Dental Art

Dental Art SIA
Адрес: Andreja Saharova iela 20-38,
Rīga
Latvia - LV-1021
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67278933
+371 29207418
Информация: Dental Art Klinika

Krišjāņa Barona iela 20 ,
Rīga, LV-1011
Время работы: 9:00 - 21:00
9:00 - 21:00
9:00 - 21:00
9:00 - 21:00
9:00 - 21:00
9:00 - 16:00
закрыто
Категория: Здоровье / Медицина
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

5%
Жалобы
31
Разрешенные
0
C ответами
6
Посмотреть статистику

Dental Art - Жалобы и отзывы

Dental Art - Servisa nekāda

Servisa nekāda Biju pie higiēnistes, par speciālistes darbu teicamas atsauksmes, bet tas kas nāk komplektā no ''klientu apkalpošanas speciālistēm'' (it kā manā dzimšanas dienā) par viņu stilu, gramatikas kļūdām, attieksmi, nepieklājību utt mani pārliecināja atteikties no šī kantora, liktu - 999!

Dental Art - Slikts serviss, neiesaku

Slikts serviss, neiesaku Vēlējos apmeklēt šo klīniku, pirms tam izlasīju atsauksmes gan facebook, gan sudzibas.lv, tā kā bija ļoti daudz sliktu un negatīvu atsauksmju, komentāros pie uzņēmuma ierakstiem facebook pajautāju, vai uzlabojis klientu servisu un pakalpojumu sniegšanu, kādā veidā, bet mans komentārs tika dzēsts un pati tiku bloķēta, netieku pie lapas facebook. Laikam gan uzņēmuma pārstāvji nezina, ka ir citi veidi, kā apskatīt lapu un veikt ierakstus tajā:) katrā ziņā izskatās, ka drausmīgs pakalpojumu sniedzējs un riskanti.

Dental Art - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Man šodien bija pieraksts klīnikā pie higiēnista. Ierados laicīgi, aizpildīju dokumentu, saņēmu atbildi, ka jāpagaida pasauks. Pēkšņi sākās ugunsdzēsības signalizācijas trauksme, ļoti - ļoti skaļa. Un tā var notikt jebkur. Sūdzība nav par to, ka sāka skanēt trauksme un bija jādodas ārā, bet gan par to, kas notika tālāk. Reģistratūras darbiniece, sāka skaridīt apkārt ģērbties es un vēl divi pacienti, īsti nesapratām ir jāskrien vai tā ir viltus trauksme, vēl druscītiņ minstinājāmies - uz ko...

Dental Art - Плохой сервис

Плохой сервис Имею большие проблемы с лечением зубов. Лечу зубы только под наркозом. Делала зубы в этой клинике несколько раз. Сначала записалась по телефону а когда пришла на запись врач не знал что нужно делать наркоз (при записи сообщила) , перезаписали на другой день когда был доступен анестезиолог. Мало того что анестезиолог не умеет держать себя в руках чтобы не сделать не приятный комментарий, так еще и врач который делал зуб не справился со своей работой. Чинили передние зубы, у края зуба починили...

Dental Art - Pateicība

Pateicība Es velētos tieši pateikties dakterim Ņikitam. Izcili labs ārsts. Es pie viņa rāvu zobu, kā arī liku zobu protēzi. Un esmu ļoti apmierināta ar darba kvalītāti. Māsiņas arī ļoti laipnas. Vispār ļoti jauka atmosfēra, jauki un zinoši cilvēki tur strādā. Paldies viņiem. Larisa Vasiļevska.

Dental Art - Nekvalitatīvs ārstu darbs

Nekvalitatīvs ārstu darbs Ar jutīgu zobu vērsos klīnikā DentalArt, Rīgā. Dr. S. Greditors veica zobu apskati, atrada jutīgo zobu, "salaboja''. Pēc 3 dienām zobs sastrutoja; tajā pašā klīnikā cita ārste vārdā Natālija, laboja vēlreiz, veica RTG, tīrīja sastrutojumu, ievietoja kanālā zāles. Pēc 10 dienām labotais zobs nolūza. Pirmās vizītes cena 195 Eur; otrās- 227 eur. Maksa kosmiska, kvalitāte- nulle. Ingrīda Kalviņa 25991825

Dental Art - Slikts serviss, necieņa

Slikts serviss, necieņa Uz vīzīti pie zobārsta ierados plkst. 8.55 savlaicīgi, vīzīti iepriekš telefoniski pieteikta bija 9.00. Man nācās gaidīt 25 minūtes uz vīzīti, turklāt šai klīnikai nav automašīnas stāvvietu, līdz ar ko sākumā biju rēķinājusies ar autostāvvietu uz stundu, taču klīnika kavēja manu laiku un par stāvvietu nācās maksāt par divām stundām. Ļoti dārga klīnika, par mazu plombi, anestēziju un apskati samaksāju 170 eiro. Ar cenu rēķinājos, tomēr klīnika pašā Rīgas centrā, bet attieksme par šo naudu...

