Dental Art - Slikts serviss, necieņa
Uz vīzīti pie zobārsta ierados plkst. 8.55 savlaicīgi, vīzīti iepriekš telefoniski pieteikta bija 9.00. Man nācās gaidīt 25 minūtes uz vīzīti, turklāt šai klīnikai nav automašīnas stāvvietu, līdz ar ko sākumā biju rēķinājusies ar autostāvvietu uz stundu, taču klīnika kavēja manu laiku un par stāvvietu nācās maksāt par divām stundām. Ļoti dārga klīnika, par mazu plombi, anestēziju un apskati samaksāju 170 eiro. Ar cenu rēķinājos, tomēr klīnika pašā Rīgas centrā, bet attieksme par šo naudu nekāda. Neciena pret klientiem, klientam, kurš maksā par 40 minūtēm 170 eiro ir jāgaida pusstunda. Neiedomājami, nekur citur par mazākām summām nav likts tik ilgi gaidīt. Neiesaku nevienam. Necieņa pret saviem klientiem, kuri tomēr samērā ar Latvijas algām maksā 170 eiro. Turklāt zobārstiem ar citiem pacientiem laiku nekā aizkavēt nevarēja, jo darbs zobārstiem sākas 9.00. Nevienam neiesaku šo klīniku, kur klienti nav pirmajā vietā!
Комментарии (2)
Zvana laikā vajadzēja noskaidrot vai klīnikai ir stāvvieta un gaidīt, tas arī ir normāli. Pats arī esmu gājis un cenas augstas tāpat arī 2 reizes nācās atgriezties.
Nekur nav rakstīts internetā par klīnikas stāvvietām. Es nesūdzos par samaksu, ko jau minēju augstāk, bet par to, ka man nav jāgaida pusstunda kamēr zobārsts dzer kafiju, piemēram. Es neeju uz kakta kantori, bet tomēr uz diez gan prestižu klīniku. ;) Esmu aizņemts cilvēks un man pusstunda kavēšana nozīmē sačakarētu dienu biznesā.