Latvijas gāze - Slikts serviss
Vairākas dienas mēģinu sazvanīt Latvijas Gāze. Zvanot uz tālr.67869866 Sola gaidīšanas laiku līdz 30. Min. Gaidīju vairāk, tā arī nesagaidīju. Tāda sajūta, ka neviens nevēlas atbildēt uz zvaniem. Esmu neapmierināta, ka nevaru saņem kvalitatīvo apkalpošanas servisu.
Labdien! Vēlamies atvainoties, ka Jums nav izdevies ar mums sazināties vēlamajā laikā.
Šobrīd klientu ienākošo jautājumu skaits par valsts piešķirtā atbalsta apmēru, par norēķinu veida maiņu un lielo klientu interesi jaunu līgumu slēgšanai ir radījis palielinātu ienākošo zvanu daudzumu, kas rada ilgāku gaidīšanas laiku savienojumam. Tā pat neatkarīgi no ienākošo zvanu skaita katram klientam veltām nedalītu uzmanību un kvalitāti piedāvātajos pakalpojumos. Saprotam, ka tas paildzina sarunas garumu, bet klientam sniegt padziļinātu skaidrojumu uz tā interesējošajiem jautājumiem ir mūsu prioritāte.
Aktīvi strādājam pie iekšējās uzņēmuma kapacitātes celšanas, piesaistot jaunus darbiniekus un attīstot attālinātos pakalpojumus dažādu jautājumu risināšanai. Darbinieku apmācībām esam pievērsušu pastiprinātu uzmanību, lai pēc iespējas ātrāk varam apkalpot visus klientu ienākošos zvanus.
Saprotam, ka situācijas skaidrojums nesniedz atbildes uz Jūsu interesējošajiem jautājumiem, tādēļ, aicinām primāri iepazīties ar pieejamo informāciju mūsu mājas lapā, kur esam apkopojuši svarīgāko par valsts atbalsta piešķiršanu, gan apkopojuši biežāk uzdotos klientu jautājumus (līguma noslēgšanu, norēķiniem, un citiem pakalpojumiem): https://lg.lv/majoklim
Ja atbildi uz savu jautājumu šajā sadaļā neizdodas gūt, aicinām to iesūtīt, izmantojot klientu portālu vai uz e-pastā [email protected].
Atvainojamies par radušos situāciju.
Комментарии (1)
Tu domā, ka esi vienīgā, kas viņiem tagad zvanās?