rakstīju bija 10, joprojām pēc vairāk nekā 20 dienām nav atbildēts, kauns par uzņēmumu, vadību un cilvēkiem, kas atbild uz e-pastiem un sēž pie telefona, kuru tiešām nekad nevar sazvanīt ne rītā, ne pa dienu, ne vakarā, ne brīvdienās, tiešām kompānijas attieksme ir briesmīga.
Latvijas gāze - Slikts serviss
Nav iespējams sazvanīt! Rēķini nenāk un sazvanīt nav iespējams! Atnāk tikai SMS ar paziņojumu, ka esmu nokavējis maksājumu. Bet kur ir rēķins? Kā lai nomaksāju, ja nezinu, cik jāmaksā?! Ja man vēl pierēķinās soda naudu, tad šo kompāniju gaidīs tiesu darbi par krāpniecību. Rēķinus nesūta, uz zvaniem neatbild un aprēķina mistiskas summas sms. Un vēl man jāmaksā par 40min gaidīšanu uz telefona sarunu.
Latvijas gāze - Nav servisa vispār!
Vnk šaumas, kāda jēga rakstīt klientu servisa info telefona numuru, ja nekad nevar sazvanīt, nu tiešām nekad jau 2 nedēļas dien dienā zvanos pa 20-30 min visādos laikos neviens pat nav pacēlis pa šīm 2 nedēļām, normāls uzņēmums. Uzrakstīju epastu ar 2 jautājumiem, šādi viņi atbildēja ; paldies, ka sazinājies ar Latvijas gāze! Atbildi sniegsim ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā. Aicinām izmantot mūsu pakalpojumus digitāli, mājaslapā un klientu portālā. 10 darba dienu laikā atbildēs, jūs filmai...
Latvijas gāze - Плохой сервис
Звонила сегодня, просят ждать больше 5 мин. В итоге, через 8 мин, говорят, если хотите чтоб вам перезвонили, нажать на 0. После нажатия, говорят, что с вами свяжуться в течении 3 дней. В феврале этого года, на чей-то комментарий Lg отвечало; - попрежнему активно работаем над развитием портала е-услуг. Сколько можно врать. Сайт когда открывается, он уже должен работать нормально. А на звонки, надо отвечать. За подключение по 2 евро берут, хотя газ подключен ещё в 1982 году в моём доме. А теперь...
Latvijas gāze - Slikts apkalpošanas serviss
Latvijas gāzi nav iespējams sazvanīt lai noslēgtu jaunu pakalpojuma līgumu personīgi es mēģināju ar viņiem sazināties 40min, tā arī nesagaidījis atbildi izlēmu doties pie viņu konkurentiem kuri man ar vislielāko prieku pieslēdza pakalpojumu, nu varu teikt tikai vienu ar šādu klientu apkalpošanas servisu tālu netikt un nenoturēties ilgi.
Latvijas gāze - Обслуживание
Отвратительный сервис, обслуживания клиентов, точнее его полное отсутствие. До этой канторы не дозвониться на протяжении 4 месяцев. На почту они не отвечают, звонки постоянно в ожидании. Их новый, улучшенный портал (гори он в аду) не работает вообще. То есть раньше через свой и-банк я могла оплатить счета, сейчас он просит зарегистрироваться, это естественно не получается, каждый раз сайт выдает ошибку. Это замкнутый круг какой-то. Не связывайтесь с ними, поберегите нервы.
Latvijas gāze - Nereaģē uz klientu vēstulēm
It kā uzlabotais klientu portāls jau pusgadu neatļauj ielogoties. Saprotams, līdz ar to nav nekādas info ne par maksājumiem, ne skaitītāju rādījumiem. Lai risinātu problēmu jau 2x rakstīju uz Lg norādīto e-pastu, nosūtīju pieteikumu. Abas reizes saņēmu pieklājīgu atbildi - atbildēsim jums ne vēlāk kā 10 dienu laikā... Atbildes nav. Manuprāt ļoti slikts serviss...
Latvijas gāze - Latvijas Gāze - komunikācijas problēmas un nepārdomāti darbi.
Latvijas gāze, jeb sadales sistēmas operators gaso, šodien 22. Decembrī (apkures sezonas laikā) ieplānoja remontdarbus, kā rezultātā notika avārija un lielākā daļa Salaspils palika bez gāzes. Tā kā diezgan daudz Salaspils iedzīvotāju apkurei un ūdens uzsildīšanai izmanto gāzes katlus, ziemas vidū šie iedzīvotāji palika bez apkures uz ilgu laiku. Viss ir saprotams, avārija ir avārija, bet remontdarbus ir jāplāno ārpus apkures sezonas. No uzņēmuma puses klients nekā netiek informēts par...
