Latvijas gāze - Krāpšana, slikta attieksme pret klientiem.
Labdien.
Skatos ka problēmas ar “Latvijas gāzi” ir diezgan aktuāla tēma iekš Sūdzības.Lv.
Tad nu stāsts ir par to ka vēl joprojām situācija nav mainījusies.
Nopērkot dzīvokli rēķinājos ar to ka būs nepieciešams virtuves remonts, tākā vēl nebiju pārliecināts par to vai būs nepieciešama gāze, pārslēdzu līgumu uz savu vārdu (te nu ir mana kļūda, ar šo iestādi labāk neiesaistīties) . Ar iepriekšējiem īpašniekiem tika aizpildīts pieņemšanas/nodošanas akts, līdz ar to par tiek pārvilkta strīpa esošajai patērētajai gāzei.
Pienāca diena kad izdomāju atslēgt gāzi, tad nu zvanu uz viņu izcili slaveno vienīgo tālruna nummuru, protams, maksas. Klausulē atbild ka visi operatori ir aizņemti, tad nu gaidu 10 minūtes par kurām tiek piestādīts rēķins. Galu gala ilgāk negaidīju un ar operatoru nekāda saruna neizdevās. Atradu mājaslapa ka var pieteikt gāzes padeves pārtraukšanu. To arī izdarīju. Gāzi atslēdza, viss jauki.
Taču tad atnāk rēķins, kurā man tiek piestādīta naudas summa ko ir palikuši parādā iepriekšējie īpašnieki, ar loti īsu samaksas terminu. Rakstīju viniem ēpastā bet atbildes nekādas! Summa nav liela, ap 4 euro, bet tas nemaina lietas būtību.
Protams, nonācu pie secinājuma ka samaksāju viniem naudu ko uzskatu kā izkrāptu, jo gaidot vel ilgāk tiktu rēķināta soda nauda un zvanot un gaidot kad kāds klausulē atbildēs būtu vēl neizdevīgāk. Tad nu atstāšu šo ierakstu par pieminu par slikto pieredzi.
Jauku dienu!
Комментарии (2)
Nākamreiz e-pastā norādi līdz kuram datumam gaidi atbildi, jo tā viņiem ir jāsniedz
Этот вопрос нужно было решать с предыдущим владельцем перед подписанием акта сдачи-приёмки. Если вы подписали акт с задолженностью, она автоматически перешла к вам.