Адрес: |
Katoļu iela 31 Rīga Latvia - LV-1003 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67078602 +371 27012577 |
Время работы: |
10:00 - 19:00
10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 16:00 закрыто |
Категория: | Электроника и Техника • Мобильные телефоны |
Социальные сети: |
CoverMe - Жалобы и отзывы
CoverMe - Drausmīga apkalpošana
Sveiki.
Galīgi neiesaku šo vietu kur kaut ko pirkt. Visas preces gandrīz Aliexpress un ebay.
Pārdevēja arī ļoti nelaipna Tc Gaiļezers. Vārda zīmīte nebija. Mati ir līdz pleciem gari vai drusku garāki. Pārdevēja neko nemācēja izskaidrot. Prasīju par Stikliņiem un viņa nemācēja pat pastāstīt kuri ir labāki. Var redzēt viņai bija vienalga klients.
CoverMe - Bojājums
Vakar iegādājos telefonam aizsargstikliņu, aptuveni pa 18eur. Liekot Stikliņu, pamanījām iesituma plaisu. Šodien devos ar čeku, kastīti atpakaļ uz veikalu, taču pārdevējas pat neieklausījās un teica, ka telefons ir nomests zemē, tādejādi stikls ir saplīsis.
Jāpēkot jauns.
Neiesaku nevienam cilvēkam pirkt aizsargstikliņus šajā veikalā. Vai arī filmēt likšanas procesu. Pilnīgi izmesta nauda.
Pārdevēju attieksme briesmīga, pazemojoša, nav nekāda risinājuma.
CoverMe - Nekvalitatīvas preces un slikta attieksme pret klientiem
Uzmanies! Nekvalitatīvas preces un vēl sliktāks klientu serviss. Iegādājos pašu dārgāko aizsargstiklu, kāds bija pieejams manam telefona modelim, ar domu "lai nebūtu problēmu". Stikls atlīmējās pēc 2 dienām. Totalitārā uzņēmuma vadība saviem darbiniekiem neuzticas un veikalā, kur stiklu iegādājos, šo jautājumu atrisināt nevarēja. Centrālajā birojā defektu konstatēja un solīja nākamajā dienā piegādāt un uzlīmēt jaunu stiklu. Sameloja.
CoverMe - Nekvalitativa prece
Iegādājos aizsargstiklu telefonam, tur pat veikalā man to uzlīmēja (kopā samaksāju par stiklu un uzlīmēšanu 22,9€). Pēc 2 dienām sāka parādīties stūrī burbulis - aizbraucu pie viņiem, pētīja kāds man aizsargvāciņš - vai neaizķer stikla malu. Tā kā vāciņš Ideal originālais - stikliņu nomainīja. Ar jauno tieši tas pats - jau nākamajā dienā aizgāja burbulis. Aizbraucu vēlreiz, nosūtīja mani uz viņu galveno ofisu pie meistara - tas ilgi pētīja, pateica ka varetu but ka tur tika ūdens )) uz manu...
CoverMe - Krāpša
Mana sūdzība ir tāda es nopirku neorģinālu vadu (forever mobile) pa 5.90€. Es atnāku mājās izņemu usb vadu no kastītes un pievienoju adapterim
iespraužu vadu telefona un gaidu kad telefons dos signālu ka ir pielikts lādētājs, bet es tādu atbildi nesagaidīju pagaidiju kādu laiku bez izmaiņām sapratu kas tas ir brāķis! Aizgāju un coverme veikalu pateikt ka man nestrādā usb vads viņi pateica ka bez čeka neatgriezīs atpakaļ naudu vai vietā nedos citu bet tādu pašu usb vadu?
CoverMe - Darba devēja attieksme pret darbiniekiem
Ja nu kāds izdomā pieteikties darbam šajā ''izaugsmes pilnā'' uzņēmumā, silti iesaku padomāt divreiz.. Darba intervijā ar jums runās normāli, un teiks, ka vienmēr visu var sarunāt, - tie ir meli. Vairākas reizes sastapos ar to, ka man zvanīja dienu pirms manas brīvdienas, sakot to, ka kāds cilvēks ir jāaizvieto, un dažas reizes es to izdarīju.. Vairākas reizes atteicos to darīt, jo es plānoju savu laiku, un daru citas lietas paralēli darbam, un es netaisos atcelt savas lietas, kad man par to...