Latvijas gāze - Slikts servis
Latvijas gāze! Sazvanīt jūs nav iespējams! Zvanu un gaidu atbildi apmēram 25 min! Nav atbildes ne latviešu ne krievu valoda.. Interesanti vajmaksa ari būs paņemta par to ko nesaņēmu? Tātad gribu teikt ka apkalpošanas kvalitāte ļoto, ļoti slikta. Gribēju iegadāties jaunu gāzes plīti un sarunāt meistaru lai pievieno. Laikam labāk nopirkt elektrisko un vispār atteikties no Latvijas gāzes pakalpojumiem.
Latvijas gāze - Krāpšana
Uzmanību! Piedzen neesošus, izdomātus parādus. 4 gadus tika noslēgts līgums ar Latvijas gāzi, jau pēc viena gada līgums tika lauzts, jo tika mainīta adrese. Visas saistības tika nokārtotas - visi maksājumi pieprasītie nomaksāti! Pēc pāris Mēnešiem - tika izdomāts parāds. Pēc sarunas un dokumentu pārbaudes Latvijas gāzes darbiniece atvainojās un teica, ka viss esot kārtībā. 2020. Gada pavasarī saņemu inkaso! Par parāda esamību! Sazvanīt šo iestādi nav iespējams! Esiet uzmanīgi! Latvenergo arī piedāvā gāzes piegādi. Neizvēlieties Latvijas gāzi!
Latvijas gāze - Не возможно дозвониться. Полная безответственность
Ждём на телефонной лини по 20 минут слушая их дебильную музыку потом тебе говорят "вас не слышно говорите" и так проходит бесконечно дозвонится до них невозможна... И насколько знаю единственная организация с платным информационным номером... Была бы возможность поставить отрицательную оценку с радостью бы поставил... А причина совсем не банальная. Умер собственник в наследство ещё не вступили а они уже требуют перезаключить договор... И как быть куда обращаться... П. С. На скрине 2 раз уже звонил и ожидал 10 минут...
Latvijas gāze - Neadekvātas zvanu cenas
Pazvanīju uz viņu telefona numuru 1855, 7min gaidīju rindā (tas protams maksā), kopā telefona saruna bija 32min un tas viss maksāja 6.40. Vismaz būtu pirms tam devuši ziņu, ka šis pakalpojums maksā nieri, nekādā gadījumā nezvaniet uz šo numuru
Latvijas gāze - Krāpšana, slikta attieksme pret klientiem.
Labdien. Skatos ka problēmas ar “Latvijas gāzi” ir diezgan aktuāla tēma iekš Sūdzības.Lv. Tad nu stāsts ir par to ka vēl joprojām situācija nav mainījusies. Nopērkot dzīvokli rēķinājos ar to ka būs nepieciešams virtuves remonts, tākā vēl nebiju pārliecināts par to vai būs nepieciešama gāze, pārslēdzu līgumu uz savu vārdu (te nu ir mana kļūda, ar šo iestādi labāk neiesaistīties) . Ar iepriekšējiem īpašniekiem tika aizpildīts pieņemšanas/nodošanas akts, līdz ar to par tiek pārvilkta strīpa...
Latvijas gāze - krapsanas ar tarifa maksajumiem
Sveiki! Samaksāju 2019 g,3 jūnija jūsu noradito summu 11.54 eiro, bet 23.08.19. Atnāk vel maksājuma saistības 12.02 eiro, bet ikmēneša maksājums ir 3.80 eiro tad rodas jautājums pa ko ir jāmaksā tāda summa 11.54 ja pagāja tik 1 enesis un pa jūliju būtu jāmaksa 3,80 nevis 12.02 eiro. Tā tak ir tīrāka krāpšana. Ludzu pazvanāt 26528415 lai izrunātos, jo jūsu norādītajam telefonam pa 1 min. Savienojuma man jāmaksa o,20 eiro. Prieks parasta strādāja cilvēka tas ir pa daudz, bet prieks jumstas tas ir piliens jura. Paldies.
Latvijas gāze - Nereāli sazvanīt pa maksas nummuru 1855!
Esmu tiešām reāli dusmīgs un vīlies uz Дatvijas gāzes info tel nr 1855, jo to nav iespējams sazvanīt nevienā no darba laika stundām, kuras ir norādītas viņu mājas lapā! Var sēdēt pie klausules pus stundu un vienmēr visas līnijas ir aizņemtas, pilnīgi vienmēr! Vienalga vai rītā, vai pusdiens laikā, vai vakarā, līdz šim man nav izdevies viņus sazvanīt nekad! Un dumjākais jau ir tas ka tā ir maksas līnija - ha! Labs veids kā pelnīt papildus naudu, kura rezultātā tā pat nav iespējams sazvanīt! Kam vispār tāda info līnija ir domāta, ja nepilda funkciju!? Krāpnieki...