Dental Art - Zobārsts Abdulkarims Alkadi

Zobārsts Abdulkarims Alkadi Labvakar! Vēlos izteikt sūdzību par zobārsta alkadi darba kvalitāti. Mazāk kā 2 gadus nonēsāju breketes abiem žokļiem. Pēc tam apakšzoklim uz 6 priekšējiem zobiem uzlika reteineru un augšā kapes, kas jānēsā gan dienā, gan naktī. Tālāk jau pie cita zobārsta šajā pašā klīnikā bija plānoti venīri augšējā žokļa priekšējiem 4 zobiem. Bet uzticamības zuduma dēļ, izlēmu turpmāk neturpināt.. Līdz brekešu noņemšanai šķita, ka viss ir kārtībā. Ja neskaita to, ka vizīšu laikā bija pagrūti komunicēt...

Dental Art - Pagrīdes kantoris ar smuku izkārtni

Pagrīdes kantoris ar smuku izkārtni Griezos minētajā iestāde lai ieliktu prtēzes kas nav izņemamas, rezultāts ka ielika omites izņemamās protezēs kas jāliek vakarā glāzītē pat nepakonsultējoties ar mani pašu. Anesteziologs vispār atnāca piedzēries un adatu vēnā trāpija tikai no 4 reizes, un vid negribēja pusi čekus pieņemt jo uzņēmums viņus neesot uzrādījis vai kaut kā tā. Un par to visu vēl nācās samaksāt 10'000 no sākuma runātās summas 7000 par neizņemamām protēzēm tiku pie izņemamām nemaz mani nebrīdinot un vel Cena pieauga par 3000. Iesaku iet ar līkumu tam pagrīdes žurku kantorim.

Dental Art - Slikts servis, krāpšana

Slikts servis, krāpšana Līdz šim, nekad nebiju saskāries ar tik augstprātīgu attieksmi. Klientu konsultants met nost klausuli, neuzklausot klienta jautājumu. Uz epastiem neatbild. 2021. Gada 7. Maija, veicu panorāmas rentgenu visam žoklim. Solīja rentgenu, un ārstēšanas plānu atsūtīt uz epastu. Diemžēl līdz šim, tas nav izdarīts. Samaksāju par pakalpojumu 75 eur. Tai pat laikā, nevaru tikt pie preces par kuru esmu samaksājis. Uz epastiem neatbild.

Dental Art - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms 2 gadiem bieži apmeklēju Dentalart klīniku, vēlējos salabot zobus un sakodienu. Mana zobārste bija profesionāla un rūpīgi pildīja savu darbu, ieteica apmeklēt arī higiēnistu un ortodontu. Par 15 min konsultāciju ar ortodontu samaksāju 65 €, neko jaunu neuzzināju - vajag breketes. Higiēniste mani sagaidīja ar jautājumu “kāpēc atnāci? ” un ar smagu nopūtu, saprotot ka prom tomēr neiešu, sāka darbu. Jā, mani zobi nebija apskaužamā stāvoklī, taču nebija arī sapuvuši un elpa nesmirdēja pēc...

Dental Art - Slikts serviss, aprīkojums, telpas

Slikts serviss, aprīkojums, telpas Apmeklēju Dental art, lai salīdzinātu iespaidus ar citām klīnikām, kur esmu veicis zobu higiēnu. Pēc Dental art apmeklējuma biju ļoti vīlies. Higiēnists brutālā veidā ar metāla piederumiem veidā berza nost zobakmeni, kaut gan pati minēja, ka tā daudzums bija pavisam neliels. Sajūtas bija ļoti nepatīkamas. Tas šķita pavisam nevajadzīgi un nepareizi. Procedūras laikā higiēnists neskaidroja, ko darīja, tādēļ bieži pats jautāju, lai būtu skaidrāka izpratne par notiekošo, taču pretī saņēmu īsas un...

J Jānis Kristaps Berziņš 27.02.2021
Комментарии 8 Здоровье / Медицина

Dental Art - Обслуживание

Обслуживание Иду как-то по городу и у меня болит зуб. На пути - Dental Art. Поднялся, записался. В назначенный час, через пару недель, прихожу. Иду на рецепшен, мол, мне в какой кабинет? Мне говорят: "вы в первый раз? Надо заполнить бумагу". Я никаких, говорю, бумаг заполнять не буду. Я пришел поставить пломбу и заплатить за это деньги. Мне говорят: "тогда врач вас не примет". Я в шоке: "не примет? Тогда до свидания". Повернулся и ушел. Видимо, богатая и зажравшаяся клиника. Бумага важнее клиента с...