CoverMe - Bojāta prece
Pirms dažām dienām saņēmu pasūtīto bluetooth austiņu caur pakomātu, priecīgs atvēru iepakojumu un ar to jau pirmie prieki pārgāja. Iepakojums jau bijis atplēsts, pat saplēsts. Auzstiņai uzmaukta kaut kāda mistiska kreisā gumija un iepakojumā nav austurētājs. Nodomāju, nu labi, kaut ko izdomāšu.. Savienoju austiņu ar telefonu un biju super vīlies, jo austiņa sīc. Un visam piedevām, austiņai salauzts skaļuma regulators.
Protams uzrakstīju veikalam. Palūdza nosūtīt bildes un aprakstīt problēmu. Izdarīju un vairāk atbildi neesmu saņēmis.
CoverMe - Informācija topošajiem Coverme darbiniekiem – nestrādājiet šeit!
Kārtīgi padomā vai vēlies strādāt uzņēmumā, kurā neeksistē godīgums un netiek ievērotas darbinieka tiesības. Mans stāsts ir tāds, ka beidzot savu darba laiku pie manis atnāk direktores vīrs, kurš paziņo, ka esmu atlaista, jo neesmu uztaisījusi Ovp. (teikšu godīgi, ka jā no manas puses tas bija pārkāpums, ka nebiju vairāk kā 5mēneša laikā uztaisījusi Ovp, bet tas ir arī pārkāpums no darba devēja, ka ļāva man pēc pārbaudes laika pildīt savus darba pienākumus bez ovp. Citi pārkāpumi man nav...
CoverMe - Atlaišana no darba
Aizejot uz darba pārrunām, man tika jautāti privāti jautājumi, kas nav saistīti ar intervijas jautājumiem. Tas vel būtu štrunts, bet, ja tev paliek slikti vai pat tad, kad nokļūsti slimnīcā un tu pasaki, ka tu esi uz slimības lapas, viņi tevi uzreiz atlaiž un izdzēš no uzņēmuma vēstures, kā arī nobloķē jebkāda veida, kontaktus ar tevi.
CoverMe - Ļoti jauka apkalpošana
Šodien, 21.07.2020, apkalpoja ļoti jauka pārdevēja, kas palīdzēja aizsargstikla izvēlē un pati sameklēja attiecīgos izmērus. Tiešām, lielisks serviss un vairāk šādu darbinieku. Meitene pelnījusi bonusu un noteikti atgriezīsimies pēc pirkumiem tieši šajā veikalu tīklā!
CoverMe - Patīkama apkalpošana
17.07.2020. Apmeklējām jūsu veikalu TC Origo; bija ļoti jauka pārdevēja, kas labi izrādīja preci, piedāvāja dažādus risinājumus bērna telefona aizsardzībai. Sākotnēji plānotais pirkums kļuva 3 x lielāks, bet aizgājām ļoti apmierināti. Pagaidām arī par preces kvalitāti sūdzību nav. Paldies jūsu jaukajai darbiniecei.
CoverMe - Darba devēja attieksme un darbs šajā uzņēmumā
Gribētu brīdināt jaunos darbiniekus par to kā ir strādāt šajā uzņēmumā.
Pats strādāju tikai neilgu laiku, bet ar to pilnībā pietika, lai saprastu cik ļoti šeit man nepatīk.
Pašā sākumā darba devēji ir diezgan laipni, bet brīdinu, tas ir tikai pašā sākumā.
Pats darbs nav grūts, bet tie apstākļi un viss, kas tur notiek..
1) sāksim ar to, ka daudzas preces ir tiešām sliktā kvalitātē, piemēram, austiņas (bezvadu) . Kā pircējs nopērk, tad zini, ka pēc pāris dienām viņš atgriezīsies un...
CoverMe - Ķīnas prece ar 200 % uzcenojumu
Cenas astronomiskas, reāli 200% uzcenojums.
Prece alixpress 1 pret 1! Un firmām vel lētāk iepirkt. Kvalitāte uz 50 centiem, Cena uz 20 eiro. Iesaku labāk pasūtīt pa tiešo, nekā maksāt viņiem un nožēlot. Pats strādāju un preci esmu gan redzējis, gan aptausījiis un pat jutis nepatīkamo plastmasas smaku, tiešam neiesaku to iegadāties.
CoverMe - Krāpšana, attieksme no darba devēja
Darbs šajā uzņēmumā ir morāls pārbaudījums.
•Rupja, naidīga attieksme no darba devēja puses!
•Ik mēnesi neizmaksāta pilna alga, par kuras pilnu izmaksāšanu jācīnās pašam! (vienmēr attaisnojumi)
•Darba vide ļoti bedīga (piemeram ziemā nedrīkst slēgt sildītāju, jo redziet par elektrību daudz jāmaksā, bet darbiniemam jāsalst un tas nav viss...)
•Slimības lapa šajā uzņēmumā ir reāli liegta, jo tevi atlaiž tās laikā, apmelo un nobloķē visi firmas pārstāvjo, lai nekadi nevari ar tiem sazināties. (kā...
CoverMe - Отношение к работникам и покупателям, клевета в сторону уволенных работников
Хочу поделиться своим опытом работы в этой фирме, во-первых, вы можете увидеть в объявлениях о том, как они всё красиво описывают, вкратце мол "платим миллионы", страховка.. И то не пишут, что она только спустя год работы, и то даже если ты отработал год и это в августе например, то жди свою страховку только с нового года..) что уж говорить о дружном коллективе, это как змеиное логово и как сплетники, хотя всем уверенно говорят, что они не любят сплетни и все они такие хорошие.. (это в...
CoverMe - Slikts serviss
Gribējā samainīt vāciņu, kurš bija iepriekšējā dienā nopirkts dominā, bet nebija īsti piemērots. Iepakojums nebija vaļā pat attaisīts. Pārdevēja atteicās to darīt, kā iemeslu minot to ka neesot preču atgriešanas akta blankas. Protams šajā gadījumā, ja nav konstatēti precei defekti veikalam obligāti nav jāveic apmaiņā, tomēr manuprāt tas parāda komersanta līmeni, jo normālos veikalos parasti neatsaka apmainīt pret citur preci ar piemaksu. Pieļauju ka ja būtu precei defekts, tad būtu līdzīga situācija. Tākā neieteikšu iepirkties šajā veikalā.
CoverMe - Slikts serviss
Labdien. Veikalā gribēju nopirkt samsung s8 aizsargstiklinu, man iedeva s9 un teica tas pats derēs, es pārprasīju, meitene vēlreiz apstiprināja. Mājās ,stiklina iepakojumu atverot ,redzeeju, ka tas ir bijis atverts ieprieks un aizsargstiklina melnaas malas ir noberztas. Maksaaja 24.90 par blue case s9 tempered glass modeli. Uz telefona isti neder, jo aizsedz to peleko labo malinu un slipas malas aiz stilklina veel ir redzamas.
CoverMe - Skilta prece
Nopirku telefona aizsargstiklu, kurš izmaksāja 20€, bet jau pirmajā dienā tas ieplīsa, ne no kā, vienkārši vienā brīdī izvelkot telefonu no kabatas, sapratu, ka tas ir ieplīsis. Kabatā nebija nekas cits, tikai telefons. Sazinājos ar coverme biroju, aizbraucu parādīt, bet nekādu pretīmnākšanu nesaņēmu. Stikliņš visticamāk bija brāķis, gribēju lai to apmaina, jo ir samaksāta liela nauda, bet vienīgais ko piedāvāja bija atlaide jauna stilliņa iegādei, bet kāda jēga no tā
vēlreiz šajā veikalā neiepirkšos.
CoverMe - Nekvalitatīva prece
2019. Gada 06. Aprīlī, Biķernieku Ielā 143, Sia “Rīga Mt” veikalā iegādājos stereo bluetooth universālās bezvadu austiņas ar telefona zvana funkciju i7-mini (https://coverme.lv/aksesuari/citi-aksesuari/bluetooth-stereo-austinas/22504) .
Sākot lietot nopirktās bezvadu austiņas iekštelpās, tas ir dzīvoklī vai darba vai citās slēgtas telpās, sakari starp mobilo ierīci un austiņām bija apmierinoši, izņemot atsevišķus retus gadījums, kad bija sakaru pārrāvumi.
Sākot lietot šīs austiņas ārpu...
CoverMe - Bojājums un krāpšana
Iepirkos Ogrē, TC Daugas CoverMe veikalā. Nopirku aizsargstiklu un vāciņu samsung a7 telefonam. Stikliņu palūdzu uzlīmēt. Līdzi bija bērni, tāpēc neko uz vietas nepētiju. Mājās konstatēju, ka aizsargstikls daudz par garu un zem malsa jau ir gruži, bet vāciņā izveidojies burbulis. Nākamajā dienā atgriezos veikalā, lai samainītu nekvalitatīvo vāciņu un stikliņu. Par stikliņu pretenzijas nepieņēma - varot iztikt ar tādu kā ir, bet par vāciņu izlemšot, pēc 15 dienām došot atbildi. Nu supper! Un es 2 nedēļas varu staigāt ar pliku telefonu. Iesaku neiepirkties šādos veikalos.