Dental Art - Ārprātīgas cenas

Ārprātīgas cenas Visi zobu ārsta un higiēnista pakalpojumi i kļuvuši nereāli dārgi! Ierodoties Latvijā domāju ka ir labāk atbalstīt Latvijas “preci”, bet diemžēl tā nav - nogaidot 40 minūtes pēc pieraksta laika man “noplēš” 60 € par zobakmens noņemšanu! Tad tiešām man ir lētāk atnākt pie zobārsta Stokholmas centrā nekā braukt uz Latviju.. Esmu ļoti vīlusies cik ļoti cenrāžu skala ir pacēlusies, ar cieņu - laura.

Dental Art - Serviss

Serviss Ļoti neprofesionāla zobārstniecība. Zobārste Alla pilnībā bezatbildīgi izturējās pret zobu. Salaboja vienreiz, salaboja otro reizi, tad bija atvaļinājumā, tad vienkārsī nevarēja viņa tikt, tad atkal kaut kā salaboja, kā rezultātā nācās ārstēt un iztērēt vairāk kā 500 eiro citā klīnikā lai zobu izglābtu. Nesperiet te kāju!

Dental Art - nejauka attieksme pret bērniem

nejauka attieksme pret bērniem Gāju ar bērnu dēļ smieklu gāzes. Laika, naudas un nervu bezjēdzīgs patēriņš. Pirmā bērnam uzbrsuca Allas māsiņa, pasūtot mājās, bet pēc tam Alla bērnu nikni izbāra. Bērnam sākās skaļa raudāšana mūs izdzina ārā. Kaut bērns neatvēra zobārstei muti, man noplēsa 30 Eur. Un pirms tam 20 min gaidījām pēc noteiktā laika, nesteidzās ņemt ātri pēc iepriekšējā pacienta un arī neatvainojās. Nevediet tur bērnus, bailes no ārstiem tikai pieaugs!

Dental Art - Neprofesionalitāte

Neprofesionalitāte Vēlos izteikt sūdzību par zobārstu Jāni Putnieku. Devos nomainīt plombi, kas bija izkritusi. Tika ielikta jauna plombe, pēc kuras man bija asas sāpes, sapratu, ka kaut kas nav labi,jo iepriekš man nekad šis zobs nebija jūtīgs. Devos atkal pie tā paša zobārsta un vairākas reizes viņam lūdzu uztaisīt rentgenu, lai drošs paliek drošs.. redzēt, kas tur darās, uz ko viņš man atbild, ka tam nav vajadzība (un man jau likās dīvaini.. es ko,saprotu vairāk par Jums, ka rentgens ir jātaisa?) un nu...

Dental Art - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Ārstu attieksme "atfutbolēt" klientu kolēģei un lobēt citu kantori nepasakot tā cenas, novilcināt laiku un naudu par darbu, kas līdz galam netiek padarīts, beigās atrunājoties ka ir nepietiekams nodrošinājums. Ar skaistiem vārdiem un neprofesionalitāti ši iestāde sevi ir apliecinājusi no sliktākās puses, neuzķeraties uz reklāmām! Nevienam neiesaku šo iestādi! Jo: Iesāku labot vecu zobu, kam izņēmu sudraba plombi, pēc mūsdienu metodēm taisa ciet sakņu kanālus, ko iesākumā ārste (vārdu neminēšu...

Dental Art - Jānis Putnieks - neprofesionālitāte un kopējā attieksme no admisnistrācijas

Jānis Putnieks - neprofesionālitāte un kopējā attieksme no admisnistrācijas Jāņa Putnieka ne profesionalitātes dēļ man sākās pamatīgs iekaisums, līdz vaigs ieguva neatpazīstamus izmērus, nācās braukt uz diennakts klīniku, Kopā samaksāju 180 eur un rezultāts ir šāds - MILZĪGS vaigs, NENORMĀLAS sāpes un anestēzijas Neiedarbošanās pie raušanas (dēļ iekaisuma) "PALDIES par šāda murga, spīdzināšanas pieredzi".KA TIKAI NAUDU PLĒST!

Dental Art - slikts serviss

slikts serviss Непрофессиональный подход к клиентам. Первое - после составления плана лечения администраторы записали меня к стоматологу, который на эти даты находился в отпуске. Затем, когда я перезаписалась к другому врачу в этой же клинике,после первого визита узнала, что составленный ранее в их клинике план лечения - с ошибками. Мне сделали два зуба, разодрав очень сильно десну и губу с внутреней стороны. Т к у меня было мало времени на лечение, я записалась к этому же врачу, но за день до визита мне...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы